part-12

1K 93 10
                                    


"ommonie......baek...baekေရာ......"

yeolေဆးရံုကိုအေျပးအလႊားေရာက္လာသည္......

"အတြင္းလူနာအျဖစ္ကုသမႈခံေနတယ္ ......"

"ဘာျဖစ္သြားေသးလဲ...ဟင္......"

"လက္ခံုအရိုးေျကသြားတာ ......ေသြးထြက္လြန္ျပီး အိမ္မွာသတိလစ္ေနခဲ႔တာ မင္းဘယ္ေတြသြားေနတာလဲ ......ommonieသာေရာက္မသြားခဲ႔ရင္ ဟင့္......သမီးေလး ......"

"miyanae ...... ommonieက်ေနာ္ကိစၥေလးရွိလို႔ အျပင္ေရာက္ေနတာ ..."

baek'ommaကိုဖက္ကာyeolနွစ္သိမ့္ေပးလိုက္သည္

"ျပန္ရင္ျပန္ေတာ့ မိုးတအားခ်ဳပ္ေနျပီ မနက္မွျပန္လာခဲ႔ပါ ommonie..."

"Kadal......မင္းလည္းနားလိုက္ဦးcompanyမွာပင္ပန္းမွာေပါ့......"

"nae baekကိုစိတ္ခ်ပါ ေကာင္းေကာင္းျပန္ပါ ommonie appogyi"

တေအာင့္ေနေတာ့ baekကို အခန္းတထဲထဲေရြ႕လိုက္သည္ ခုထိေတာ့သတိမရေသး

ခုတင္ေပၚyeol တင္ပါးလႊဲထိုင္လိုက္ရင္း...
သူရိုက္မိခဲ႔တဲ႔baekပါးေလးကိုကိုင္လိုက္သည္......

"အရမ္းနာသြားလား baek......ကိုယ္လြန္သြားတယ္......မင္းက မိန္းကေလးဆိုတာကို ခနခနေမ့ေနခဲ႔တယ္ ......"

"တကယ္က suzy ျပန္လာေတာ့
လမ္းမွာ ျပန္ေပးသမားေတြနဲ႕ေတြ႕လို႕ကိုယ္သြားေခၚခဲ႔ရတာ...သူေျကာက္ေနလို႕နွစ္သိမ့္ေပးခဲ႔တာ......မင္းထင္သလိုမဟုတ္ဘူး ......"

"ရုတ္တရက္ဆိုေတာ့...ကိုယ္စိတ္မထိန္းနိုင္ဘဲ မင္းကိုရိုက္မိသြားတာ
တကယ္ေတာင္းပန္ပါတယ္......"

ဟင္!ငါ သူ႔ကိုေတာင္းပန္ေနမိတာလား
သူအထင္လြဲသြားမွာကိုေျကာက္ေနတာလား chanyeol......
မင္းသူ႕ကိုသနားခြင့္မရွိဘူးေလ...
မင္းရူးေနpလား......

ဝင္လာေသာအေတြးတို႕က တမဟုတ္ျခင္းေပ်ာက္သြားျပန္သည္ အေျကာင္းက......baek...လက္ေခ်ာင္းေလးေဒလႈပ္လာလို႕......

"ဟင့္.........yeol......yeol...saranghae..."

"မသြားပါနဲ႕ ......ဟင့္.........ေျကာက္...ေျကာက္တယ္......"

ေယာင္ေနတဲ႔စကားသံေဒက နွလံုးသားတို႕အရည္ေပ်ာ္မတတ္......
ဘာကိုမွစဥ္းစားမေနဘဲ......baekကိုယ္ေလးကို ေက်ာကေနမကာရင္ခြင္ထဲေထြးေပြ႕ထားမိသည္......

အမုန္းခံသက္သက္Where stories live. Discover now