part-16

1K 85 10
                                    

"အမုန္းခံသက္သက္"

<<part-16>>

"သမီး………"

အခန္းထဲဝင္လာေသာSuzyကိုျမင္ေတာ့……အားရဝမ္းသာေခၚမိသည့္omma……

"မေခၚနဲ႕………က်မလာတာ…တိတိကၽက်အေျဖတခုကိုသိခ်င္လို႔…"

"သမီးရယ္……"

ေျပာသာေျပာရတာ တကယ္ကိုမိဘအရင္းေတြျဖစ္ေနမလာဆိုေသာစိတ္က suzyကိုေျခာက္လွန္႕ေနသည္မဟုတ္လား……ဦးေလးကို မေသရံုတမယ္သူလုပ္ျကံခဲ႔မိသည္……အကယ္၍အေဖျဖစ္ေနခဲ႔ေသာ္…………

အိပ္ေပ်ာ္ေနေသာ ဦးေလးကိုျကည့္ရင္းsuzy  တုန္လႈပ္ေနမိသည္…

"omma…ရွင္းျပပါ့မယ္!……သမီးမယံုရင္DNA စစ္ျကည့္လို႔ရပါတယ္…
ေသသြားတဲ႔သမီးေမေမမွာ ကေလးမရနိုင္တဲ႔ေရာဂါရွိတယ္…
အားလံုးလည္းသိတယ္…အဲ႔ဒီ႔အခ်ိန္ommaက သမီးကိုေမြးခဲ႔တယ္…
ေမြးျပီးလို႕ေနာက္တေန႕မွာသမီးေဆးရံုကေနေပ်ာက္သြားတယ္  …အစရွာမရေတာ့ဘူး……အဲ႔အခ်ိန္ကommaစိတ္ေတြအရမ္းေလခဲ႔တာ………ေနာက္ေတာ့ ရိပ္မိလာတယ္
သမီးရဲ႕ပခံုးကအမွတ္ကို သမီးအေဖမထင္မွတ္ဘဲေတြ႕ခဲ႔တယ္  ……ေသခ်ာျပီလို႕ထင္တဲ့အခ်ိန္မွာ…သမီးကို ျပန္ေပးဖို႕ေတာင္းေပမဲ႔ လက္မခံဘူး……စကားမ်ားျကတယ္………အ့ေန႕ကaccident မျဖစ္ခင္တရက္ေပါ့… သမီးေျပာတယ္ေလ စကားမ်ားေနတာျမင္တယ္လို႕……
baekရဲ႕ေမြးေန႕မွာ အမွန္အတိုင္းေျပာဖို႕စီစဥ္ခဲ႔တာ…ကံျကမၼာက  ဆိုးလြန္းတယ္ အခြင့္မသာခဲ႔ဘူူး……အဲ႔ဒီ႔ေနာက္ပိုင္းသမီးကို အေဝးကေနအရိပ္တျကည့္ျကည့္ေစာင့္ေရွာက္ခဲ႔တာ သမီးအေဖက……သမီးအေဖက……ဟင့္………"

ေျပာရင္း ငိုေနေသာ ommaနည္းတူ suzyလည္းမ်က္ရည္တို႕ျဖင့္သာ……

"ဒါဆို baek ကေရာ……က်မညီမလား……"

"arni……ommaစိတ္ေလေနတဲ႔အခ်ိန္  စိတ္ေျပလက္ေပ်ာက္  chinaကို ခရီးထြက္ခဲ႔တယ္……ကမ္းစပ္မွာထိုင္ေနတုန္း ……ကေလးခ်ီျပီးလူတေယာက္ကစိုက္စိုက္ျမိဳက္ျမိဳက္ေရာင္လာတယ္……ေက်းဇူးျပဳျပီး ကေလးကိုေစာင့္ေရွာက္နိုင္မလားတဲ႔………ျကည့္လိုက္ေတာ့ ကေလးေလးက ခ်စ္စရာေလး  သမီးကို လြမ္းေနတဲ႔စိတ္နဲ႕ ကေလးကိုေမြးစားဖို႕ဆံုးျဖတ္ခဲ႔တယ္……အ့လူက လိပ္စာကတ္တခုထုတ္ေပးျပီး…ေျပးထြက္သြားတယ္ ……သူ႔ေနာက္မွာ တခုခုလိုက္ေနသလိုပဲ…………"

အမုန္းခံသက္သက္Where stories live. Discover now