"အမုန္းခံသက္သက္"
<< part-17 >>
ဒိုင္ယာရီစာအုပ္ေလးကိုဖြင့္ဖတ္မိေတာ့.........
"...baekhyun...နဲ႕ေတြ႕ေတာ့...သူင့ကို ခ်စ္ခြင့္ပန္မယ္ထင္ခဲ႔မိတယ္...သူဝန္ခံလာတာက......သူကမိန္းကေလးတဲ႔...က်မအစ္ကိုကိုစိတ္ဝင္စားတယ္တဲ႔...chanyeolညီမျဖစ္တဲ႔...က်မနဲ႕လည္းခင္ခ်င္တယ္တဲ့ေလ...အ့လိုပြင့္လင္းတဲ႔baekကို က်မလည္းသူငယ္ခ်င္းလိုခင္မသြားတယ္......က်မအကိုနဲ႕လည္းသေဘာတူတယ္......ကိုကိုနဲ႕baekေတြ႕ဆံုခဲ႔တဲ႔အမွတ္တရေတြကိုလည္း
baekေျပာျပလို႕သိခဲ႔ရတယ္..."ေယာက္်ားတန္မဲ႔...စီးက်လာေသာမ်က္ရည္တို႕ကအတားအစီးမဲ႔စြာျဖင့္......
အင္အားမဲ႔စြာ......စာမ်က္နွာတို႕ကိုတရြက္ျပီးတရြက္လွန္ဖတ္ေနမိသည္......
" ခက္တာက......ကိုကိုမွာခ်စ္သူရွိေနတယ္suzyတဲ႔ က်မနဲ႕မတည့္တဲ႔သူ......ဒါကို ကိုကိုမသိဘူး...suzyနဲ႕က်မအျကီးအက်ယ္ျပသနာျဖစ္ဖူးတယ္ ဘာသာစကားသင္တန္းတတ္တုန္းက...သူကစီးပြားေရးလုပ္ငန္းရွင္တေယာက္ျဖစ္ေနသည့္အတြက္ ဘာသာစကား၃ ၄မ်ိဳးေတာ့တတ္ထားရမယ္ဆိုျပီးက်မတို႕သင္တန္းကိုလာတတ္တာ......သင္တန္းဆင္းပြဲမွာေပါ့......
ကိုကိုကက်မကိုမခ်စ္ဘူး...သူ႕ကိုခ်စ္တာ အခ်ိန္တန္ရင္...က်မနားကထြက္လာျပီး သူ႕ဆီေရာက္လာမွာတဲ႔......"မ်က္ရည္တို့ကိုသုတ္ပစ္လိုက္ရင္း...မသိေသးေသာအေျကာင္းအရာတို႕ကို yeol အံ႕ျသတျကီးဖတ္ေနမိသည္......
suzyနဲ႕shinhyeပတ္သက္မႈကို အမွန္အကန္မသိခဲ႔သည္ မဟုတ္လား.........
"က်မဘဝမွာ...အေဖနဲ႕ကိုကိုသာက်မရဲ႕ေကာင္းကင္ျကီး သဖြယ္မွီခိုရာဆိုတာ......သူေျပာခဲ႔တဲ႔စကားကိုျကားေယာင္မိတိုင္း...
ကိုကိုက်မအနားကေန သူ႕ဆီထြက္သြားမလာဆိုတဲ့စိတ္ကဖိစီးလာတယ္...suzyဆိုတာ...သူလိုခ်င္တာရေအာင္ယူတတ္တဲ႔အတၱသမားေတ်ာက္...ထင္တဲ႔အတိုင္းပဲ...ကိုကိုကေျပာလာတယ္သူ႕မွာခ်စ္သူရွိတယ္suzyတဲ႔......က်မမ်က္နွာေလးညိုးသြားေတာ့ကိုကိုက ဘာလို့လဲေမးေပမဲ႔ အမွန္အတိုင္းမေျပာခဲ့ဘူး...ကိုကိုစိတ္ဆင္းရဲမွာစိုးလို႕..............."အမွန္တရားတို႕ကို သိလာေလ တျဖည္းျဖည္းစို႔နင့္လာေသာရင္စံုဟာ...ဘာနဲ႕မွထိန္းခ်ဳပ္လို႕မရေလျဖစ္ေနရသည့္ သူက yeolရယ္သာ...
ВЫ ЧИТАЕТЕ
အမုန္းခံသက္သက္
Фанфик"အမုန္းခံသက္သက္..." ကံျကမၼာရဲ႕လွည့္စားမႈေတြေအာက္မွာ...က်ေနာ္ဆိုတဲ႔baekhyunက အမည္ခံသက္သက္အမုန္းခံခဲ႔ရတာ... Tomboyဘဝမွာမိန္းကေလးမ်ားစြာနဲ႕တြဲခုတ္ခဲ႔ေပမဲ႔...က်ေနာ္ရင္ခုန္ခဲ႔မိတာက...ေယာက္်ားေလးတေယာက္.သူက က်ေနာ့္ကိုအရမ္းမုန္းတဲ႔ က်ေနာ့္သူငယ္ခ်င္းရဲ႕အကို...