part-19

968 56 0
                                    

"အမုန္းခံသက္သက္..."

<<part-19>>

ေျမေအာက္ခန္းတခန္းထဲမွာေတာ့...
"သူတို႕ပဲ......လုပ္ျကံမႈမွာ ပက္သတ္ေနတာ......"

အမႈစစ္ စကားေျကာင့္...မ်က္နွာေတြကို ေသခ်ာျကည့္မိေတာ့......

"ဟင္......မင္းတို႕......suzyကိုျပန္ေပးဆြဲတုန္းက မင္းတို႕မွတ္လား......"

"ဟုတ္ေတာ့...ဘာျဖစ္ခ်င္လဲ...ငါတို႕ကခိုင္းတာကို လုပ္ရံုပဲ......"

"ဘာ......ငါ့ညီမကို ဘာအတြက္လုပ္ျကံတာလဲ..."

"ဘာအတြက္လဲဆိုတာ...suzyပဲသိမွာေပါ့...က်ဳပ္ေျပာျပီးသားပဲ...က်ဳပ္တို့ကခိုင္းတာလုပ္ေပးရံုပဲလို႕..."

ေဒါသတို႕ေနရာယူလာေသာyeolကို အမႈစစ္မနည္းထိန္းေနရသည္...

"ေျပာ...တခုမက်န္အကုန္ေျပာ...suzyမင္းတို႕ကို ဘာေတြခိုင္းလဲ...ညာမယ္မျကံနဲ႔...မဟုတ္ရင္...ငါအကုန္သတ္ျပစ္မွာ......အား......ဒုန္း......"

ေဒါတို႕မထိန္းနိုင္စြာ...အနားမွာရွိေသာ ပစၥည္းေတြကို ဆြဲပစ္လိုက္မိသည္.........

"power ပိုင္ရွင္ကိုျပန္ေပးဆြဲခိုင္းျပီးအျပတါရွင္းခိုင္းတာsuzy......မင္းညီမကိုကားနဲ႕တိုက္သတ္ဖို႕...ခိုင္းတာလဲသူပဲ...သူ႕ကိုယ္သူျပန္ေပးဆြဲခံရတဲ႔ပံုစံဖန္တီးခဲ႔တာလည္း...suzyကိုယ္တိုင္ပဲ............"

"ေတာက္......အဆိပ္ျပင္းလိုက္တဲ႔ေကာင္မ........."

"ငါတို႕အမွန္အတိုင္းေျပာရင္ ျပစ္ဒဏ္ေလ်ာ့ေပါ့နိုင္မလား......"

"ေျပာပါ...အမွန္အတိုင္းဝန္ခံရင္တရားရံုးကို အသနားခံစာ ငါတင္ေပးမယ္......"

အမႈစကားေျကာင့္ လူမိုက္ေခါင္းေဆာင္ထင္ရေသာ သူေျပာလာသည္က.........

"သူအျမဲတမ္းေျပာတယ္...suzyဘဝမွာ လိုခ်င္တာကိုရေအာင္ယူတတ္တယ္ အတားအဆီးမွန္သမွ်ရွင္းထုတ္ပစ္မယ္တဲ႔........."

"ဘာ......လူသတ္ျပီးေတာ့ေတာင္လား......ဟား......"

"ဟုတ္တယ္......ေျပာရရင္ suzyအတၱသမားတေယာက္ပဲ..."

"ေတာက္......အ့ဒါေတြကိုမသိခဲ႔ဘဲ......ညီမေလးကိုေရာ...baekကိုေရာ......အား......suzy မင္းျကိမ္းေသအျပစ္ခံေစရမယ္......"

အမုန္းခံသက္သက္Where stories live. Discover now