Part-18

899 56 0
                                    

"အမုန္းခံသက္သက္"

<<part-18>>

"ဥကၠဌ......suzyကေတြ႕ခြင့္ေတာင္းေနတယ္........."

"ဝင္လာခိုင္းလိုက္........."

"nae......"

အနီေရာင္ဂါဝန္ဆင္ျမန္းထားတဲ့သူမ......ရဲရဲေတာက္ႏႈတ္ခမ္းနီက သူမအလွကိုေပၚလြင္ေစသည္......
ေကာင္းေသာလာျခင္းမဟုတ္ဘူးဆိုတာ......Yeolသိျပီးသား......

မင္းနဲ႕ပက္သက္ျပီး ငါသိထားတာေတြ .........ခိုင္လံုတဲ့သက္ေသရလာတဲ႔အခါ မင္းေပးဆပ္ဖို႕ျကိဳးစားပါ...

ShinHyeအတြက္ ......baekhyunအတြက္......ျပီးေတာ့ငါ့ကိုလွည့္စားခဲ႔တာအတြက္.........

"chan......အလုပ္မ်ားေနလား..."

"arni......ဘာကိစၥရွိလို႕လဲ......suzy......"

"ကိစၥရွိမွလာရမွာလား......chan...ဒါေပမဲ႔suzyေျပာစရာရွိလို႕လာခဲ႔တာ........."

"ေျပာေလ......"

"you can call me monstar......"

suzyဖုန္းဝင္လာတာေျကာင့္ကိုင္လိုက္သည္.........

"miya...chan...suzy companyမွာ ကိစၥရွိလို႕ခုျပန္မွရမယ္........."

"ေျသာ္...သြားေလ......"

"အာ့........."

ထိုင္ရာမွထလိုက္ေသာsuzy ေျခေခါက္ခါလဲက်သြားသည္......

"ရရဲ႕လား........."

"ဟင့္အင္း...ေျခက်င္းဝတ္လည္သြားတယ္ထင္တယ္.........chanကူညီပါဦး......"

မတတ္သာ၍suzy ေျခေထာက္အဆစ္ကို သက္သာေအာင္နွိပ္ေပးလိုက္သည္...

"အာ့......chan... နာတယ္ ျဖည္းျဖည္း........."

"အား.........နာလိုက္တာ......"

suzyအသံက ပံုမွန္နာတာထပ္ပိုလြန္းေနသည္......နာသံထက္ ညီးသံဆိုမမွား......

"တအားနာေနလား......"

"အင္း......ရံုးခန္းထဲလူဝင္လူထြက္နဲ႕ျမင္မေကာင္းဘူး...... suzy ကားဆီ...အာ့..."

"ရတယ္ ခနပဲဟာ...ေတာ္ျကာေကာင္းသြားမွာ......"

ေျခက်င္းဝတ္ကို နည္းနည္းျကာျကာႏွိပ္ေပးလိုက္ေတာ့သပ္သာသြားသည္ထင္ပါ့ suzy လွမ္းေလွ်ာက္နိုင္သြားသည္...

"အလုပ္ပိုေစမိျပီchan...suzyသြားမယ္......"

"ok......"

အမုန္းခံသက္သက္Where stories live. Discover now