4. Rész

1.4K 69 0
                                    

Az első hét viszonylag gyorsan elment. Tanulni még nem kellett nagyon ,  így Juliettel és Laurával töltöttem az időm nagy részét. Miután Stephanie leszólta Laura kapcsolatát Shawnnal , azóta  ő teljesen ki van akadva és kezdi  azt hinni talán Stephanenak igaza van , de mi természetesen nem hagytuk , hogy ezt higyje.
Sarah egész héten nem jelentkezett , emiatt nagyon kiborultam . Mi az ha történt vele valami baj?  Vagy egyszerűen már nem kíváncsi ránk? A legrosszabb az egészben , hogy senkitől se tudom megkérdezni , mégis hol van ő.
Elérkezett a hétfő , egyben a casting napja. A faliújságon lévő jelentkezési lapon a múlt héten körülbel 10 név szerepelt , erre mára több mint 60 név sorakozott . Nem hittem a szememnek.
-Ezt mégis , hogy ? - kérdeztem a többiektől.
- Fogalmam sincs - jelentette ki Juliette , majd jobban szemügyre vette a neveket . - Várjunk csak ! Mégis mi a francért jelentkezett Shawn Mendes ? - döbbent le .
- Tavaly Miss Benson csak azzal a feltétellel engedte át Shawnt irodalomból , ha szerepel a darabjában . Úgy gondolta , ha ő szerepet kap többen fognak jelentkezni a darabra és többen is nézik meg - válaszolta meg Laura.
-De ugye nem ő fogja játszani Rómeót? - vágta rá kérdését Juliette.-Nem akarnék vele romantikus jelenetet eljátszani - fintorodott el.
- Pedig hidd el sokan lennének a helyedben -utaltam arra , hogy Shawnért rajongnak egy páran.
- Ennyire biztos vagy benne , hogy te fogod megkapni a főszerepet? - pislogott nagyokat Laura.
- Ohh kérlek. A suliban nincs senki ,  aki jobb lenne nálam - mondta magabiztosan. Lehet nagyképűen hangzik ez tőle de tényleg így van .
-  Egyébkent miért nem akarod , hogy ő legyen a főszereplő? - kérdezte Laura.
- Veled Lau kedves , romantikus meg minden de másokkal nagyon bunkó .
-Mire gondolsz? - kérdezte gyanakodva.
- Semmire - zárta le a beszélgetést.
Óra után Juliettel elmentünk az irodalom teremhez ahol már sok diáktársunk gyülekezett a castingra .A tömegből kiszúrtam egy ismerős arcot és nem hittem a szememnek.
-Luke hát te? - döbbentem meg . - Nem úgy volt , hogy a világért sem fogsz szerepelni benne? - céloztam neki a kérdést.
-De , de aztán mikor megláttam mennyien jelentkeznek , gondoltam jó buli lenne és talán  ezzel jobban be tudok illeszkedni - válaszolta majd ,, csak úgy "hozzátette - Egyébként itt van Kevin is .
- Hát ez nagyszerű ...
Ebben a pillanatban megérkezett Miss Benson aki teljesen odáig volt amiért ennyien eljöttek .
A casting úgy működött , hogy a tanárnő mindenkinek adott egy kis szöveget amit majd mindenki előtt előadtunk. A legtöbben elbaromkodták az egészet vagy éppen nagyon izgultak és emiatt.  Shawn következett akinek ugye muszáj lesz szerepelnie , emiatt úgy gondoltam direkt el fogja rontani , hogy esetleg Miss Benson meggondolja magát a szereplésével . De nem így történt , ugyanis Shawn teljes átéléssel mondta el a szövegét és nem is akárhogy.
-Shawn ez nagyszerű volt ! Nem is gondoltam volna , hogy ilyen tehetséges vagy ! - lepődött meg Miss Benson , de látszólag mindenki.
- Akkor ugye enyém a főszerep ? - kérdezte.
- Még mit nem ! Meg se hallgattuk még Jonast -kérte ki azonnal Juliette. Jonas a másik legtehetségesebb előadó a suliban.
- Miért nem akarod , hogy én legyek Juliette? - kérdezte egy gonosz mosoly kíséretében. - Az se biztos , hogy te kapod a női főszerepet...
- Dehogynem csak figyeld meg! Tanárnő jöhetek én?
-Természetesen , gyere csak - válaszolta Miss Benson.
Juliett hozta a szokásos színvonalát és tényleg nincs kérdés , neki kell megkapni Júlia szerepét. Utána következtem én és úgy érzem beleadtam mindent amit tudtam. Mikor végeztem a tanárnő rám mosolyodott amit jó jelnek vettem. Következett Luke aki igaz elröhögte magát közben , de attól még szerintem van esély , hogy megkapjon egy nagyobb szerepet. Stephanie jött utána aki az egész szöveget olyan nyávogósan mondta el amit egyszerűen rossz volt hallgatni. Következő Jonas volt aki mindent beleadott , de szerintem Miss Benson nem neki adja a főszerepet. Az utolsó aki elmondta a szövegét Kevin volt és viszonylag normálisan szerepelt. Nagyon szurkolok neki , hogy mégse kapjon semmilyen szerepet se.
Miután mindenkit meghallgattunk Miss Benson kijelentette , hogy az eredményeket csak holnap fogjuk megtudni aminek sokunk nem örültünk.
 Fáradtan kiléptem a teremből mikor egy nagyon ismerős férfit láttam meg a folyosó végén.
- Mr. Miller maga mit keres itt? - kiáltotta el magát Kevin . Ezután a férfi megfordult és olyan szinten leblokkolttam , hogy egy pillanatra azt se tudtam hol vagyok épp , de látszólag nem voltam ezzel egyedül . Juliettetel összenéztünk és mindketten kétségbeesett fejet vágtunk a másikra.
- Visszajöttem hozzátok -válaszolta lazán. Hiányoztam ? - vigyorgott ránk.
Egyetlenegy kérdés fogalmazódott meg bennem hosszú másodpercek alatt. Ha Daniel itt van akkor Sarah mégis hova a francba tűnt el ?

Titokban tartva |✔|( Luke Hemmings ff. ) Where stories live. Discover now