Tegnap az Ericcel való beszélgetés után döntöttem el , hogy beszélni fogok mostmár Kevinnel . Reggel még órák előtt megkerestem őt a folyosón. Épp egyedül volt és a telefonját nyomkodta .
- Szia Kevin - köszöntem neki és miután észrevett meglepődve nézett rám . - Tudnánk beszélni ? - tettem fel a kérdést . Eléggé izgultam a közelébe amit remélem nem vett észre .
- Persze . De biztos , hogy itt akarsz ? - nézett körbe . Habár még nem voltak olyan sokan a suliban azért még volt közönségünk akik minket figyeltek éppen . - Ne menjünk valahova , ahol kettesben vagyunk ?
- De , az jó lenne - válaszoltam , majd berángattam a takarítószertárba. Kicsit furán nézett rám a hely kiválasztása miatt . - Kevin , tudom , hogy van valakid - vágtam bele .
- Szerintem valamit félreértesz - válaszolta - Nincs senkim.
- Akkor biztods csak valamit félreérthettem amikor megláttalak Jeremyvel a napokban ... - a kijelentésemre Kevin megdöbbenve nézett rám . Pár percig meg se szólalt de aztán nem bírta ki . - Hányan tudnak róla ? - kérdezte halkan.
- Ahányan arról tudnak , hogy meleg vagy . Vagyis én és Juliette - magyaráztam meg neki . Látszólag picit megkönnyebült a hírtől .
- Na , és mit gondolsz róla ? Vagy mit fogsz csinálni ezzel az információval ? Elmondod mindenkinek ? - kezdett kérdezősködni .
- Megígértem , hogy a titkod nálam marad és én ehhez tartom magam. Tőlem nem fogja senki megtudni - ígérte meg nekem .
- Köszönöm Skyler , ez sokat jelent.
- Valaha el fogod árulni a többieknek ? - kérdeztem meg .
- Egyszer igen , de az nem most lesz . Még a szüleimnek sem árultam el - vallotta be .
- Talán itt lenne az ideje ...
- Te elítélsz amiért meleg vagyok ? - tette fel a kérdést félve . Próbáltam jól átgondolni mit kéne erre válaszolnom .
- Nem ítéllek el , hisz erről nem tehetsz . Én csak a mi kapcsolatunkat sajnálom .
- Hidd el , azt én is . De esetleg nem lehetnénk barátok ? - tette fel a kérdést .
- Nekem még ahhoz idő kell - feleltem egyszerűen . - De talán a közeljövőbe megpróbálhatnánk , csak még ne most .
- Rendben , megértem . Akkor ...most kimegy innen - zárta le a beszélgetést .- Laura kérlek mondd meg a pasidnak , hogy nem érdekel a bulija - kezdte el Juliette .
- Mégis milyen buli ? - kérdeztem egyből , mikor odaaértem hozzájuk .
- Seggfej Shawn azt állította szerinte én még soha nem mentem bulizni emiatt gondolta , hogy meghív . Pedig nem egyszer voltam már olyanon amit ő rendezett ! - akadt ki . Na igen amiért Sarah Ericcel járt én pedig Kevin barátnője voltam , rendszeresen hívtak minket hazibulikba ahova rendszeresen vittük Laurát és Juliettet .
- És ez miért olyan nagy gond ? - pislogott nagyokat Laura .
- Engem ne hivogasson csak szánalomból - mondta idegesen .
- És ha én hívlak meg akkor eljössz ? A szülei nem lesznek itthon a jövőhét hétvégén és én segítek neki megrendezni a bulit . Na ? - kérdezte kedvesen.
- Csak ha Skyler is jön - jelentette ki egyértelműen . - Nem szeretnék egyedül maradni mint múltkor ... - utalt arra a bulira amire én nem mentem el ( Kevin miatt sírtam egész nap ) Sarah már akkor elment , Laura pedig Shawnnal romantikázott , majd a buli végére össze is jöttek .
- Én benne vagyok - jelentettem ki vidáman .
- Remek - vidult fel Laura . - Egyébként hol voltál eddig ? - kérdezte .
- Ja , csak a mosdóba mentem - füllentettem . Nem akartam megosztani a Kevinnel való beszélgetésünket . - Akkor áll a délutáni Sarah utáni nyomozás ? - tereltem el a beszgetést .
- Persze . Juliette nem jössz ?
- Fuvola órám lesz . De majd meséljétek el mi volt .
- Rendben . Mi meg szurkolunk , hogy ne fuss össze azzal a taggal akivel a nyáron randiztál - utaltam a fuvolás srácra akivel a zeneiskolás évzárón ismerkedett meg . Egyszer találkoztak kettesben , ahol Juliette nagyon jól érezte magát . A végén még egy csók is elcsattant de a srác többet nem kereste .
Ahogy megbeszéltük , iskola után Laurával Sarah nagymamája házához sétáltunk el .
Mindketten egy picit féltünk a vele való találkozás miatt , mert Sarah sokmindent mesélt róla , amik nem voltak pozitív dolgok .
- Nyugodtan kopogj te - hárította rám a feladatot Laura , mikor odaaértünk a viszonylag nagynak számító házhoz.
- De akkor te szólalsz meg először - egyeztettem meg vele kinek mi a feladata .
Bekopogtam az ajtón és Sarah nagymamája pár perc múlva kinyitotta .
- Jónapot kívánunk ! Sarah nagymamája tetszik lenni ugye ? Az unokájáról szeretnénk kérdezősködni , be tudna engedni minket ? - tette fel a kérdést Laura .
- Gyertek be - invitált be minket . Leültünk a kanapéra , Sarah nagymamája pedig addig hozott egy kis sütit amivel megkínált mindkettőnket . Elfogadtuk majd megvartuk amíg ő is leül .
- Mit szeretnétek tudni róla ? - kérdezte kedvesen . Azok után amiket Sarah mesélt róla nem igazán így képzeltem el őt .
- Egy ideje nem írt nekünk és kezdünk aggódni miatta ... Tudja ön , hogy hol van most ? - kérdeztem meg .
- Édeseim , Sarah egy idegen férfival meg akart szökni ... Én megengedtem neki , hogy elmenjen sőt támogattam . Amikor nyár végén hazajött mert összetörték a szívét még akkor se haragudtam rá amiért nem mondta el hova ment - kezdett bele a történetbe . Valahogy nem tudtam elképzelni , hogy így támogatta volna Saraht amikor ő tudtommal utálta a nagymamáját . - Viszont tudtam , ha itt maradna csak az a férfi jutna eszémbe mindenről . Neki akartam jót , így felhívtam a szüleit és megkértem őket vigyék haza Olaszországba . Saraht másnap felültettem egy repülőgépre és már otthon is volt . Szegénykémnek be kellett vallania , hogy megakart szökni mivel ugye ők nem tudtak erről . A szülei természetesen ki voltak akadva így büntetést szabtak ki neki . Korlátlan ideig nem használhat semmilyen elektronikus eszközt ezért nem tudodd titeket felhívni - fejezte be . Nem tudtam elhinni amit mesélt . Csak ennyi lenne Sarah rejtélyes eltűnésének a hátterében ? Egy egyszerű kis bűntetés ? Természetesen megkönnyebbültem is , hogy jól van , semmi baja nincs , de nekem túl egyszerűnek tűnt az egész . Vagy csak túl sok krimit nézek ?
- A szüleivel nem tudnánk kapcsolatba lépni ? - kérdezte Laura .
- Nagyon elfoglaltak most , de ha beszélek velük megemlítelek titeket - válaszolta .
- Nagyon megköszönnénk .
Elbúcsúztunk Sarah nagymamájától , majd hamar el is hagytuk a környéket , mikor hirtelen megszólalt Laura .
- Hazudik - jelentette ki egyszerűen . - Egész végig azt akarta hangsúlyozni ő Sarah érdekeit nézte , pedig Sarah pont emiatt veszett össze vele mindig . Soha nem értettek egyet abban mi a jó út neki . Plusz lehet kedvesen fogadott minket , de én éreztem , hogy igazából azt várja mikor megyünk el . Sőt , biztos nem is fog rólunk beszélni a szüleinek - fejezte be Laura .
- Akkor szerinted a nagymamája tett vele valamit ? - kérdeztem meg félve .
- Egy gonosz nagymamából mindent kinézek .
YOU ARE READING
Titokban tartva |✔|( Luke Hemmings ff. )
Teen FictionSkyler Collins a 17 éves lány nem várt változásokkal néz elébe a 11.-nek. Szerelme még a nyáron szakított vele egy meglepő ok miatt , és most újra látnia kell őt . Az iskola egy színdarabot tervez ami megváltoztathat egyes kapcsolatokat , baráts...