16. Rész

903 55 0
                                    

A hétem nagyon lassan telt el . Az emberek ha a suli folyosóján láttak Lukekal elkezdtek sugdolózni , hogy ,, te ezek járnak? " ,  ,,a csókos videó után történt talán valami más is köztük?" ,,Kevin vajon mit gondolhat ? " . Ezekre próbáltam nem odafigyelni . De természetesen a baráti köröm is néha néha ejtettek utalást a csókos esetre ahogy például Bryan is tette . Luke ezekkel a megjegyzésekkel egyeltalán nem törődött mivel volt egy sokkal nehezebb dolga amivel meg kellett bírkóznia  . Méghozzá , hogy el kell mennie szombaton vacsorázni régnemlátott apjával az én kérésemre . Rebecát is nagynehezen meg tudtam győzni bár ő se szivesen megy , mondjuk van rá oka miért . Luke , anyja Barbara annyira nem örült a hírnek mivel talán ő utálja legjobban azt az embert , de valamennyire büszke a gyerekeire amiért legalább megpróbálnak vele beszélni . Bár szereintem azért neheztel rám amiért én bíztatom őket erre .
Folytatódott a Rómeó és Júlia próbája is  ahol már csak a szokásos  Shawn és Juliette vita zajlik mindig . Miss Benson már azon gondolkodott lehet szereplő cserét kéne csinálni de ebből csak még nagyobb veszekedés lett .
Mellesleg Stephanienak valószínüleg én lettem maga az ördög mivel állítása szerint elloptam az ő ,,Lukeykáját" .
- Idefigyelj Skyler nekem eddig nem volt semmi bajom veled , tényleg . De pontosan tudod , hogy Lukeyka nekem kell szóval maradj szépen a háttérben mehértetted ? - nézett dühös szemivel rám összefont karokkal a tesiöltőben .
- Ha már itt tartunk szeretném mindenkinek leszögezni mégegyszer , hogy én és Luke nem  járunk ! Felőlem Stephanie azt csinálcs amit akarsz csak ne engem gyanúsítgass , köszi - jelentettem ki határozottan neki .  Stephanie látszólag  elhitte de azért még mindig neheztelt rám .
Elérkezett a szombar ami miatt én is izgultam ha már én is részt veszek a vacsorán .  Megcsörrent a telefonom ami Laura nevét jelezte ki .
- Szia Skyler nincs kedved eljönni ma este velem színházba ? Eredetileg Shawnnal mentem volna de lemondta miszerint ,, ma nincs ereje ilyesmi szarságra " . Azóta mondjuk ezen összevesztünk de lényegtelen  - hadarta el gyorsan . Lényegtelen ? Tudtommal eddig soha nem vesztek össze . - Szóval eljössz velem ?
-  Miaz , hogy összevesztetek ? - kérdeztem vissza addig is ki tudok találni valami indokot miért nem tudok menni .  Nem szeretném a többieket bevonni Luke magánügyébe .
- Vagyis nem csak emiatt . Felhoztam azt , hogy lehetne kedvesebb is Juliettel ... Erre pedig elkezdte Juliettet szidni szóval most itt tartunk . Szóval jössz ? - hadarta el gyorsan .
- Bocsi , nem tudok menni ... Családi program lesz - hazudtam vagyis ...igazából  tényleg családi programra megyek csakhát nem a saját családommal .
- Oh kár , és hova mentek ?
 - Izé ...a nagyihoz úgyis rég láttuk . De Juliettet megkérhetnéd rá . Ő nagyon szereti a színházakat  biztos szivesen menne ő - váltottam gyorsan témát .
- Igen rá is gondoltam de gondoltam először téged kérdezlek meg . De akkor felhívom ez ügyben Juliettet , szia - búcsúzott el és rakta le a telefont .

Elérkezett az este és már vártam a szomszédház előtt , hogy jöjjön Luke és Rebecca . Tudtommal egy elég drága étterembe megyünk ezért gondoltam kicsit elegánsabban kéne megjelenni szóval egy elegánsabb blúzt vettem fel szoknyával és egy ezüstös sminket készítettem . Ezzel szemben Luke egy sima egyszerű pólót és egy szakadt farmerben lépett ki az ajtón , Rebecca pedig egy haspólót és egy nem sokat takaró shortot .
- Én szóltam neki , hogy vegyen fel valami mást - ,, köszöntött Luke ezzel a mondattal arra utalva ahogyan Rebecára néztem mikor kijött a szettjében . - Nem kellett volna kiöltöznöd hisz csak 5 percig leszünk ...
- Azért bízok benne , hogy talán jól fog elsülni . Egyébként te is felvehettél volna valami mást ...
- Először az izzadt kosaras mezemet akartam de Rebecca lebeszélt róla  .

Mikor beléptünk az étterembe már ott várt minket a már nem idegen férfi fekete gondosan kivasalt öltönyben és látszólag eléggé meglepődött , hogy még egy személy eljött . Vagy lehet csak a gyerekei öltözékén .
- Sziasztok ! Nagyon örülök , hogy belementetek ebbe a vacsora ajánlatba . Luke ez itt a barátnőd ? - nézett le rám .
- Csak egy barátja vagyok . Skylernek hívnak - mutatkoztam be .
-William Hemmings , örvendek a találkozásnak  . Üljetek le ti is - kérte . 2 szék volt egymás mellett és 1 szabad hely William mellett .  Luke a szemével üzente , hogy én üljek mellé , de közbe Rebecca is könyörgően nézett rám . Végül gondoltam egyszerűn csak én ülök le először és majd aki gyorsabban tud leülni az fog ,, győzni . Luke gyorsabb volt így Rebecának kellett az apja mellett ülni .
- Nos mit szeretnétek kérni ? - adta oda az étlapokat a pincér .
- Egy pohár víz megteszi . Úgyse akarok sokáig maradni - jelentette ki határozotzan Rebecca .
- Rebecca lányom ne szerénykedj - mondta William .
- Ne hívj a lányodnak .
- Én viszont párolt homárt szeretnék krumplival   és a legdrágább desszertből két szeletet - gondolta át Luke és direkt a legdrágább ételt kérte . Én is bemondtam a rendelésemet ahogy William is aki kért 2 adag etelt hátha meggondolja magát .  Az asztalnál megjelent az a bizonyos  kínos csönd amit William próbált megtörni .
- Meséljetek magatokról - kérte .
- Miért vagy itt ? - tért rá inkább a lényegre Luke . - De ezt komolyan kérdezem .
- Erre rátérhetnénk egy kicsit később .
- Én most szeretném hallani - feszült meg Luke . William nem válaszolt így gondoktam megpróbálom a kínos csöndet elhárítani .
- William úgy hallottam maga rendőr ugye ? - kérdeztem tőle . Látszólag megkönnyebbült , hogy más téma jött fel .
- Igen így van . Imádom a munkámat .
- Feltehetnék magának egy ilyen nyomozós kérdést ?
- Persze csak tessék , szívesen válaszolok .
- Szóval az van , hogy lenne nekem egy barátnőm aki számomra kicsit rejtélyesen ment el és elvileg tudom hol van de nem vagyok benne biztos , hogy ténylegesen .
Hogyan tudnék megbizonyosodni erről ? - tettem fel kérdésemet Sarah ügyében .
- Családtagoktól megkérdezni ?
- Megvolt . Egyik családtagja mondta nekem el , hogy hol van beszéltem is a személlyel de nem vagyok ebben biztos .
- Kifejtenéd ezt jobban ?
- Rendben . - Rebecca és Luke is kíváncsian figyelt engem én pedig gondosan figyeltem arra mi az amit megemlítseg és miaz amit nem . Például a Danielt nem említhettem meg úgy mint a ,, tesitanár aki amúgy elszöktette " hanem egy ,, idősebb férfit " mondjak . Meglepődve hallgatták végig én pedig reménykedtem ne nézzenek hülyének amiért hazugnak állítok be egy nagymamát . Azért kicsit abszurd volt , hogy amúgy William a gyerekeivel akart volna beszélgetni akik mondjuk ebbe nem voltak nagyon benne  de ehejett én mafyaráztam el Williamnak az egész Sarah ügyet . Miután végesztem a meséléssel rá néztem és vártam a reakcióját és válászat . Ami pedig nem más mint ....

Titokban tartva |✔|( Luke Hemmings ff. ) Where stories live. Discover now