- Skyler , akkor hányadikán is legyen a ruhapróba ? - zökkentett ki gondolataimból Anya .
- Milyen ruhapróba ? - kérdeztem vissza . Esküszöm nem rémlett semmi ilyesmi .
- Tudod ...Jessica koszorúslányaként ruha is kéne mondjuk - Ó , igen az esküvő. Más izgatottan várná ahogy végignézheti a nővére élete legfontosabb pillanatát miközben saját maga habosbabos ruhában fog egy csokor gazt ( akarom mondani virágot ) de őszintén , én az esküvői tortát várom a legjobban .
- Szóval mikoris érsz rá ? - tert vissza az eredeti kérdéshez .
- Őszi szünet van . Vagyis felőlem akár holnap is jó - Micsoda népszerű ember vagyok nemde ?
- Igazából már le van foglalva időpont holnap utánra . De azért gondoltam megkérdezem jófejségből - vallotta be anya . Milyen kedves . - Bryan és Oliver is megy veled mivel nekik új öltöny kell .
Két nap múlva le is battyogtunk a szalonba kedves testvéreimmel de mivel őket igazából egyeltalán nem érdekelték , hogy milyen öltöny lesz rajtuk nekem a saját ruhámhoz meg annyi kikötés , hogy ne hányjam el magam amiért túl csicsásat akar ram beszélni az eladó így elhívtam Juliettet és Laurát .
- Fúj , ronda , rá se birok nézni , túl pink - mondtam el egyszerűen a veleményemet azokról a ruhákról amiket a lányok gondoltak nekem .
- Mehetnénk már ? - kezdett hisztizni Oliver .
- Tudod neked egyszerű , egy fekete göncöt magadra veszel , rámonfod , hogy öltöny és kész is vagy . Plusz te a tömegből fogod végignézni az egészet és nem rád fognak figyelni - oktattam ki idegesen . - Egyébként hidd el , én is mennék már .
- Úgy beszélsz mintha mindenki rád figyelne majd az esküvőn . Neked aztán van egód - szólt be . Már épp vitatkozni kezdtem volna el vele , de akkor lépett ki Bryan a próbafülkéből .
- Szerintetek ez a rózsaszín nyakkendő nem buzis ? - kérte ki a véleményünket .
- Dehogy - válaszolt Laura .
- Dehogynem - javítottam ki .
- Tök mindegy milyen szinű - reagálta le Juliette .
- Megyünk végre ? - folytatta a hisztit Oliver . Komolyan , mint egy ötéves .
- Jó akkor marad a rózsaszín - döntötte el Bryan .
- Egyébként nagyon jól áll neked az öltöny ! Kiemeli..mindened - lelkesedett Laura .
- Köszönöm a bókot . Ha nem lenne barátnőm most megkérdezném nem akarnál e a kísérőm lenni az esküvőn - kacsintott Laurával . Hirtelen nem is tudtam mi történik vagy , hogy egyeltalán jól láttam mintha egy minimalis flört lett volna avagy sem .
- Csak mert megdícsértelek ilyen ajánlatot kapnék ? - nevetett fel Laura .
- Persze . A legszebb bók amit utoljára kaptam , hogy ,, jé Bryan megtaláltad a szemetest ? Büszke vagyok rád" - emlékezett vissza mikor ezt mondtam neki .
- Na és a baratnőd ? - faggadta Laura .
- Már nem is rémlik mikor mondott utoljára kedveset - vallotta be . Úgy látszik mégsem olyan tökéletes a Bryan - Stella páros ?
Végül megtaláltam 1 óra múlva a viszonylag normális koszorúslány ruhát ami nem fodros masnis és nincs rajta egyéb más szarság .
Bryan hazavitte Olivert mi pedig a csajokkal úgy döntöttünk beülünk valahova beszélgetni .
- El kell mondanom nektek valamit - kezdtem el miközben a kávémat szürcsöltem . - Multkor mondtam , hogy Williamet tudjátok Luke apját beavattam Sarah eltűnésébe.
- Aha rémlik valami . Megtudott valamit ? - kérdezte Laura kíváncsian .
- Valószinüleg a nagymamája tett vele valamit .... Nemrég még az országból is elment . Állítólag Kanadában van - magyaráztam nekik .
- Ez azért durva . Kitudja mi történik most Sarahval . Lehet elve kínozzák - kezdett idegeskedni Laura .
- Vagy már halott - fűzte hozzá Juliezte .
- Hé ne gondoljatok a legrosszabbra - probáltam pozitív gondolkodásúnak tűnni pedig közel sem voltam az .
- A barátnőnk állítólag már 3 hónapja eltűnt a szülei se tudják hol van és a valószínüleg gonosz nagymamája elhagyta sz országot . Nem , nem kell a legrosszabbra gondolni - ironizált Juliette .
- Legalább én próbálok tenni az ügyért , hogy előkerüljön Sarah . Na de ti ? Kábé el is felejtettétek , hogy létezik - akadtam ki teljesen .
- A ,, tenni az ügyért " alatt azt is értetted , hogy a volt pasijával közeli kapcsolatba lépsz ? - nézet rám sokatmondóan Juliette . Mégis minek kell ezt mondania ha tudja , hogy én semmit se érzek Eric iránt ?
- Ezt most muszáj volt ? - idegesedtem be .
- És neked azt mondani , hogy nem érdekel minket Sarah ? Te is tudod , hogy nem igaz - szált be a vitába Laura .
- Igazából pont benned kételkedem a legjobban , hogy te barátja voltál - e Sarahnak - vallottam be neki amit talán nem kellett volna kiejteni a számon.
- Ezt meg , hogy érted ? - döbbent meg Laura . Ő sose mondta ki de Sarah utalt rá egyszer nekem , hogy talán mégsem olyan jó barátok ők ketten .
- Tudod , igazából semmi , igazad van , túllőttem a célon - választottam a könnyebb utat . Nem érdemes a múltat újra felemlegetni .A téli szünetünk hamar elment a haloween pedig idén nem kapott nagy hangsúlyt . Ilyenkor Shawnék tartottak partit de mivel most nincs itthon így elmaradt értelemszerűen .
Hétfőn pedig visszamentünk ( sajnos ) a suliba . Rebecca is jött de nem úszta meg a faggatózást róla , de szerencsejére nemcsak róla volt szó hanem Shawn Nem Yorki útjáról is . Ericcel leálltam egy barátságos csevejre mert annyira bunkó azért nem akartam lenni . Megint odahívott az asztalukhoz én pedig igent mondtam . Ez még nem jelent semmit .
- Kevin még mindig nem hívtad vissza Carolinet - háborodott fel Stephanie ebédidőnél . - Pedig arra várt elhivjad haloweenezni valahova !
- Bocs - válaszolta szűkszavúan ami az asztalnál lévő fiúknak tetszett .
- Mond már el nekem miért nem akarsz vele legalább beszélni ? Gyönyörű , okos vicces mi kell még ? - akadt ki teljesen Stephanie . A többiekkel együtt csendben vártuk a válaszát . Én igazán kíváncsi voltam , hogyan oldja meg a válasz adását .
Hosszas gondolkodásán vegül ezt sikerült kinyögnie . - Nagy a füle .
És tulságosan szétállnak neki - a fiúk nagyon röhögtek a válaszán mi lányok pedig döbbent képpel neztünk rá . Hogy lehet ekkora barom ? Matmint kellett neki egy kifogás na de ez ? És itt még nemis tudta mennyit ért a válasza súlya Caroline számára .
Másnap néhány barom már Carolinet csak a ,, nagyfülűként " emlegették szegény lányt . Azt hittem ennél már nem lehet meglepőbb a nap . Mekkorát tévedtem . A próba ma már egészen jól ment nem volt veszekedés . Egészen az utolsó 10 perc előtt . Hisz elérkezett az a nap amikor ezt is el kell próbálni a színdarabhoz . Rómeó és Júlia csókjelenete .
- Miss Benson még ráér - próbálta lebeszélni róla Juliette .
- Két hónapunk maradt és ebben benne van a téli szünet akkor nem tudunk próbálni . A többi szereplő jeleneteit is jól ki kell dolgozni nem csak a tieiteket . Na egyszer szépen próbáljuk el . Csak egy kis szájrapusziról van szó gyerünk - bíztatta őket Miss Benson . Ez mind szépen hangzik de legbelül mind féltünk a mi a teremben lévők . Mert mind éreztük , hogy ezután megváltozhat minden .
- Könnyű ezt mondani tanárnő ! - meg mindig dühöngött Juliette
- Kezdjétek el ! - biztatta tovább Miss Benson . Egy rövid veszekedés után után Shawn szólakt meg .
- Na essünk túl rajta ! Ez csak egy színdarab . Itt minden csak megjátszás ! Nem igaz Juliette ? - nézett rá ördögien Juliette .
- Persze én is így gondolom - vágta rá lazán . Miert erzem úgy , hogy egy óriásit hazudott ?
- Akkor meg ? Kezdhetnénk - A romantikus dumát amit elmondtak egymásnak egyeltalán nem éreztem romantikusnak inkább feszültnek .
Shawn közelebb lépett Juliettehez és megfogta az arcát . Körülbelül vagy 10 másodpercig csak a fagyott hangulat érződött senki sem mert megmozdulni / megszólalni . Juliette egy bólintással jelezte , hogy , oké készen áll és megtörtént a ,, csoda " . És , hogy milyen volt ? Egy szenvedélyes , érzelemdús heves csóknak mintsem egy ,, kis szájra puszi " .
YOU ARE READING
Titokban tartva |✔|( Luke Hemmings ff. )
Teen FictionSkyler Collins a 17 éves lány nem várt változásokkal néz elébe a 11.-nek. Szerelme még a nyáron szakított vele egy meglepő ok miatt , és most újra látnia kell őt . Az iskola egy színdarabot tervez ami megváltoztathat egyes kapcsolatokat , baráts...