Agoni-Bazı şeyler hiç değişmezKorkut Ayra'yı burada görmenin şaşkınlığını yaşarken,bu olanların bir rüya olabilmesi düşüncesi içini kemiren büyük bir soru işaretinden farksızdı.Sessiz ve bir o kadar sakinliğini korumakta karar kılarak,genç kızı göz hapsine aldı.
Kadın umursamazca ona dönen kimseyi umursamadan ve de hocayla göz teması dahi kurmaya gerek duymayarak, amfinin arka sıralarında
kolaylıkla kendine bir yer bulup oturdu.Korkut ise bu olanları gözünü dahi kırpmadan izlemekteydi. Bu kadın daha ilk seferde onu şaşırtmış,bu umursamaz tavrıyla ise aralarında ortak bir nokta olduğunu düşünmesine sebep olmuştu. Arada derste kaçamak gözlerle izlediği Arya'yı sürekli elinde cep telefonuyla yakalaıyordu. Bunu bir kaç kere daha tekarladığında yine onu deve kuşu misali etrafından soyutlanmış ,cep telefonuna bir şey yazmakla meşgul olduğunu gördü. Onu bu denli telefonuna bağlayan şeyin ne olduğunu şuan cidden merak ediyordu.
Bir sevgilisi olamazdı değil mi ?
Hayır hayır bunu ona yapamazdı değil mi ? Korkut tüm ders telefonuyla ilgilenen bu kızın,bir sevgilisi olmaması için dua ediyordu resmen.
Her b*ku doğru yapıyormuşta sanki,
bir aşk meşk işi eksik kalmıştı!Parmaklarını koyu siyah tonlarında olan yumşak ve temiz saçlarına el atıp karıştırdı.Bu olanları kabullenmek: onda kan kaybı yaratmışçasına, bilincini kirli düşüncelerden kurtarmak istedi.
Koca bir ders bitmişti ve hâla değişen bir şey olmamıştı.
Pekala eğer şans gülecekse,tam sırası.Bundan daha iyi bir zaman olamazdı.
Amfidekiler yavaş yavaş sınıfı terk ederken gözleri Arda'yı buldu. Bu nalet adam çok kaşınmıyormuydu sizcede ?
Elinde kendi defterini sallayan Arda'ya yavaş adımlarla yaklaştı ve tam karşısında durdu.Tabi herkes Korkut'u sert,soğuk kanlı umursamaz kimliğini bildiğinden,ee hâyliylede yakışıklı olunca kimse burslu olucağına ihtimal dahi vermemişti. Ee ön yargılı bir toplumda yaşamanın bazen avantajlarıda olabiliyordu.
Korkut defteri bir hışımla elinden alıp yandan omuz atarak Arda'nın yanından geçti. Cidden Arya'nın olduğu bir ortamda kavga etmek istemiyordu. Onda ilk izlenimi böyle bırakmamakta cabası ama Arda rahat durmuyordu.Arda,Korkut'un yanından ilerleyerek başlarına üşüşen kalabalıkla birlikte gövde gösterisi yaparak Kokut'un önüne geçti ve gitmesine izin vermeyerek ona meydan okuyan yüz ifadesine bürünerek kavga etmekten çekinmeyeceğink belirtiyordu.Korkut etrafta oluşan kalabalığa inat gözleri Arya'yı aramaktaydı. Ama yoktu. Arda, Kokut'un bu dalgınlığından faydalanıp bir hamle yapıp ona doğru atıldı. Korkut ise böyle bir hamleyi bekliyormuşçasına beliyle kıvrak bir hareket yaparak onun bu ani hareketini savuşturdu. Arda artık sinirle bunu yediremeyip acemice onu alt etmek için düşünmeden yaralayıcı hamleler yapmaya başladı. Resmen hırsının kölesi haline gelmişti. Korkut son olarak tam da elmacık kemiklerini hedef alan yumruğun sahibi Arda'nın elini çevirmesiyle Arda'nın beli eş zamanlı olarak döndü. Arkadan dizini geçiren Korkut, Arda'nın dizlerinin üzerine çökmesine sebep oldu. Bileğini biraz daha sıkarak en azından biraz incinip bir süre onunla uğraşmaması için ufaktan fiziksel acı uyguluyordu. Etraftaki kalabalıkta bu sırada Korkut'un bu sportik özelliğine ve çevik hareketlerde bulunmasından büylenmiş bir şekilde birbirilerine bakarak onu izliyorlardı. Korkut yavşaça sıktığı bileğini gevşetti ve Arda'ın üzerine gelmesiyle sıranın üzerine koyduğu defterini ve çantasını eliyle bulup, kalabalık gurubu yararak amfiden meraklı gözler bıraktığını bilerek ayrıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sesim Ol
LosoweTende biten aşklara inat,bu gece gözlerinde başlattığın yangında yanalım. Sesim ol diyen adamın nedensiz seven kadını bulmasıydı. -Nedensiz seven- kadın:Arya koçoğlu -Sesim ol -diyen adam: Korkut sağyaşar