2. Rok spásy

33 2 0
                                    

Vešli do budovy přímo před nimi. Byl to jakýsi obchod s oblečením.
,,Prosím vás, víte...jsem maličko zapomnělivý, mohla byste nám prosím sdělit co je za rok, no...a...Kde to právě jsme..?" tohle všechno ze sebe Doktor na prodavačku doslova vychrlil.
Zmatený, ale i pobavený výraz na obličeji prodavačky mluvil za vše.
,,Hahahahahahahahahaaa!!" začala se až přehnaně smát.
,,Nemáte vy nějakou nemoc!? Vždyť je slavný rok spásy 2154! A právě jste v Londýně vy vtipálku!" odpověděla a řehtala se dál.
,,Rok spásy? Co to má být..?" zeptala se Rose, když se prodavačka uklidnila.
Jenže nebyla klidná moc dlouho. Jen co to Rose dořekla, smích byl nezastavitelný.
,,Vy jste vážně divní!! Oba dva! Rok spásy! No přeci ten rok, kdy začne nový svět! Znovuzrození! Tenhle vynález se připravoval už 100 let! No a teď mi vážně neříkejte, že nevíte o co jde..."
,,Ne." řekl Doktor.
Tentokrát už smích nenásledoval. Žena na ně jen zírala s pusou dokořán.
,,Přeci vynález Petera Seina!! Ten, co nás má všechny vylepšit! Odkud jste proboha vylezli? Z králičí nory?"
Smích už zase zaplnil celý obchod.
,,Jak to myslíte vylepší..?" zareagovala Rose.
,,Předělá. Prostě nám dá do hlavy nové věci! Úžasné, ne? Má to být nové využití mozku..."
Rose s Doktorem si opětovali zděšené pohledy.

Rose and Doctor (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat