beklenen gün

67 7 2
                                    

Sabah annemşn beni çekiştirmesiyle kalktım "kalk kız kocan geldi" demesi çok sinirime dokunuyordu ama yapacak bir şey yoktu. İstemeye istemeye kalkıp üstüme düzgün bir şeyler giydim ve saçımı toplayıp yanlarına gittim gittiğim gibi adamın ağzı sulanmıştı ıyyy midem kalktı. Babam ve annenin kaş göz işaretine dayanamayarak "hoşgeldin" diyebildim. Adamlar bir anda ayaklanınca " ne oluyor lan!" dedim içimden babamın arkadan "ayperi! Galk üstünü giyin gızım gidiyorsun goca evine" demesiyle beyninden vurulmuşa dönmüştüm o an ki cesaretle "yav ben istemiyorum evlenmek ben okumak iş kadını olmak istiyorum benim hayallerim var" dedim ama demez olaymışım mehmet abi benim istenmeyen kocam olacak o şerefsiz bana tokat atıp "senin hayallerine başlatma yürü!!"  dedi ve o evden çıkışım benim ölüm günümdü.
***
Evden çıkmış yürürken sanki hayllerimin erkeği yanımdan geçmişti gözlerim dönmüştü ah! Çok tatlıydı bide bu mehmete bak ya! Çocuk galiba benim ağladığımı anlamış gibi arkasını dönüp baktı benimde üzerimde bana büyük gelen bi gelinlik vardı çocuk anlamış olucak ki bana göz kırpıp "rahat ol" sessizce dedi, konuşu o kadar zariftiki o kadar naif. Ama hayatımın aşkıyla bu şekilde tanışamazdım olmaz beni mehmet pisliğinin elinden kurtararak değildi içimden dememle basımda soğuk bir şey hissettim.
  &&&
E

vet arkadaşlar medyada ayperi var bölümü beğendiyseniz oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın

Buraya Ait DeğilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin