ne bu sır?

16 4 3
                                    

Alışverişten sonra pestilim çıkmıştı "ooof doğuuu ne vardı o kadar gezicek" dedim söylene söylene "kızım salak mısın sen?"dedi ona hızlıca dönüp " ne ne ne dedin sen?!"dedim gözlerimi büyüterek o da süt dökmüş kedi yavrusu gibi "ne dicem kızım ya sana bir şeyler aldık ya başka ne istiyon?" dedi "iyi be tamam" dedim "sen de ne çirkef çıktın  be kızım"dedi " sanane be"dedi gülerek gülmesi çok güzeldi. "Eee" dedi alışverişte niye giydin ki evde giyeydin işte kıyafetini dedim" "nt nt nt olmaz doğu kardeşinin ne yaptığını gördün ve ben bunu kabul edemem birde sana da yük oldum ondan sonra kardeşine de söyle ona yeni takım alırım işe giricem okulu açıktan okicam" dedim bir çırpıda doğu ne söylediğini idrak etmeye çalışırken "ne ne ne  dedin sen?" dedi sesini yükseltmişti "bağırma bana ama sizle kalamam"dedim üzülerek yoksa onlarla kalmak gerçektende istiyordum " öyle bir şey yapmicağını ikimizde biliyoruz"dedi ve beni arabaya sürekledi "ne ara geldi bu araba ya biz yürüyerek geldik ya" dedim "umut ve ablam getirdiler" dedi "hmm"
***
Eve geldiğimizde saat onbirdi oradan da sahile gitmiştik ama arabada oturmuştuk abim ne dediyse doğu onu dinliyordu ve arabadan hiç çıkmadan denizi izledik polismiş kendisi birde ama sivil polis o yüzden üniforma giymiyormuş. Eve geldiğimiz de ılgın arkadaşlarıyla oturmuş kahkaha atıp benden bahsediyordu ve bizim geldiğimizi fark etmeyip "ayy abime bi sülük kaşar yapışmış bırakmıyor be" demişti diğerleri bizim geldiğimizi görmüş susmuşlardı ama ılgın görmediği için bana saydırıyordu doğu sinirlenip ılgını bir kenara çekmiş ağzına geleni saydırmıştı orada bana bakıp ağzı sulanan erkeklerde doğudan iyi laf yiyip gitmişlerdi yaren abla ve umut daha eve gelmemişlerdi. Bende sıcak duş alıp yumuşacık yatağa yattım ve mehmeti düşündüm şimdi nasıl deli olmuştur ve bu beni mutlu ediyordu bana be nil'e yaptıklarını düşününce ağzının ortasına kürekle vurmak istiyordum.

Sabah uyandığımda saat ondu ve içeriden konuşma sesleri geliyordu ve o kişi nedense tanıdık bir sese benziyordu yavaşta kapıya yaklaşıp kim olduğuna baktım ve abimdi sessizce "o kızı yalnız sakın bırakmicaksın gerekmedikçe dışarı çıkmayın zaten sen işe gidip geliyorsun araba galerisine birde karakola evde de yalnız kalmasın ayperi evde ılgınla veya yarenle kalsın" dedi "tamam anladık ha kardeşin bana emanet zarar gelmez bugün karakola uğricam bi beş saatlik işim var orada daha sonrada araba galerisine uğramam lazım ayperiyi evde ablamla kalıcak başka bir şey kalmadı" dedi doğu "ayperi şimdi uyanır ben gidim ona bir şey olsun yüzüne işerim"dedi abim sessizce güldüm ayaklanma sesleri geldiğinde hemen odaya koşup yattım ve uyuyor numarası yaptım ve aklımda zilyonca düşünce vardı en önemlisi de " Ne Bu Sır?"diye düşünürken uyuya kalmışım.

Evet arkadaşlar bu bölüm ne kısa ne uzun oldu umarım beğenirsiniz bu sırla baya ayperi kafayı yicek ve daha sonra çok önemli bir ipucu yakalicak sonra ki bölümde. Bugün iki tane daha bölüm yayinlicam umarım beğenirsiniz beğendiyseniz oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın şimdiden teşekkürler.😊
Medya da ayperi,doğu,umut,yaren incilay var çift çifteler medyada.😊

Buraya Ait DeğilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin