Oturmuş konuşurken üstümdeki bana büyük gelen gelinliği gösterdi "a evet ama yanımda kıyafetim yok o yüzden bu lanet olası şeyle idare etmem gerek" dedim "yoo dur ben sana kıyafet getirim"dedi ve oturma odasından çıkıp yan odaya girdi bi beş dakika bekledikten sonra yanıma geldi " çabuk kalkta üstünü değiştir" elinde siyah hafif karnı açık bir üst altında ise kısa gri şort "güzelmiş teşekkürler ben giyinip gelim"diyip odadan çıktım rastgele bir odaya girdiğimde anladım ki bir kızın odasıydı burası pembe yoğunluktaydı çünkü herhalde kardeşinşndir diyip geçiştirdim üstümü hemen değiştirip oturma odasına gittim doğu oturmuş beni bekliyordu içeri girdiğimde biraz utansamda bir şey demedim hemen yanına geçip oturdum " anlat hadi merak ediyorum" dedi "anlatıyorum o zaman ben daha on yaşındayken başladı mehmet mahallemize yeni taşınmıştı o zamanlar 38 yaşındaydı ben ise on mahallemizin bakkalıydı herkese iyi davranır kısacası bizim mehmet abimizdi çok severdik onu ama o bizi öyle görmezmiş ve ben bunu öğrendiğimde on beş yaşımdaydım şimdi on altı ama on yedi olucam yarın" dedim "yarın senin doğum günün mü" "evet 25 mayıs" doğum günümdü ama şimdi buna kafa yoramam "ben on yaşındayken kardeşim oldu adı Nil böyle tombiş yanaklar eller ama geçen sene hasta olduğunu öğrendik lösemi hastasıymış ve mahallede herkes kan vermek için hastaneye gitti tabii mehmet eksik kalmaz o da gitti ve uygun donör onda çıktı bizim donörlerimiz de uymuyordu abimin benim sadece mehmetin donörü uyuyordu işte konuştular bu mehmetle ve kendisi sadece bir şartla vereceğini de iliğini o şartta benimle evlenmekmiş bunu öğrendiğimde bi o kadar şaşırdım bi o kadar üzüldüm on beş yaşımda mehmetin bana olan takıntısı ailemin beni ona satması okuldan beni almaları kardeşimin hastalığı abim ise bu olayların hepsinden bihaberdi kendisi barda barmenlik yapar çok eve gelmez bi üst gelir alır o kadar geçen sene her gün gelmeye başladı kardeşimin hastalığını öğrenince ve beni mehmete sattığını duyunca hiç bir şey demedi sadece gelin olma yaşın geldi evleniceksin dedi o kadar ağırıma gitmiştiki kardeşime donörü verdi kurtuldu ama onu bize göstermiyordu ayperi benle evlenmeden göstermem diyordu ve kardeşimi 5 ay önce gördüm ameliyat olduğu gün ve bana ablacım şen bu adamdan koyu kendini tamam mı? Böyle demiştim bide bebek gibi konuşuyordu beş yaşında tabii o öyle dedikten sonra daha şiddetli ağlamaya başladım ve yine ştt! Abba ayyama ama ben üjülüyoyum dedi bu sefer bilerek tam bebekleştirdi kendini ve göz yaşlarımın arasından gülmeye başladım tamam abban ağlamaz dedim ameliyata götürdüler o ameliyata girdiği gibi abim annem ve babam beni bi köşeye çekip tehdit ettiler kardeşim için bir şey diyemedim çünkü kardeşimdi o benim onun için her şeyi yapardım ben ağlayarak tamam dedim tehditlerine" dedim ve gözyaşlarımı tutamadım ve ağlamaya başladım "ştt ağlama ablası üzülür yoksa kardeşin" dedi doğu o an içime sımsıcak bir şey yerleşti ve güldüm o an yine gözümün içinde canlanmıştı "tamam" dedim gülerek "diğer aile üyeleri kardeşimi görüyordu ama ben göremiyordum mehmetle evlendikten sonra görebilirdim ancak daha sonra on altı yaşıma bastım bu olaylar olurken daha da güzelleşmişim mehmete göre ve aileme artık dayanamayacığını ve her gününü benle geçirmek istediğini söyledi annem gilde boyun eğdi ve beni imam nikahıyla evlendirmeye çalıştılar on altı yaşımın son gününde de senle tanıştım ve kurtuldum ama ben kurtulduğumu sanmıyorum mehmet bizi bulur ve onla evlenirim" dedim "sen öyle san" dedi ve abimin ismini sordu "abimin ismi can babamın ismi halil annenin ismi yeşim kardeşimin ismi Nil soyadımızda demir bu kadar" dedim ve susadım su içicemde mutfağa geçsek "tabii ki hemen dedi ve kalkıp bana yol verdi. Biraz sonra mutfakta suyumu içmiş oturup konuşuyorkapının ve isminin doğu vural olduğunu öğrendim... Sadece ve biraz sonra kapı çalmaya başladı onu dönüp " sıçtık"dedim ve hemen arkasına geçtim...
Bu bölümde full ayperinin hayat hikayesi anlattım bir dahaki bölümde doğunun hayat hikayesi anlatıcam. Medyada ayperinin ailesi var bir daha ki bölümde doğunun ailesi olucak. Bölümü beğendiyseniz oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın şimdiden teşekkürler😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Buraya Ait Değilim
ChickLitAyperi'nin annesi babasının para sevdası yüzünden başına gelmeyen kalmamıştır Sizde onun maceralarına katılmaya var mısınız?