1 ~

118 5 2
                                    

Bölüm parçası: Taylor Swift - The Lucky One

Biterse başa sarın.

Bu şarkıyı birkaç bölümde tekrar tekrar kullanacağız.;)

Umarım seversiniz iyi okumalar xoxo.

Sabah kalktığımda telefon melodisini duyuyordum ilk. Küçüklüğümden beri şarkıcı olmaya meraklıyımdır hep.Bir tane de şarkı seslendirdim.Sabahları kalktığımda kendi sesimi duyuyorum yani.Saçma gelebilir ama n'apalım? Çok seviyorum şarkıyı. Her kalktığımda,

Everybody loves pretty,everybody loves cool

sözünde kalkıyorum.Alarmı susturduktan sonra gözlüklerimi taktım ve telefon çaldı.Sky arıyor.

Yine mi Sky? Her sabah kalktığımda arıyor beni kız,tam da alarmı kapatırken. Evime gizli kamera falan koymuş olabilir! Bu kızın amacı ne?

Iç sesime Kapa çeneni Kristen dedim ve telefona odaklandım.Sky büyük bir Stan'di.Şu Survival şarkısına bayılıyordu.Ben de severdim ama Stan değildim.O ararken Survival şarkısı çalsın istiyordum ama yanlışıkla Justin Bieber'ın Baby şarkısına basmışım.Sürekli o çalıyor.Anlayacağınız telefon beni yiyor.

Kız iki saattir açmanı bekliyor Kristen.

Iç sesime hak verirken şarkı başa sardı.Justin'in aoaoaoaoaoa demesiyle gözlerimi devirerek telefonu açtım.

" Alo? "

" Alo,Kristen.Sana bomba haberlerim var kızım! "

Gözlerimi devirme dürtümü bastırdım.Bu kız magazin şirketinde çalışmalı.

" Ne oldu Sky? "

" Okulda konuşuruz tamam mı? Ama bak çok önemli. "

" Neyse o zaman okulda görüşürüz. "

" Bu arada kırmızı ruj,far,rimel,allık ne varsa getir tamam mı.Bir de kırmızı bir şey giy. "

" Sana inanmıyorum! Koyu renklerle makyaj yapmaktan nefret ederim! "

Telefondan kahkaha sesi geldi.Bu kız deli mi? Gözlerimi devirdim.

" Neyse Sky,okulda görüşürüz. "

" Bay bay Kristeeen. "

Telefonu kapattım.Bu kızın idolü nasıl Eminem hala anlayamıyorum.Eminem ciddi biri ya.

Giysi gardrobumu açtım ve üstünde "Cats are my favourite" yazan kırmızı tişörtümü giydim.Altına da kot pantolonumu geçirdim.Çantama makyaj malzemelerini sıkıştırarak çantayı sırtladım.Kırmızı babetlerimi giydim.Ne!? Topuklulardan hiç hoşlanmam.

Evden çıktım ve yoldan taksi döndürdüm. Zengin değilim üzgünüm.

"Nashville Üniversitesi'ne gidiyoruz. "

"Peki küçük hanım. "

Ben üniversiteye gidiyorum ya,ne küçük hanımı.

Şoför kanalları gezerken yabancı pop açtı. Anlamadığım bir dilde rezalet bir şekilde müzik denemeyecek kadar iğrenç bir şey çalıyordu.

Ayı single söylüyordu resmen. Çikolata mux mux mux gibi bir şey geliyordu galiba.Spiker Ajdar-Şah Damar deyince dayanamayıp çığırdım.

" Hey! Bu ne böyle ya müzik zevkimizi bozmayın rica ediyorum! " deyince şoför Number 1 olduğunu zannettiğim bir kanal açtı.Duyduğum ilk cümle

Everybody loves pretty everybody loves cool

oldu. Inanmıyorum! The Lucky One yayınlanmış bile! Kendi sesimi duydum ya harikaymış. Aah,keşke konser verebilsem ve binlerce kişi benimle beraber şarkılarımı söylese..En büyük hayalim bu..

Neyse ki okula gelmiştik.Taksiciye ücreti uzatıp kendimi dışarı attım.Oflaya puflaya Sky'ın yanına gittim.

" Hah Kristen.Buradasın. "

" Hayır ben Kristen'ın hayaletiyim uzaydan ışınlanıyorum heahhh. Kızım zeki misin sen? "

Gözlerini devirdi. Kolumdan tutarak kızlar tuvaletine götürdü.Şimdilik kimse yoktu.

Elini uzatıp tek kaşını kaldırdı. "Makyaj malzemelerini alayım hanımefendi." dedi yumuşak bir ses tonuyla.

Malzemeleri eline uzattım ve makyajımı yaptı.Aynaya baktım. Sky çığlık attı.

"Tanrım! Kristen,mükemmel gözüküyorsun. Elindeki dövme,kıvırcık saçların,elektrik mavisi gözlerin çok uyumlu oldu! " dedi.

"Teşekkür ederim ama kırmızı bana yakışmıyor."

"Hıh yakışmıyor.Görürüz bugün nasıl kızaracaksın bayan Domates." diye kıkırdayarak mırıldandı.

"Duydum bayan Domates." dedim hafifçe koluna vurarak.

"Hey domates,The Lucky One'ı dinledim tatlım harika resmen bağımlılık yapıyor."

"Bana domates demeyi keser misin Sky Hudson? Doğru düzgün bir adım var benim! Ee şarkın ne zaman çıkacak? "

"Kusura bakmayın o zaman Bayan Egyward." dedi kıkırdayarak.

Kaşlarımı çatınca gülmeyi bıraktı.

"Tamam tamam. Bu haftasonu stüdyoya gideceğim.Sen de gelmek ister misin? "

"Olur.Bu arada sen benden ne isteyecektin,hani şu önemli olan? Hem şu kızarma falan? Neler döndürüyorsun gene Bayan Hudson?"

"Haa bak unuttum laf lafı açıyor.Gel benimle."

Sınıfa çıktık ve sıraya oturduk. Sınıfa iki yakışıklı çocuk girdi. Birincisine gözlerimi kısarak baktım. "Oha!" dedim.Herkes bana baktı.Çocuklar hariç. Sky'a fısıldadım.

"Kızım bu Bieber değil mi?"

"Evet canım." dedi sırıtarak.Gözünü çocuklardan ayırmadan.

Sonra ikinci çocuğa baktım.Tanrım! Çocuk kusursuzdu! Kusura bakmayın ama bence Justin'den daha yakışıklı. Harika gülümsüyor.

Ne saçmalıyorsun sen Kristen? Ortalıkta makyaj küpleri varken sen ve o çocuk? Iı.

Iç sesime hak verdim.Sky fısıldadı.

"Hayran hayran baktığın çocuğun adı Alex.Alex Mellark.Senden istediğim onunla takılman.Anladın sen."

Şaşırdım.Gözlerim faltaşı gibi açıldı.Sonra zafer gülümsememi yüzüme yerleştirdim.

"Ben de isteyeyim. Justin Bieber'la takılacaksın."

Şaşırma sırası ondaydı.

Eveet,nasıl beğendiniz mi? Görüşlerinizi bekliyoruum. Oy verip yorum yapın lütfen.Kıymetli yorumlarınızı okumak istiyorum.Sevgiler ^^

KorkusuzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin