2 ~

56 5 0
                                    

Heyoo ben geldim..1.bölümü beğendiniz mi? Kurgu nasıl ilerliyor? Her bölümüm böyle uzun olacak.Yani yeni bölümler eklerken de pek bekletmeyeceğim.Siz yıldız işaretine basıp yorum yapın yeter <3 Iyi okumalar.

Bölüm parçası: Ellie Goulding - I Need Your Love

Biterse başa sararsınız ^^

" Sen az önce ne dedin? "

" Sen Alex'le takılmamı istedin,ben de senin bir dünya starıyla.Git tanış. "

" Tamam. " dedi derin bir nefes alarak.

En yakışıklısı senin oldu Kristen Mellark

Iç sesime kızdım.Sadece takılacağım.Gerçi bunu neden istedi? Onların geleceğini nereden biliyordu? Bunları Sky'a sormalıyım.

Ders Matematik'ti.Derin bir of çektim

Ben of çekerken Alex yanımdaki sıraya oturdu.Bana doğru baktı. Gülümsedim.

"Merhaba.Ben Kristen."

"Merhaba,ben de Alex.Memnun oldum." dedi gülümseyerek.

"Nereden geliyorsun Alex? "

"Evden." dedi ve kahkahalarla gülmeye başladı.Bütün sınıf bize baktı. Fırsat bu fırsat diyerek ben de gülmeye başladım.

"Yok ya ben Dünya'dan geldiğini zannetmiştim," dedim gülmeye devam ederken.

"Sen nereden geliyorsun?"

"Evden." Tekrar kahkahalarla gülmeye başladık.

Gözümle Sky'ı aradım.Justin'le konuşuyorlardı.Bütün kızlar onlara bakıyordı.Alex'le ilgilenen yoktu.Tamamdır.

"Ismin tanıdık geliyor senin Kristen.Sesin de.Soyadın nedir? Radyoda bir şarkı duymuştum da,"

"Egyward.Ah evet,ben şarkıcılığa yeni başladım.The Lucky One diye bir şarkı seslendirdim de,ünlü oldum galiba" dedim gülümseyerek.

"Güzel şarkıydı o. Bir ara bana söyle olur mu? "

"Tabii.Ne zaman uygun? "

Numaradan değil ama galiba gerçekten bu çocuğa karşı bir şeyler hissediyorum.

"Bir tenefüs bahçede otururuz."

"Önümüzdeki tenefüs?"

"Olur Kristen." dedi.

Sınıfa hoca girdi.Alex'e gülümsedim ve derse döndüm.Fakat ders boyunca onun beni gizliden izlediğini farkettim.

Zil çaldığında Alex hemen yanıma geldi. Elini uzattı. "Gel,"

Daha ilk günden canım yani.. Bekle de arkadaşımla konuşayım.Bırakmak da olmaz ki.

"Alex,Sky diye bir arkadaşım var da.Hatta şu Justin'in yanında oturan.Hah,işte o kız.Defterinin bir sayfası yırtılmış benden sorumlu tutuyor,çok büyüttü ama.Özür dilemezsem beni asla affetmeyecek."

"Justin'e sabırlar.." diye mırıldandı. Ama ben duydum.Gülümsedim.

"Müsaade edersen Sky'ın yanına gidiyorum." dedim.

Anlayışla başını salladı.

"Gidebilirsin Kristen."

"Beni bekle olur mu?"

"Olur,seni bırakır mıyım? Benle ilgilenen kimse yok zaten.Tek sen varsın."

Tek sen varsın dedi kızım tek sen varsın dedi.

Kapa çeneni iç sesim!

Gülümsedim ve Sky ile Justin'in yanına gittim.

"Hey Justin! Ay çok tatlısın ya seninle tanışmak hayalimdi.Çok koyu Belieber'ımdır ben!"

Sky ile konuşmak için başka bir yalan uydurabilirdin.Justin'in bir şarkısını dinlemişsin ezbere bile bilmiyorsun.Sesini duyduğunda gözlerini deviriyorsun.Şimdi bunlar Sky'la takılıyorlar.Daha neler.

"Burada da fazla hayranım varmış."

"Sky da seni çok sever Justin.Hatta Sky beni aradığında senin Baby şarkın çalıyor."

"Öyle mi Sky Bieber?"

Oha yani.Yakışmıyorlar bir kere tamam mı? Kıskanmıyorum zaten.Alex daha yakışıklı.Hıh.

"Evet bir tanem." dedi Sky

Bunlar aşmışlar.

"Sky,defterinin sayfasını yırtmıştım ya.Özür dilerim.Sana bir şey vermek istiyorum.Müsade eder misin enişte?"

Enişte dememe ikisi de sırıttı.

Hahaha çok komik.

"Gidiyorum ben canım.Iki dakikaya gelirim."

***

"Kızım ne oluyor Sky Bieber falan? Bak bütün dünya anti olacak kızım sana."

"Pardon da sen dedin bana."

"Alex'i bana sen söyledin.Neyse siz evlenin karışmıyorum."

"Ne istiyorsun Kristen Mellark?"

"Bana bir daha bayan Mellark falan deme.Alex'le konuştuk falan yardımın gerek.Şu şarkıyı söylememi istedi.Yardım gerek."

"Hallederim.Zaten tenefüs uzun."

"Tamam."

Alex'in yanına gittim.

"Ne konuşuyordunuz öyle kahkahalarla?" Sesi öfkeli çıkmıştı.

"Espri yaptık.Neden sinirlisin?"

"Kıska-Sana bir şey söylemeliyim."

"Evet?"

Birazdan yapacağı şey hayatımı değiştirecekti.

KorkusuzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin