14 ~

77 3 0
                                    

Hikayemiz bitecek.Erken bitirmeye karar verdim.Sadece 1 bölüm kaldı.Sizi seviyorum.Ağlıyacağım galiba.Çok üzücü bir bölüm zaten :(

Iyi okumalar.Vote+yorum isterim.

Bölüm parçası: Taylor Swift - Safe & Sound

"Kim?" dedim hıçkıra hıçkıra ağlayarak. Korkmayacaksın Kristen,Alex'e söz verdin.

"Alex Mellark.Elimizden geleni yaptık ama kurtaramadık." dedi doktor.

Hayır.Hayır.Ciddi olamaz.Hayıır!!

"Lütfen şaka yaptım deyin,lütfen!" dedim hıçkırıklarımdan konuşamayarak.Yüzüm ıpıslaktı,gözyaşlarından.

"Üzgünüz,bir saat sonra morga kaldırılacak bakabilirsiniz son bir kez.Diğer hasta uyandı."

"Ne diyorsunuz siz ya!!! Sky umrumda değil tamam mı! Alex öldü Alex beni bıraktı gitti Alex gitti......." dedim ağlamaktan konuşamayarak.

Doktorun boynuna yapıştım.

"Size canımı bağışlayacağımı söyledim kabul etmediniz!!!!" diye en yüksek sesimle bağırdım.Doktor korkmuş gözlerle bana bakıyordu.

"Deli midir nedir?" diyerek uzaklaştı..

Ağladım ve kendimi hastanede yere attım ve ağlarken yeri yumrukluyordum.

"Neden beni bıraktın Alex! Neden!!!!"

Hemşireler gelip beni kucaklayıp oturttular.Yüzlerine bakmadım.Içim kanıyordu.Sevdiğin insan seni bırakıp gidiveriyor.

Ama hiç gelmemek üzere..

Odaya dalıp Alex'e baktım.Sky gülümsüyordu. Gülme!

"Gülmeyi kes lanet olasıca!" dedim ve ağlamaya devam ettim.

O kadar mahvoldum ki anneme bile küfür edebilirim.

Alex,öylece yatıyordu.Hiçbir yaşam belirtisi yoktu.Kapanmış gözleri,minik burnuna baktım.

Doktor beni odadan çıkardı.

** 1 saat sonra

Odadan morg çıktı.Hemen cenaze arabasına bindirdiler.Bir taksi çevirip "Cenaze arabasını takip edin.". dedim ağlayarak.Taksici yakınımın birini kaybettiğimi anladı ve şunları dedi:

"Başın sağolsun kızım kimi kaybettin?"  üzüntüyle.

"Erkek arkadaşımı." dedim zorlukla.Daha fazla dayanamayarak elimle yüzümü kapatıp ağlamaya başladım.

Adam cenaze arabasını takip etmeye başladı.Ben ise sadece Alex'i düşünüyordum.Sadece onu.Geçirdiğimiz günleri düşündüm.Onun yanında ne kadar huzurluydum.Ama gitmişti.Hiç gelmeyecekti.

Telefonum çaldı.Arayan Big Machine Records'dı.Zorlukla telefonu açıp alo diyebildim.

"Alo?"

"Kristen Egyward,albümünüz çıkmıştır.Müzik marketlerinde Kristen Egyward-Fearless adıyla bulabilirsiniz.Bizi seçtiğiniz için teşekkür ederiz."

Telefon kapandı.Taksi durdu ve mezarlığa geldiğimizi gördüm.

"Kızım para vermene gerek yok in hadi."

Bir şey demeden aşağı indim ve Alex'i arabadan indirdiler.

"Kız arkadaşıyım mezarını ben kazmak istiyorum." dedim zorlukla ve işaret ettikleri yeri kazmaya başladım.Kazdım,kazdım.Tabutu tek başıma koydum ve üstünü örttüm.

Tanrı seni kutsasın Alex.

Tanrı'ya dua edip alışveriş mağazasına zombi ruh haliyle gidip müzik marketine doğru ilerlediğimde bir grup kız benden imza istediler ve gülümseyerek imza verdim ve fotoğraf çekildik.Müzik marketine gittiğimde "Kristen Egyward-Fearless" yerinde sadece bir tane kalmıştı.Kapıp kasaya yöneldim. "Kendi albümümü alıyorum." deyince hemen fotoğraf çekildiler ve albümü bedavaya verdiler.

Ben ise hayallerim gerçekleşmiş bile olsa hayallerimi yanımda Alex varken yaşamak istiyordum.

Alex'siz değil.

KorkusuzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin