5 ~

40 2 0
                                    

"Burası Barbie'deki prenses okulu değil,Nashville Üniversitesi.Erkek arkadaşımı istiyorsan daha çok beklersin."

Suskun sürtük.

Zafer gülümsememle ilerlemeye başladım.

--------------

Bölümlerimi uzun ekliyorum ve bu 5 bölüm sadece birinci günü anlatıyor :D Bir günde ne kadar yakınlaştılar dimi? Sabırsızlanıyorum tüm bölümleri eklemek için! Final bölümünü yazdım bir de defterime zamanı geldiğinde yayınlayacağız.Neyse iyi okumalar xoxo.

Bölüm parçası: Taylor Swift - Ours

Biterse başa sararsınız ^^

Ilerleme mi denilir,birden Elizabeth saçımdan tutup çekiştirdi ve ilerlememe engel oldu.

"Ne yaptığını zannediyorsun sümük?"

"Adını sormadım ki bebeğim.Ama güzel ad değilmiş ya.Saçımı bırak seni hastanelik ederim sürtük!" dedim.

Karnıma bir metal girdi.Iç organlarım inanılmaz acıyordu.Kırmızı elbisem koyu kırmızı kanla kaplanmıştı.Sonra o iğrenç şeyi gördüm.

Bıçak.

"Bir dahakine kiminle kiminle uğraştığına dikkat edersin sokak köpeği.Ben Elizabeth Grean. Billy Grean'ın kızı.Babam Nashville'yi yönetiyor.Laflarına da dikkat et.Sana Edward kalıyor bebeğim,sana o olur işte.Sokak çocuğu sokak çocuğuna.Şimdi erkek arkadaşımın yanına gidiyorum canım öptüm mucks."

Kalbim acıyordu.Gerçekten kalbim acıyordu.Bıçağı karnıma saplasa da kalbimin acıdığını anlamıştım.

Kalbim sonsuza dek acıyacak,belki.

Gözlerimi belki de hiç açmamak üzere kapattım.

Biliyorum baya kısa oldu fakat burada kesmek zorundaydım.Heyecanlı olması için.4.bölümün acısını çıkardım diyebilirim :D Ama diğer bölümüm uzun olacak her zamanki gibi,size kıyamıyorum yazıyorum da yazıyorumm :*

Vote ve yorum lütfen.

6.bölüm en sevdiğim ikinci bölüm.

Birincisi final bölümü.Oyları çabuk verin çabuk yb gelsin öpüldünüz xoxo.

KorkusuzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin