Merhaba,yine çok güzel bir bölüm oldu.Bu bölümde Elizabeth'in foyası ortaya çıkıyor ve bakalım sonra neler olucak.Vote+yorumlarınızı eksik etmeyin iyi okumalar xoxo :3
Bölüm parçası: One Direction - What Makes You Beautiful
Bu parçayı Taylor'ın en sevdiği şarkı olduğu için koyuyorum.
Çok güzel şarkı :3
Hemşirenin sesi duyuldu.
"Ziyaretçinin çıkması gerek.Doktor geliyor."
Alex of çekerek "Görüşürüz" diye gülümseyerek odadan çıktı.
Kadın doktor içeri girdi. Alex kıskançlık krizi geçirmez en azından.
Bana baktı ve konuşmaya başladı.
"Kendini nasıl hissediyorsun?"
"Gayet iyiyim.Ne zaman çıkarım buradan?"
"Bugün taburcu olacaksın.Bir dakika adını söyler misin teyit geçeyim.Kristen Mellark mıydı? Kapıda bir erkek vardı erkek arkadaşın olduğunu söyledi Alex Mellark'mış adı.Neydi adın?"
Ister istemez gülümsedim. "Kristen Egyward."
Kadının ağzı şaşkınlıktan beş karış açık kaldı. Gözlerimi devirdim tabii ki.
"Bir dakika,sen şu şarkıcı olan mısın?"
"Evet," dedim içimden derin bir of çekerek.
Hemşire bağırdı: "Bayan Doktor Anna,polisler geldi.Hastanın ifadesini alacaklarmış,"
Kadın başını evet anlamında salayarak çıkacakken dönüp bana şunları söyledi: "Albümün çıktığında alacağım.En sevdiğim şarkı The Lucky One.Şunu bilmelisin ki sen de şanslı olansın. Ölebilirdin.Uyanman mucize."
Biliyordum.
Bir kaç saniye sonra içeri bir kadın polis girdi.
"Merhaba Kristen Egyward.Sana bazı sorular sorabilir miyim?"
Olumlu anlamda başımı salladım.
"Olay ne zaman,nerede,nasıl oldu?"
"Dün yemek saatinde yani saat 1'e gelirken yemekhanede oldu.Şimdi erkek arkadaşım var ve bütün kızlar beni kıskanıyor.Nashville kaymakamının Elizabeth diye bir kızı var.Kız birden açık büfeye daldı elinde koca bir tencere domates suyuyla geldi.Tencereyi üstümden boşaltmaya çalıştı ben kaçmaya çalışırken ama tabi onu da beceremedi kendi üstü domates suyu oldu.Ben de ona boşuna bekleme erkek arkadaşımı o benim dedim tabi o ve arkadaşı Justin Bieber daha önceden lavoboya kalkmıştı sonra dışarı doğru ilerlerken saçımdan çekti sen ne yaptığını sanıyorsun sümük dedi işte hakaret etti sonra ben de ona adını sormadım dedim sonra karnıma bir metal girdi baktım ki kız beni bıçakladı bana kendisinin Elizabeth olduğunu kiminle uğraştığına dikkat etmemi söyledi."
"O kızın akli dengesi bozuk.Daha önce kız annesini öldürmüş.Okuldan atıldı şimdi tekrar hapise girdi."
Gözlerim büyüdü.Annesini mi öldürmüş? Kime çattık..
Kadın şaşırdığımı görünce sözlerine devam etti.
"Şaşırmakta haklısın.Ben de ilk inanmadım.Annesini de bıçaklamış."
"Tamam tamam."
"Bir cinayet daha işleyebilirdi.Ucuz kurtulmuşsun."
Gözlerimi devirdim. Anladık ölecektik!
"Bugün taburcu oluyorsun.Sana bol şans." dedi ve çıktı gitti.
Ben şanslı olanım.
**
Taburcu oldum.
"Kristen,bugün senin plak şirketine gidiyorum Who Says diye bir şarkı seslendireceğim.Gelecek misin?"
"Olur.Zaten ben de sana sürpriz yapayım dedim."
"Ne o sürpriz?"
Sürprizin ne olacağı bir dahaki bölüme *-* Öptüm xoxo.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkusuz
Fanfiction"Hayatta her zaman korkusuz olmak gerekir" Taylor Swift,Taylor Lautner,Selena Gomez,Justin Bieber gibi ünlülerin yer aldığı korkusuz bir kızın ağzından yaşam hikayesi. Başroller: Taylor Swift ve Taylor Lautner Nefes kesici bir fanfiction hikayesi!