Sabah dudağıma bir öpücükle gözlerimi açtım.Gözlerimi açar açmaz, Berk'i görmek yüzümde hafif bir tebessümün oluşmasını sağladı.Anam tipini yerim senin ben derken masanın üzerindeki tepsiyi gördüm. Ve yüzüme daha büyük bir gülümseme takındım.Tepside kahvaltılık 2 tabak 2 çatal vb. vardı.
"Günaydın bebeğim"
"Günaydın Berk"
"Kahvaltı hazırladım . Sen ve ben sadece ikimiz için bebeğim "
"Saol"
"Birşey değil hadi yiyelim bebeğim"
"Bende ne zaman yiyelim dicen diye götümü yırtcaktım."
"Hahahaha "
"Gülme!"
"Hahahhahah"
"Gülme dedim!"
"Tamam tamam kızma.Hadi masaya geçelim."
Masaya oturduk.Çatalıma salam batırıp ona doğru çatalı götürdüm.Berk konuşmaya başladı.
"Öykü napıyorsun?? Ben kendim yiyebilirim bebeğim"
"Olsun böyle daha zevkli Lütfen benim hatrım için" diyerek çatalı azına dahada yakın tuttum.
"Peki bebeğim" diyip salamı azına aldı.Kahvaltımız bitti.Berk'e yaklaşıp yanaklarını sıktım.Anam ne tatlı oldu lan derken Berk konuşmaya başladı.
"Öykü napıyorsun??"
"Oy oy yerim.Anam ne tatlı oldun lan"
"Öykü ben bebek değilim.Bırakırmısın bebeğim??"
"Bırakmıyorum"
"Bırakmassan bende senin yanağını sıkarım"
"Tamam bıraktım be "
"Heh işte böyle yola gel bakim"
"Seni si-" Tam konuşcakken yerden yükseldim.Berk Beni kucağına almıştı. Hiç tepinmeden tadını çıkardım.