°Y.N. pov°
- Co teraz zrobimy???- zapytałam ze strachem.- Ja już wiem co zrobimy - Jungkook spojrzał na mnie i odpowiedział. - zaufaj mi.
-Ale ja was znam ledwo kilka dni.- powiedziałam. - mam wam jak nagle zaufać?
Tak. W końcu będziesz śpiewać ze mną w duecie.- mrugnął do mnie i spojrzał na mnie.- w końcu to nie będzie pierwsza i ostatnia piosenka. Jak będziesz ładnie śpiewać to chcę Cię mieć do końca kariery. Zaczynam Cię lubić.
Poczułam jak moje policzki przybierają różowy kolor.
-Ciesze się, że chodzimy razem do szkoły. Inaczej nigdy bym was nie poznała.-Powiedziałam z radością w głosie.- No może nie jestem jeszcze przekonana co do Jimina. A i Jungkook ja też Cię lu....
°Jungkook pov°
Pocałowałem ją. Nie mogłem wytrzymać.
Przez cały czas gdy rozmawialiśmy gapiłem się na jej usta. Są takie piękne. Pełne. O pięknym kolorze. Miała je pomalowane matową czerwoną szminką , przez co wydawała się bardzo seksowna.- Wybacz.- powiedziałem po czym pocałowałem ją jeszcze raz.- nie mogłem się powstrzymać. Stwierdziłem, że taki pocałunek to za mało, więc zaczeliśmy walkę na języki.
Nasze pocałunki nie miałyby konca gdyby nie oczywisty fakt, że ktoś musiał wejść do pokoju. Nie kto inny niż Suga.
-hahahah nie wierze w to co widze LOL - Wrzasnął Suga - no błagam. Dzieci.
- Jestem pełnoletni- powiedziałem oschle.
-Nigdy nie przyzwyczaje sie do takiego widoku.- Suga prawie umierał ze śmiechu( a to u niego rzadkość)- hahaha 7 lat sie znamy, ale to nic nie zmienia.
- Osz ty - dałem mu w rękę ze śmiechem i powiedziałem do Y.N. - chodź, chcę abyś się o czymś dowiedziała.
°Y.N. pov°
Za dużo mam już na dzisiejszy dzień nie spodzianek, ale dobrze. Możebyć kolejna.
- Idźmy- powiedziałam - im szybciej tym lepiej.
Zeszliśmy do salony. Przyłapałam się na myśleniu o tych pocałunkach. Były bardzo przyjemne. Jungkook bardzo dobrze całuje. Może kiedyś to powtórzymy. Zobaczy się.
Usiadłam na kanapie i spojrzałam na chłopaków. Uśmiechali się od ucha do ucha.
Zakończyli już live'a.- Wraz z ARMY wymyśleliśmy, że zamieszkasz u nas. - powiedział Lider - Pomysł ten narodził się, ponieważ masz robić comeback z Jungkook'iem i tak będzie poprostu dla nas i Ciebie wygodniej.
- Ale ja mieszkam z Jaeminem- trochę się zdziwiłam, ale w głębi duszy pomysł bardzo mi się podobał.
Chłopacy mieli bardzo piękny dom i robili świetne piosenki.
-Wiemy o tym. Rozmawialiśmy już z nim. - Tym razem odezwał się J-Hope - powiedział, że twoja decyzja to jego decyzja.
-A mogę za kilka dni?- zapytałam ostrożnie.
- Nie. Musimy zacząć pracować nad piosenką.- Suga spojrzał na mnie.- masz czas do jutra, aby dać odpowiedz.
- A dobra co mi tam. Chętnie z wami zamieszkam.- powiedziałam z wyrzutem, że tak łatwo zostawiam Jaemina. - Tylko gdzie miałabym mieć pokój?
- Narazie nie wiemy. - powiedział Jimin -dlatego dzisiaj śpisz ze mną.
- Em. Musi tak być? - zapytałam trochę zmartwiona odpowiedzią.
- Tak. - Chlopak szybko mi odpowiedział.- spokojnie, nie zgwałcę Cię.
-Niech Ci będzie.- odparłam - jeden jedyny raz.
- Y.N. - usłyszałam głos Jungkook'a - Jak coś to mam pokój obok Jimina. Jak coś się stanie to wbijaj.
°Jungkook pov°
Jestem o Y.N. strasznie zazdrosny. Zaczynam się zakochiwać. Muszę ją zdobyć. Nie będzie trudno jeżeli mieszka teraz z nami.
- Witaj w naszym wspólnym Bangtanlandzie- powiedziałem.
Wszyscy po kolei zaczeliśmy przytulać Y.N. i oglądneliśmy jakąś dramę.
Przez cały film Y.N. przytulała się do mojej klatki piersiowej po czym w końcu zasnęła mi na kolanach.- Nie budźmy jej- powiedziałem. - Y.N. miala dzisiaj wyczerpujący dzień.
Wziąłem ją na ręce i poszliśmy do pokoju Jimina.
Gdy byłem na schodach dziewczyna zaczeła się rozbudzać.-Jungkook? - szepnęła.
- Tak księżniczko? - zapytałem z czułością.
Poczułem jak jej małe rączki oplatają mi się w okół włosów. Sekundę później dziewczyna całowała mnie namiętnie i zarazem delikatnie.
Odwzajemniłem to.- Co Cię tak bierze na czułości? - zaśmiałem się.
- Brakowało mi tego.-szepnęła między pocałunkami.
Posadziłem ją na łóżku Jimina.
Zaczęłem iść do drzwi. Stanąłem w nich i powiedziałem.- Dobranoc Y.N. Uwielbiam Cię.
Usłyszałem ciche słodkie dobranoc.
Najchętniej rzuciłbym się na nią i wyznał jej miłość, ale muszę poczekać na odpowiedni moment.°Jimin pov°
Y.N. nawet nie będzie się spodziewać, że całą noc prześpi wtulając się we mnie.
Czuję, że między mną a Jungkook'iem zaczyna rodzić się rywalizacja o Y.N.
Zobaczyny kto wygra.--------------
26.05.2018
CZYTASZ
Agencja XX/BTS/Jungkook/Jimin
Teen Fiction"Agencja XX" Rozpoczęcie 16.05.2018. °Po tylu latach w końcu powróciłaś do Korei. To twoja szansa na lepsze jutro. Myliłaś się. Z każdym dniem będzie coraz gorzej lecz grupa pewnych siedmiu zwariowanych chłopaków pomoże Ci wyjść z problemów bogate...