8. Dziewczyna, jakich mało.

102 13 1
                                    

°Y.N. pov°
-Ale pod jednym warunkiem możesz wziąść te rzeczy.-powiedział Suga.- pod warunkiem, że zrobisz z nami nową piosenkę na comeback.

-Nie rozumiem.-Spojrzałam na niego.-w jakim sensie.

- Normalnym. -zaśmiał się - robimy nową pisenkę i chciałbym abyś z nami w niej wystąpiła. Mam dla Ciebie już nawet nickname sceniczny.

-Haha-zasmiałam się- Ty to już wszystko wymysliłeś prawda?

-Tak. Nawet tekst piosenki, którą zaśpiewałabyś z jednym z nas.- Usmiechnął się i puścił do mnie oczko.

- No to powiedz jaka to miałaby być ksywa.- spojrzałam na niego z ciekawością.

-A co? Zgadzasz się?

-A możemy najpierw uzgodnić to z innymi?- stwierdziłam.- nie chcę, aby się zdziwili albo coś w tym stylu.

- Ale ja już to z nimi uzgodniłem.- Przysunął się do mnie i spojrzał mi w oczy. - Wtedy kiedy tańczyłaś.

- Ugh. Niech Ci będzie.- odepchnęłam to trochę dla komfortu. - mogłabym zobaczyć tą piosenkę?

Jasne - Suga znowu się przysunął.- jutro zaczynamy. Bądź gotowa na 10. Przyjedziemy po Ciebie.

- Ale jutro mam szkołę. I egzaminy.- powiedziałam cicho.

Chłopak usłyszał to i powiedział.

- w takim razie zmienisz nauczanie na prywatne.

- CO?- krzyknęłam - Nie chcę.

- No to pożegnaj się z nami i do widzenia.- powiedział oschle.

- Dobra.- stwierdziłam po chwili namysłu. - będę z wami śpiewać. I zrobie wszystko co będzie trzeba.

- Śpiewać i tańczyć- Suga mnie poprawił. - A teraz chodż na dół musimy ustalić z kim będziesz śpiewać.

Mam nadzieję, że piosenka będzie fajna.

°Jimin pov°

Gdy usłyszałem pomysł Sugi odrazu chciałem zaśpiewać tę piosenkę z Y.N.

Suga i Y.N. zeszli na dół.

Yoongi oświadczył nam,że Y.N. zgodziła się z nami kolaborować.

- No, to teraz najważniejsze.-powiedział.- Kto będzie śpiewać z Y.N. w duecie?

°Jungkook pov°

Oczywiście, że to będę Ja. Nie ma innej opcji. Ta dziewczyna jest boska.

-Ja- powiedziałem -bardzo chętnie.

Dziewczyna spojrzała na mnie i uśmiechnęła się.

- Ja też chcę. - usłyszałem nagle głos Jimina.

- Byłem pierwszy.-powiedziałem. - za póżno Jimin.

-ok. To chcę w zamian coś innego- powiedział.- dzisiaj zostajesz z nami na noc Y.N. chcę z Tobą zrobić liva na vlivie.

Dziewczyna zgodziła się. Ugh, że o tym zapomniałem. No cóż, następnym razem.

°Jimin pov°

Uprzedziłem już ARMY na tt( twitter), że będę miał dzisiaj liva z nową koleżanką. Zobaczymy jak zareaguje ARMY.

°Y.N. pov°
Trochę się stresuje. Nie byłam nigdy na livie.
Powinnam się jakoś fajnie ubrać.

- Dobra. Zróbmy ten live i tą piosenkę. Ogłosimy to dzisiaj na livie- Spojrzałam na chłopaków. - ale najpierw idziemy do mal'u ( centrum handlowe) chcę kupić jakieś nowe ciuchy na tego liva.

Agencja XX/BTS/Jungkook/JiminOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz