🐾5🐾

245 18 3
                                    

Jako první jsme měli angličtinu. Kdo pro boha živýho dává jako první hodinu angličtinu (příklad je naše škola😂)? Celou hodiny jsem byla 'trochu' mimo.
Když zazvonilo na přestávku, sbalila jsem si věci a šla s Ninou na chemii. Když jsme přišli do třídy, hned nám bylo jasný, že je něco jinak.

„Co se tady děje?" zeptala jsem se překvapeně.

„To by mě taky zajímalo, pojď jdem to zjistit," odpověděla mi Nina a šli jsme poslouchat o čem zajímavém se tady všichni baví.

„Já se štěstím rozteču," říkala Viktorie, největší primadona třídy.

„Já taky, to přece není možný," řekla její 'kamarádka' Natálie.

„Co není možný?" zeptala jsem se jich.

„Ty to nevíš?" podívala se na mě Viktorie pohledem ala 'to si ze mě děláš srandu, že to nevíš'.

„A co by měla vědět?" zeptala se Nina.

„Vy jste fakt blbý nebo co?" řekla pobaveně Viktorie.

„Jo jsou," řekla Natálie a začala se bavit s Viktorií pro nás o něčem neznámém. Šla jsem před tabuli a na celou třídu zařvala.

„Může mi tu konečně někdo říct, co se tady děje?" no jo odvaha mi nechybí. Všichni ztichli a podívali se na mě.

„Může mi tu někdo říct, co se tady děje?" zopakovala jsem svou otázku.

„Tak já ti to teda řeknu," řekla nějaká holka ve třídě, myslím, že se jmenuje Mia, moc ji neznám, takže typuju, že to je ona. „Ty posloucháš Maca a Tinuse že?" pokračovala. V té chvíli jsem si uvědomila co mi na všech holkách ve třídě nesedí.

„Počkat," řekla jsem. „Odkdy jim říkáš Mac a Tinus, co si vzpomínám, ty jsi je neměla vůbec ráda, tak co ta náhlá změna?" zeptala jsem se.

„No já je mám ráda od tý doby co jsem zjistila, že budou ve stejným městě ve stejný týden jako my a protože jsou hrozně sexy."

„To si ze mě děláš srandu ne?" řekla jsem pobaveně.

„Ne," odpověděla s klidem.

„To si jako myslíš, že já je poslouchám, protože jsou hezcí a neskutečně sexy?"

„Eeeeh....joo?" řekla spíš otázkou.

„Tak já ti něco povím Mio, jsi Mia že?" jenom pokývala hlavou a já pokračovala. „Já je poslouchám, protože se mi líbí jejich písničky, ne protože jsou sexy," nadechla jsem se a pokračovala.

„Teď ti povím ještě něco," řekla jsem. „To že budou ve stejným městě ve stejný týden, je mi úplně někde uprdele. Jasný?" pokývala hlavou a nechala mě na pokoji. To že budou ve stejný městě ve stejný týden mi upřímě jedno není, ale co si budem nalhávat, kdo by se chtěl hádat s takovýma krávama jako je Mia, Viktorie a spol.
Došla jsem za Ninou a sedla si na svoje místo.

„Páni to bylo dost dobrý, kde bereš všechnu tu odvahu?" zeptala se.

„Vzpomínáš, jak jsem ti říkala, že mi odvaha nechybí?"

„Jo vzpomínám," řekla.

„Tak tady vidíš příklad," řekla jsem a obě jsme se začali smát. Smáli by jsme se ještě dýl, ale to by nesmělo zazvonit, a nesměla by přijít učitelka do hodiny s tím, že s náma pojede do Paříže a že v hotelu nastanou menší komplikace.

Ahooj👋. Hlásím se s novou kapitolou. Jak se vám líbila? Zatím nejdelší z této knížky (499 slov to naštve😂).
Jinak zase jsem se rozhodla vás zase napnout a k tomu tu máme mimi soutěž.
Kdo jako první do komentářů 💬👇napíše správnou odpověď nebo alespoň bude nejbíž tomu co ta učitelka řekne za komplikaci, bude mít věnovanou kapitolu, takže neváhejte a pojďte se zapojit. :)


Visit Paris [Marcus&Martinus CZ]✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat