Na konci přečíst poznámku autora. Je to důležité👇
Karol
Když Martinus odešel, šla jsem se kouknou na Jumanji, vítejte v džungli (určitě se koukněte, je to super film👌).
Když jsem se dokoukala, pustila jsem si ještě Riverdale (též doporučuji) a pak se šla umýt.
Když jsem se umyla lehla jsem si do poslete a přihlásila jsem se na instagram, kde mi přišla žádost od Martinuse Gunnarsena. Myslela jsem si, že budu skáta tři metry vysoko. Právě jsem objevila soukromý účet Martinuse Gunnarsena (vím, že nemají soukromý účty, ale budem dělat, jako že jo😄)Martinus Gunnarsen: Ahoj :)
Karol❤🐕: Ahoj. Co potřebuješ?
Martinus Gunnarsen: Chci si popovídat.
Karo❤🐕: Ale, já tě skoro neznám. (Když vynechám to, že jsi slavný zpěvák, o kterým vím prakticky skoro všechno😄)
Martinus Gunnarsen: Ale jo znáš 😉
Karol❤🐕: Ne neznám
Martinus Gunnarsen: Chceš nápovědu?
Karol❤🐕: Jasan, sem s ní😂
Martinus Gunnarsen: Byl jsem dneska odpoledne u tebe doma😉
Karol❤🐕: Martinusi.....
Martinus Gunnarsen: Jop jsem to já
Karol❤🐕: Ale...jak....
Martinus Gunnarsen: Buď vklidu, zítra ti všechno vysvětlím.
Karol❤🐕: Ale kdy se sejdeme?
Martinus Gunnarsen: Vy máte zítra obědovou přestávku stejně jako třeťáci že?
Karol❤🐕: Jop
Martinus Gunnarsen: Tak o obědové přestávce před školou. Ok?
Karol❤🐕: Ok
Odesláno
Pak jsem se odhlásila a šla spát, protože zítra je škola a je půl dvanácté večer. Jsem zvědavá jak zítra vstanu.
Martinus
Karol se mi zamlouvá čím dál víc a víc. Asi se zamilovávám (twl to je tak divný slovo😂).
Důležité!!!
Hello guys👐😂
Nová kapča na světě tak jak se líbí?
A hlavně, jak užíváte prázdniny?
Já teda zatím suprově😂😍.
Jinak moc netuším, jak to teď budu mít s wifi, takže asi nebudou moc vycházet kapitoly😩.
To mě budete mít všichni určitě rádi😇 (bože já jsem strašná😂)
Samozdřejmě se budu snažit využít všechny free wifi, předepisovat si kapitoly atd...
Užívejte prázdniny,
nic si neudělejte a mějte se krásně.
ČTEŠ
Visit Paris [Marcus&Martinus CZ]✔
Fiksi PenggemarNikdy jsem si nemyslela, že se mi splní moje největší sny. Nikdy opravdu nikdy. Cover by: Missiska15