ik zet alle nootjes, en chips zakken op tafel als de bel plots gaat. ik schrik me een ongeluk maar het zijn gewoon mijn vriendinnen die ik had uitgenodigd. tja als je op je zelf woont is het best stil dus dan kun je beter maar dronken worden en het hartstikke gezellig hebben, want terug naar huis.... nee dat nooit. " zooo wat een groot appartement zeg eev!", zegt an. "haha dankje", antwoord ik. terwijl an tessa en beerkje naar binnen lopen volgt iemand beerkje die ik niet ken. ik kijk haar raar aan "uhhmmmm ". "oja bijna vergeten, dit is marry mijn oude vriendin uit amsterdam. je zei dat t hier zo stil was dus dacht ik dat je het vast niet erg zou vinden als zij mee zou komen of wel?" zegt an. slim gespeeld ik kan nu toch geen nee meer zeggen? "vooruit dan" snauw ik. terwijl iedereen het bier en de zakken chips leeg eet is er 1 iemand die niet eet... marry. "marry doe eens niet zo verlegen " roept beerkje een beetje bezopen. ik kan zelf ook niet meer echt helder nadenken en roep wat rare woorden waardoor ze in de lach schiet. "ik weet een leuk spel !" roept ze uit t niets. ze zet de muziek uit en staat op de tafel. "bloody marry " gaat ze verder. iedereen is onder de indruk behalve ik. "ho eens even ik wil dat niet, veel te eng!" "ooooaaa is het meisje bang ?" roept an. ik voel dat ik rood word. tja ik wil ook niet de pretverpester zijn.. en wat denkt tess ervan? ach aan haar heb ik op t moment ook niks. zij ligt straalbezopen op de bank, ze heeft niet eens door dat er mensen om haar heen zitten. "oke dan". "yes"
we lopen naar de badkamer en roepen 3 maal bloody marry... er gebeurd niks. "zie je wel er gebeurd niks.. kom we gaan weer" maar marry staat boos voor de deur. "probeer het nog een keer "zegt ze. "probeer het lekker zelf!" roep ik. "ssssst" roept an. zuchtend draai ik me om en probeer het nog een keer. op dat moment valt het licht uit en an en beerkje vallen op de grond neer met hun oogkassen eruit getrokken. ik schrik en doe net alsof dit ook bij mij is gebeurd en keer mijn gezicht naar de grond. ik hoor marry lachen en in de spiegel verschijnt een gezicht. "hoi mama"