''Okuyanlar arkadaşlar eğer beğendiyseniz yorum yapmanızı ya da oy vermenizi rica ediyorum.İlerleyen bölümleri daha aksiyonlu yazacağım.Sizin fikirleriniz yada beğenip beğenmemeniz benim için çok önemli çünkü hikayenin devam edip etmemesinde sizin görüşlerinizden yola çıkarak karar vereceğim.Hikayenin giriş kısımları biraz sıkıcı olsa da ilerleyen bölümlerde güzel bir hal alacaktır.Keyifli okumalar ve yorum yapmayı unutmayın :))''
Amber Davis herşeyin başladığı anda karanlık bir dolaba girmişti.Göğüsü korkuyla sıkışıyor,dizleri tutmuyor,derin ve hızlı hızlı nefes alıp veriyordu.Bir yandan da elleriyle, kendisine sokulmuş küçük kardeşinin ufacık kulaklarını, dışarıdan gelen parçalanan insan kafası seslerini duymaması için kapatıyordu.
10 yaşındaki kardeşi Nancy, Amber'ın kollarında tir tir titriyor dışarıdan gelen seslerle irkiliyordu.Dışarıdan gelen sesler kesilmiş yerini sinirli ve gergin fısıldaşmalara bırakmıştı.Amber ve Nancy bu fare dışkısı ve kütük gibi dolapdan bir an önce kurtulmak istiyorlardı.Derken Spencer'ın dolaptan çıkmanın zamanı geldiğini bildiren sesiyle iki kardeş derin bir nefes alıp artık bu pis dolaptan rahatlamış bir şekilde dışarı çıktılar.
Dolaptan çıktıkları anda onları kan ve etrafa saçılmış mide bulandıran insan organları karşıladı.Amber bu manzarayı görmemesi için küçük Nancy'i kucaklayarak diğerlerinin yanına , kaymadan ve midesine sakin durmasını emrederek dikkatli adımlarla gidiyordu.Küçük kardeşine,kendisi açabileceğini söyleyene kadar gözlerini kapalı tutmasını söylemeyi unutmadı.
Loş ışıklı,duvarları beyaz boyalı,yerlerde parke ile kaplı bir holden çıkıp daha aydınlık olan ve diğerlerinin seslerinin geldiği yöne, girişe doğru gittiler.Spencer, Calvin ve Brain kardeşler ile yerde yatan bir zamanlar bu evin sahibi olan ama şuanda kafasının yarısı etrafa saçılmış 40'lı yaşlarında olan bir adamın tepesinde konuşuyorlardı.3 erkeğin üstü başı ter ve kan olmuş,yorgunlukları da her hallerinden belli oluyordu.Amber etrafı inceliyordu.Bu evin eski sahipleri o lanet olası yaratığa dönüşmeden yada bu olaylar başlamadan önce büyük ihtimalle çok zengin bir aileydi.Ev son model elektronik aletlerle ve oldukça pahalı mobilyalar ile döşenmişti.Spencer,Amber'ın yanına yaklaşarak ''Tüm aylakları temizledik.Üst katlarda güvenli.Birazdan da tüm bu pislikleri götürüp dışarı atacağız.Üst kattaki 3. oda çocuk odası Nancy için uygun bir yer diye düşündüm'' dedi.Amber kafasını tamam anlamında salladı ve ''Nancy için yatacak bir yer bulup uyuttuktan sonra yanınıza gelir temizliğe yardım ederim'' dedi ve ardından Nancy'i de alıp üst kattaki çocuk odasının yolunu tuttular.Küçük Nancy ve ablası Amber, Davies ailesinin son kalan üyeleriydi.Amber Nancy'i ne pahasına olursa olsun koruyacağına dair yemin etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sınırın Ötesinde
Cerita PendekHerşey normal iken birden bire tüm hayatları değişmişti.Artık ''sıradan'' kelimesi kaybolmuş yaşamları alışılmışın dışında süregelmeye başlamıştı.Sürekli peşlerinde olan ve tüm dünyayı ele geçiren bir tehdit onları hayatta kalmanın en zorlu sınırlar...