SCOTT: ty i Alfa w leniwe dni lubicie poleżeć sobie w jego łóżku, oglądając filmy i wasz ulubiony serial, a do tego zawsze macie dużą miskę popcornu.
STILES: Mieczysław słynie ze swojego zamiłowania do rozwiązywania zagadek, dlatego często właśnie to robicie. Chłopak także często zabiera ciebie swoim jeepem na punkt widokowy, gdzie rozmawiacie i objadacie się frytkami.
ISAAC: razem z betą swój wolny czas spędzacie na bieganiu po lesie lub robieniu zakupów w pobliskim centrum handlowym. Każde wyjście do centrum kończy się nowym szalikiem w szafie, dlatego starasz się rzadko z nim tam chodzić.
DEREK: młody Hale uwielbia sport, dlatego kiedy nie ma na głowie swoich bet, ani żadnych spraw związanych ze stadem, razem udajecie się na siłownię, gdzie i tak większość czasu spędzasz na obserwowaniu wilkołaka.
JACKSON: życie Whittemore'a to w większości imprezy, dlatego w każdy weekend wychodzicie na conajmniej jedną imprezę, gdzie chłopak za każdym razem pokazuje każdemu do kogo "należysz".
LIAM: młody wilkołak jest uzależniony od gier i mimo że zaczyna cie to już wkurzać, to i tak z nim grasz. Swój czas spędzacie także na oglądaniu ulubionych seriali lub graniu w lacrosse.
THEO: lubicie spędzać czas w twoim łóżku, gdzie robicie różne rzeczy np. oglądacie seriale. Wieczorem chłopak zabiera cie na długi spacer, który zazwyczaj kończy się na mostku, gdzie siedzicie i rozmawiacie.
BRETT: z tego powodu, że chodzicie do różnych szkół, to nie macie dla siebie dużo czasu i nawet raz był taki okres, że nie widzieliście się przez bardzo długi czas, dlatego kiedy jesteście razem, staracie sie sobą nacieszyć, robiąc różne rzeczy.
AIDEN: bliźniak zawsze po szkole zabiera cie na przejażdżkę swoim ścigaczem. Za każdym razem zabiera cie w inne miejsce, gdzie spędzacie razem dobrze czas.
PETER: starszy Hale lubi spać, tak samo jak ty, dlatego w każdy weekend śpicie dość długo po wyczerpujących nocach😏
JORDAN: Parrish często nie ma na nic czasu przez swoją pracę, ale conajmniej raz w tygodniu stara się zabierać cie do restauracji na kolacje, a kiedy mu się nie udaje, przychodzi do ciebie do domu i zaczyna cie przepraszać. Zazwyczaj kończy się to wspólnym gotowaniem kolacji.
CZYTASZ
( 𝐩𝐫𝐞𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐜𝐣𝐞. 𝐢𝐦𝐚𝐠𝐢𝐧𝐲! ) 𝐭𝐞𝐞𝐧 𝐰𝐨𝐥𝐟
Losowe── preferencje z teen wolf. scott. stiles. isaac. derek. jackson. liam. theo. brett. aiden. peter. jordan. #87 w Losowo ─ 12/09/18 #73 w Losowo ─ 17/09/18 #55 w Losowo ─ 19/09/18 preferen...