1.Bölüm - İlk Karşılaşma

77 1 0
                                    

Gülüm kapıyı çaldı ve kafasını araladığı kapıdan içeriye uzattı.

-Müdür bey. Girebilir miyim?

-Elbette. Buyrun.

-Şeyy. Ben Gülüm Gezgin.

-Gülüm Gezgin. Müdür bir kaç saniye düşündükten sonra Telefonda konuşmuştuk.

-Evet.

-Otur şöyle kızım. Demek yeni ogrencimiz sensin.

-Evet hocam

-Peki. Hangi şehirden geliyodun?

-Antalya

-Güzel mis.

-Peki veli filan gelmeyeek mi?

-Aslında halam var ama o şu an Antalyadan gelemez.

-Istanbul da kimsenin yok mu?

-Malesef

-Anladım kızım.Senin kayıt işlemlerin aslında halledildi. Erken basvurman iyi oldu. Derse girmeye hazirsin.

-Peki kıyafet , kitap?

-Evet. Kitapları gorevlimiz Nezahat Hanımdan alacaksın. Kıyafet konusunda da sana yardımcı olacak.

- Yarın bu okulda ilk günüm mu yani?

-Evet.

-Teşekkürler Hocam.

-Önemli değil.

(Biz hoca ile bütün bunları konuşurken kapı çalındı ve bir öğretmen içeriye girdi.)

-Hocam bu 11/B yine başladılar.

-Yine ne yaptılar hocam.

-Poyraz ve Arda yine kavga ettiler.

-Bıktım hocam ben bu şımarık çocuklardan ya!!!

(Öğretmen dışarı çıktı ve iki tane çocuğu zorla içeriye soktu.)

-Müdür Bey artık ben uğraşmıyorum. Siz birşeyler yapin.

- Tamam Hocam siz derse donebilirsiniz. Sizlerde geçin şu köşeye ve beni bekleyin.

(Çocukların ikiside yakışıklıydı. Birisi biraz daha uzundu ve siyah saclari vardı. Diğeri ise biraz daha kısa ve hafif kumraldı. İkiside bana garip garip baktılar. Ne yalan söyleyim korktum Ama hemen gözlerimi kaçırdım ve kızgın bir ifade bürünen müdüre baktım. )

-Şeyy. Hocam ben çıkabilir miyim artık.

-Elbette kızım. Sen Nezahat Hanımı bul. Büyük ihtimalle giriş kattaki hizmetli odasında dır. İşte işlerini halledersin. Yarın da gelirsin ve ben sana sınıfını gösteririm.

-Tamam Hocam. İyi günler.

(Büyükçe gulumsedim ve köşede duran o iki çocuğa tedirgince bakıp odadan çıktım. Çıkana kadar beni izlediklerini fark ettim.Kendimi koridorda bulduğumda hedefim giriş kata inmekti.)

**Müdür Odası**

-Siz hiç akilanmayacaksiniz değil mi? Ben size ceza vermekten bıktım ama siz... Poyraz anlat bakalım aciklamani merak ediyorum.

-Açıklama yok hocam. Arkadaş kaşındı kaşıdım.

-Saçmalama Poyraz.

-Doğru Hocam.

Hastalıklı Kalbim ve BenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin