4.Bölüm "Söz"

16 1 0
                                    

**Poyraz**

(Evden çıktım. Cumartesi günü Gülüm'ün  evinde uyandiktan sonra eve gecmistim. Her zamanki gibi yalnızdım evde. Bütün gün uyudum. Pazar günü de Semih Kaan ve Doruk geldiler ve sohbet ettik. Gülüm'e verdigim sözü tuttum. İcmedim. Şimdi arabaya binip okula gidicem.)

**Gülüm**

(Hafta sonu Gizemle çok güzel vakit geçirdik. Şimdi okula doğru yürüyoruz. Onunla dün Arda hakkında konuşmak istedim ama uyuyakalmisti. Hala da çok uykuluydu. Bana döndü ve esneyerek Biseyleri anlatmaya başladı.)

-Dün sen bana ne anlatiyordun. Uyuyakalmisim.

-Şey önceki soylediklerimi hatırlamıyor musun?

-Şey (Biraz düşünmeye başladı.) evet hoşlandığım çocuk dedin. Gülüm şöyle anlat. Hadi Gülüm. (Resmen çığlık çığlığa bağırıyordu. Gülümsedim ve konuşmak için hazirlandim.)

-Şey yani biraz imkansız ama... (Tam o sırada yanımıza bir araba durdu ve camı açıldı. İçindeki Poyraz dı. Samimi bir şekilde konuşmaya başladı.)

-Selam kızlar.

-Selam (dedi Gizem)

-Selam (dedim)

-E okula gidiyorsunuz değil mi?

-Valla okul formalariyla partiye gidecek halimiz yok (dedi kikirdayarak Gizem. Poyraz da gülümsedi )

-Haklısın ya. Şey okula beraber giderdik. Daha yol uzun diye dedi

-Olmaz çünkü Gülüm bana çok önemli şeyler anlatacak.

-Ne anlatacak.

-Hoş- (Allah seni nasıl biliyorsa öyle yapsin Gizem. Hemen lafa dalmam lazımdı. Gizemin bacağına vurdum ve sustu.)

-Ee neymis o çok önemli şey hoş- ?

-Hoşaf yapmayı demek istedi.

-Ne hoşaf mı ?

-Evet

-Evet (dedi Gizem.)

-Bende merak ettim. Bence benimde öğrenmem lazım arabada konusunda.

-Olmaz (dedi Gizem)

-Olur hadi binelim (dedim Gizeme gıcıklık olsun diye.Ardından arabaya bindik. Ben ve Gizem arkada oturduk. Poyraz ise arabayı kullanıyordu. )

**Poyraz**

(Arabaya bindiler. Çok mutlu olmuştum.Konuşmaya başladık. Ama Gizem sanki oralı değildi. Telefonda birisine mesaj yazıp duruyordu.)

-Ee nasıl geçti hafta sonun.(diye sordu Gülüm)

-Cumartesi günü bütün gün uyudum. Pazar günü de bizim çocuklar ile konuştuk.

-İçki icmedin hiç yani.

-Evet sözümü tuttum.

-Sevindim.

-Siz niye bu kadar yorgun görünüyorsunuz.

-Biz Cumartesi hiç uyumadik. Pazar günü ise dizi izledik. Anlayacagin ölüyoruz.

Hastalıklı Kalbim ve BenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin