(Gizem ve Ben bir süre sonra iki yakın arkadaş gibi olmuştuk.Artık bana okulu gezdirme vaktiydi ama önce sınıfımza gidip biraz para almamız ve ardından aç karınlarımızı doyurmaliydik. Sınıfa girdik ve hala ayak üstü sohbet havasında idik. Komik anılarımızı anlatarak gülme krizlerine giriyorduk. Tabi "PİSLİK" geliyorum demiyor.)
-Selam benim küçük sürtüklerim diyerek sınıfa daldı Semih.
-Ne???(Bu tepki bana aitti.)
-Ağzını acarsan ağzına sı...!!!
-Hop hop hop sakın ama bebeğim.
-Birincisi biz sürtük değiliz. İkincisi senin sürtüklerin hiç değiliz. Üçüncüsü ise defol git burdan.
-Ağır gelin ama bebeğim. Tamam Gülüm sakın ol ve beni dinle siz benim sürtüklerim değilsiniz. Sadece sen benim sürtüküm ol yeter bana.(Ve o salak beni öptü. İnanılmaz ama gerçek öptü. Bir an yüzümden igrendim. Hafifçe Gizeme döndüm tepkisizdı.)
-Gizem ben çamaşır suyu ile yikanmaya gidiyorum. (diyerek sınıftan fırladım.)
**Semih**
(Gizem bana çok garip bakiyordu. Bir an vuracak sandım. Ama keşke vursaydi. Öyle bir konuştu ki!!)
-Tam bir hayvansın kıza yaptığına bak.
-Off bu sizin triplerinizde hiç çekilmiyor. Sadece öptüm. Öptüm. Bu kadar.
- Bak seni duygusuz ,hayvan, odun ,kütük ,alçak herif. Biz sen gibi değiliz tamam mı ? Duygularımız var ve o değerli anlarımız var. Mesela ilk öpücük. İlk aşktan gelmeli. Aptal sınıf odunundan değil. İlk birliktelik Gerçek askla olur. Önüne gelenlerle değil. Biz ve biz sürtük değiliz. Senin takıldığın hergece biriyle yatıp,her sabah biriyle kalktigin insanlara sürtük denir. Bunu unutma. Sen bir hayvansın hemde kör bir hayvan." (dedi ve cevap hakkı tanımadan kafasını çevirip dışarı çıktı. İnanamadım. İlk defa bi kızla böylesine ciddi ve garip bir konuşma yaşadım. Ölmek istedim karşısında vevkendimden utandım. )
**Gülüm**
(Hızla kendimi sınıftan dışarı attıktan sonra kendimi ilk bulduğum kapıdan başka bir odaya attım. Burası bir sınıf değildi ve çok karanlıktı. Biraz ilerleyince burasının boş bir konferans salonu olduğuna karar kıldım.Kendimi hızla sahneye atıp bağıra bağıra konuşmaya başladım.)
-Gerizekali ,aptal herif. Sen kimsin lan kimsin beni öpüyorsun. Bu ne cesaret ya. Niye herkes böyle. Allah hepsinin belasını versin,Allah bu okulunda ogrencilerinin de özellikle kendini beğenmiş burnu havada erkeklerinin de belasını versin. Hepiniz aptalsiniz. Asıl ben aptalim ,manyağım ve gerizekaliyim. Bu okulu sevdiğim için bu okula geldiğim için ben bir aptalim,aptalim,aptalim,aptalim.(Var gücümle bağırıyordum. Ki birden köşedeki kalın sesi işitinceye kadar.)
-Yeter ama biraz daha aptalım dersen gerçekten aptal olduğuna inanicam.
-Ne ne işin var senin burda ya?
-Asıl senin ne işin var burada. Buralar benim mekanlarim. (Bu söz üzerine onun Arda olduğuna ikna oldum. Şu Peline aşık Manyak.)
-Ne senin ya.
-Kızım okuldaki herkes bilir bunu ben buralarda takulirim ve yanıma kimseyi almam.
-Öyle mi?(Bu söz üzerine biraz bana yaklasti)
- ve aha sen yeni kızsın. Dur adın Gül müydü . Hayır daha samimi biseydi. Hah hatırladım. Gülüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hastalıklı Kalbim ve Ben
RomanceHayatını kontrol altına almaya çalışan bir kızın aşk hikayesi...