3. Bölüm "Tesadüf"

16 1 0
                                    

-Ne işin var senin burda Poyraz ?

-Sa na ne Sanane...(Dedi sendeleyerek. Epey icmisti ve sarhos olduğu ayakta zor durduğu her halinden belli oluyordu.)

-Bak evin nerde soyle götüreyim seni.

-Aha ha ha  nerde benim evim. (Bunları söyledikten sonra havaya baktı ve sanki bişey dusunuyordu. Çok sempatik gorunuyordu.)

-Ya derdin ne niye bu kadar için ki?

-Bilmem

-Nasıl goturecem ben.seni evine ya!

-Neyse boşver ben giderim.

-Ya nereye saçmalama seni bu halde bırakamam. Hadi gel bana gidiyoruz.

-Owwww

-Saçma sapalak konuşma benle. Ver şu elini. Biraz yardımcı olsan. (Ben bunları söylerken o çoktan sızmıştı. Allahım ne yapacağım ben şimdi. İnanamıyorum ya Tesadüf bu kadar olmaz ya!! Neyse bi şekilde yarı baygın olan Poyrazı  bahçe kapısına kadar getirdim. Bahçe kapısından girdiğimizi görünce Gizem koşarak geldi.Ve beni soru yağmuruna tutmaya başladı.)

-Ne oluyor kızım ? Ne işi var Poyrazın burda ? Niye sarhoş ?

-Gizem önce bana bi yardım et eve geçelim sonra sana herşeyi anlatayım olmaz mı?

-Tamam. (Bi kolunun altına Gizem ve diğer kolunun altına ben girmiştim. Onu hemen koltuğa yatırdık ve ne yapacağımıza karar verme vaktiydi.)

-Sonra aldım eve getirdim başka bişey gelmedi aklıma.

-En.doğrusunu yapmışsın ama yani ne yapacağız şimdi.

-Bilmiyorum

-Semih'i arasak

-Aklın fikrin Semih te ama

-O en yakın arkadaşı bi şekilde halleder.

-Tamam önce Poyraz'ı banyoya çıkaralım ve ayilmasini sağlayalım. -Nasıl yani?

-Soğuk su canım

-Tamam. (Yine eve taşırken aldığımız pozisyonu aldık ve Poyraz'ı üst katta ki banyoya taşıdık. Yarı ayık Poyraz kuvet'in kenarına oturdu ve saçma saçma biseyler sayıklamaya başladı. O sırada Gizem alt katta Semih ile konusuyordu. Bende Soğuk şu ile Poyraz'ı Kendine getirmeye çalıştım. Her tarafı ıslanınca biraz olsun ayilmisti. Hala sarhostu ama kötünün iyisi durumdaydı.)

-Kendine geldin mi?

-Soğuktan ve ıslak olmaktan nefret ediyorum.

-Ya Poyraz bey kim dedi size git bu kadar iç diye. Sonuclarina böyle katlanmak zorundasın.

-Ya sen niye beni o sokaktan alıp buraya getiriyosun. Kim senden iyilik istedi ki! (Belliydi ki hala konuşmasını kontrol altına alamıyordu. Sonra içeriye Gizem girdi.)

-Ne oldu ayıldı mı bari?

-Biraz biraz işte.

-Semih birazdan gelecek.

-Hmm. (İmali bi gülücük attım) kiyafet olayını söyledin mi?

-Evet

-Tamam. ( O sırada kapı çaldı. Erken gelmişti.Gizem aşağıya indi ve Semih'i karşıladı. Ben Poyraz'ı bu halde birakamazdim.Yüzüne baktım. Uyumak için çabalayan yeşil gözlerini gördüm. Sanki gözlerinde bir orman vardı. O kadar yesildi ki. Gülümsedim. Bu sırada içeriye Gizem ve Semih girdi. Bende çıkmadan önce son birkez daha islattim Poyraz'ı. Daha sonra Gizem ve ben banyodan çıktık. )

Hastalıklı Kalbim ve BenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin