Baru kenal dah mintak no telefon aku..aku pun balas"kenapa awak Nak mintak nombor saya?kita baru kenal,saya anggap awak ni Stranger k...😒😑"
"Alaaa..awak niee...saya Just mintak nombor telefon awak je kan bukan mintak Memacam PON lain lah kalau saya minta itu ini kan😏.walaupun awak anggap saya Stranger Tapi saya anggap awak ni Future Wife saya tau😁" Aishhh ini orangg..sungguh gedik Plus mengada-ngada tampar jugak Mamat ni..wujud jugak orang macam ni..aduihh apasal lama sangat nak sampai taman biasa kejap je..pak cik ni PON satu bawak kereta lambat sungguh...kang aku tak nak bayar marah lak nanti...kazmin pun bersuara "hamboi,jauh termenung nampak,awak mesti tengah fikir pasal masa depan kita kan..." what!! Awak sakit ke apa mohon la,saya tak hingin la dengan awak ni..dah lah gedik pastu mengada-ngada Nak mintak nombor orang😐😑.pak cik laju sikit bawak teksi ni nanti saya bayar lebih,." "ooookok pak cik bawak laju k..Haa..nanti pak cik dah bawak laju jangan lupe bayar duit lebih tau,😉"
Eaeahh pakcik ni mengambil kesempatan dan kesempitan sungguh..dasar makan gaji buta.😧lalu pak cik Tu pun bawak teksi itu selaju mungkin.kazmin bersuara,
"Gedik Plus ngada-ngada dengan awak je,😏so boleh tak?"
ehh mamat ni memang aku sekeh² kejap lagi kepala dia tu..
"Ape yang boleh?"
"Awak Nie..nombor awak la"
"Berikan 5 sebab kenapa awak nak nombor telefon saya"
"Emmm..🤔🤔1-sebab saya nak berkenalan dengan Future Wife saya lebih
Dalam
2-sebab nanti kalau saya tak dapat nombor telefon awak cam mana saya NK bercalling² manja ngan awak
3-nanti kalau saya rindu Leh ws awak
4-sebab saya nak awak jadi orang First saya simpan nombor telefon perempuan selain mak saya
5-nanti kalau awak rindu saya awak Leh telefon or ws saya"dia wink kat aku,😉Sesungguhnya hati ceq sedang berdegup kencang..aiyaa mira ape yang kau merepek nie tak kan kau nak jatuh cinta ngan Mamat Stranger ni..tapi Oky jugak Kalau dia jadi aku punya Bf..aku nak bagi ke tak Eeaaa....hmm.🤔bagi jelah.
"Oky saya bagi nombor telefon saya tapi de satu syarat.😏"
"Alaa...awak Nie tadi sebab sekarang syarat lak"
"Nak ke tidak no saya?"
Okylah..ape syaratnya asal saya dapat no awak.."
"Syaratnya awak kena bagi dulu no awak baru saya bagi"
"OKy no prob..but i think better kita tukar handphone senang nak tukar no nanti."
"Oky i agree"
"Good Girl"
"Nah, ni fon saya mana fon awak"mereka pun bertukar nombor telefon
Pakcik teksi itu bersuara
" Oky dah Sampai nak"
"Ook"
Aku pun terus bagi bayaran itu ke pakcik itu dan bergegas untuk keluar
Aku terdengar Kazmin menjerit"bye sayang kalau ade jodoh kita jumpa lagi!!!😆😊"haduihh budak ni sungguh memalukan.tapi comel jugak Mamat ni..hehehe..dey Mira jangan gatal la.
Aku pun masuk ke rumah.tunggu Chapter yg seterusnya..muahh....😘😎😂btw dengar tau lagu KT ATS tu..lagu Mnjiwang Klau menghayati lagu tu..
YOU ARE READING
Just A Moment Of Love
RomanceKau muncul dan tinggalkan aku begitu sahaja Sometimes We Need to forget Our person that We Love❤💓 There Must be wisdom on the contrary😇😉😊 __________________________________ Watak utama: Nur Syamira maira~mira Muhd kazmin faqrish~kaz Nur Laila af...