*Author Skip chat antara Mira and Kaz k...sorryall
Fifi Pov
Hmmmm....bosannyer....ahaa....ape kata pergi Shoppingmall ngn mira bleh Bli Make Up,pencuci muka..smbil²tu bleh cuci mata skali Mn tau ade brng cntik bleh aq Bli.....
"MIRA,Ooo MIRA KAU KT NE MNCULLH KWN KAMU NI MENYERUMUUU!!!.." laung Fifi kepada Mira...
"Ye,aq KT dapur ni"
"Ooo..sini PON kau penat aq carik Kat bilik,anjung,luar rumah,tandas,dan tempat²yg biasa kau ade...😁"
"Yg kau crik aq KT tandas Knp..DH terang benderang lagi bersuluh aq Tkde KT situ😑😑😒"
"Hihihi...aq Try je Mn tau kau KT situ ke...."
"Hah..ape pasal kau trpekik trlolong macam pontianak crik ank CRI aq.."
"Tk dela aq NK ajk kau pegi Shopping Mall Ngn aq...aq tk de kwn NK gi sana..kau jelah ade...blehkn😇😇""Hmmm...aq rasa aq tk bleh tk......."
"Tk ape"
"Tk pegi Shopping Mall ngn kau😀😀😆"
"Yeeayyy.....ahaaaa..uhuuu...mira pegi yuhuu"
"Tkyh NK eppy sangat...aq pegi ATS dasar sbb Brng dapur DH HBiss"
"Oo..kira okay latu..sbb..ko nak pegi..😆😆"
"Hmmm...yela kau NK pegi Kul bpe??"
"Aa..pegi LPS asar ok tk"
"Bleh latu..DH shuhh shuhh aq NK hilangkan stress sbb DH NK dipress..."
"Yela²aq bla..but jngn Lupe tau lps asar Klau tk aq rndm Kau dlm tab panas"
"Alaahhh...kau ni Klau aq Lupe kau bleh ingtkn..yela kitakn duduk serumah bkn sejiran 😏"
*Fifi buat Derp Face"Dhlh bye aq NK tngok bias aq buat Show..tata.."
"Hmmm.yelatu tngok bias kau smpai termuntah hijau😒😒macam Haritu pstu spe yg brsihkn??aq jgk yg kena...nasib Baik bestfriend 4ever Klau tk DH lma aq ngap kau pastu hlau kau dri sini..."
"Hehehehe...alaahh tukn Bnde biasa kita besprend Till jannah Knnn..😁😁😬😬"
"Hmmm..yelah."*Author Skip sampai diorang DH sampai Shopping Mall tau.....
Di Mall Mira dan Fifi pun mencari Barang yg mereka mahu....
"Weyhh.....Fifi aq NK gi crik Brng dapur kau blilh brg yg kau NK Bli tu Yee....btw klau de pape Call aq tau...and jngn Bli brng tk ingat dunia Yee..."
"Bayiklah cik Mira yg cntik lagi comelll....sesangatt...nnti Bli biskut,Maggi,Super ring,Skittle dan kinder Bueno..bebanyak tauuu....nanti aq NK MKN..muahaha.."
"Hbislh duit aq...weyhh"
"Skali skla mmblnjkn uang kau...DPT pahala....😁"
"Hmmm....yolh...nmpk tk KT situ kebaikan aq...Flip tudung ciket.."
"What Eber.."
Mira pun mencari brg dapur...
*Author Skip lagi..Soryy y'all..
Selesai membeli brg Mira pergi ke kedai solekan..."Knp aq rasa mcm ade org ikut aq Dri tdii...hmmm...biarkn jela perasaan aq jekot.."
Sesampai sahaja ke kedai solekan dia memilih alat solek yg dia Bli...tiba²ade org menegurnya..
"Hi!"
"Oh mak aq tngh bli brgla"
"Hahahaha...Mira..mira"
"Kazzzz...knp trkejutkn sy..."
"Hehehe.. Tk sngaja...tpi msa awak melatah comel la..😊😊"
*mira blushing
"Awak, pipi awak merah sngtla..awak malu eaa"
"Mnde...ade²je AWK ni..dhlh sy NK Bli Brng..Chop..chop..chop..Knp awak ade KT kedai ni..kN ni kedai make-up..??"
"Sy NK Bli untuk bday kakak sy...pastu TDI sy trnmpk awak.."
"Ooo.."
"Sy DH siap pilih AWK DH blom??"
"Sy..Oo..tkpelh sy bli nanti je.."
"Awak DH MKN lom?"
"Blom"
"Jom kita MKN NK..sy blnja"
"Sy ok je..TPI NK MKN ktne"
"Follow Me dear"
"Oookk"Mereka pun sampai di restoran yg mereka mahu MKN lalu mereka cri tempat dan memesan mkn yg mereka mahu...
To be continued......
Sorry sbb Dh lama tk Publish and smakin hmbr yall...author Busy sngtt....Sorry se sangat😊😊...and Sorry sbb asyik Skip je...korng rse SPE yg ikut Mira TDI KT Mall??tnggu untuk Chap yg seterusnya
YOU ARE READING
Just A Moment Of Love
RomanceKau muncul dan tinggalkan aku begitu sahaja Sometimes We Need to forget Our person that We Love❤💓 There Must be wisdom on the contrary😇😉😊 __________________________________ Watak utama: Nur Syamira maira~mira Muhd kazmin faqrish~kaz Nur Laila af...