Situasi kaz
Kaz pun bersiap-siap lalu terus menghidupkan enjin keretanya
"Haduihh...pehal Jem nie...kenapo berlaku sekarang?..kenapa!kenapa!!kenapa!!!!!!!!"
Kaz pun sampai Di hospital
"Assalammualaikum,doctor ooo doktor saya datang nie..."
"Waalaikummusalam,datang Pon ingatkan Lusa baru nak datang.."Perli doktor syafral
"Hehehe..sorry la doc tetiba tadi jem...Tu Yang lambat sikit..."
"Hmmm..yelah..btw sekarang saya nak bagitau awak bad News..harap awak tabah.."
"Sebelumtu tak nak jemput saya duduk ke?"kaz smirk
"Ouh...saya tk jemput eaa..maafkan saya kerana terbiadab dengan awak...dipersilakan duduk Encik Kazmin Faqrish.."
"Terima kasih.."
"Sama-sama..k now jangan memain.. please be serious kaz.."ujar doktor syafral
"Baiklah..tolong beritahu saya bad news Tu...."
"Awak punya kanser Dah semakin merebak hampir seluruh badan...saya sarankan awak buat temoterapi...tapi kosnya agak tinggi..saya harap awak pertimbangkannya..ni Surat untuk persetujuan buat temoterapi.."
"Terima kasih doktor..
Saya Akan fikirkannya nanti..."ujar kaz sambil mengambil Surat ITU.."Saya harap awak fikir masak-masak...sebab ini tentang hidup Dan mati awak kaz.."
"Baiklah, doktor saya balik Dulu...terima kasih beritahu.. assalammualaikum"sambil berjabat tangan dengan doktor..
"Waalaikummusalam,"
Kaz terus memandu keretanya Dan pergi ke pantai...
"Haihh..mana Aku nak dapat duit...takkan nak Minta fal..Aku asyik Minta tolong je..and macam mana nak bagitau fal Yang Aku sakit...Aku takut dia sedih nanti...pastu nanti mesti dia asyik nangis je.."
Ujar kaz sambil menangis..Situasi Mira
"Sungguh bosan Di rumah..ahaa..pergi keluar japla... sebelumtu Aku kena beritahu Fifi dulu.kang tak pasal-pasal dia Cari Aku pastu membebel je.."
Mirabffku
Beb..Aku keluar jap tau..Aku bosan kat rumah.Fithefi
Okokok..tapi jangan balik lambat pulak...Aku kunci
Pintu nanti..Mirabffku
Kk..Dah bye..Fithefi
Bye..End chat
"Aku nak gi mana eakk...hmmm..pergi pantaila..nyaman sikit.."
Setibanya di pantai
"Eahh..Tu macam kaz je..
Yela...Tu kaz..hehehe"Mira membuat muka evil"Bbaaa!"
"Ya aampun kenapa hidupku sungguh Sadis..."latah kaz
"Hahaha...lawakla awak nie..."Mira ketawa terbahak-bahak
"Hish..awak ni..terkejut saya..nasib baiklah saya takde heart attack"ujar kaz sambil mengelap air matanya secara sembunyi..
"Hehehe..sorry. saje nak kacau awak..btw,awak buatpe kat sini?"soal mira
"Sepatutnya saya Yang Tanya awak...awak buatpe kat sini?"
"Laa..saya Tanya awak..awak Tanya saya balik pulak..takpelah saya jawab..saya bosan kat rumah..tak tau nak buat Ape..nak chat awak..awak sebok...awak pulak buatpe kat sini."
"Oooo....saya baru je jumpa kawan saya tadi.."jawab kaz
"Oo..btw, kenapa saya tengok muka awak pucat..Dah macam hantu dahh saya tengok...awak sakit ke? kalau awak sakit Dah pegi klinik?nak saya hantarkan tak?"
"Eahh...manade saya sakit..saya ok je..jangan risau..tapi pucat sangat ke??"
"Yela..kalau tak saya tak cakap awak pucat.."
"Hehehe...cakapje..dah alang-alang awak kat sini jom makan..saya laparla.."ujar kaz sambil membuat muka comel
"Ingat comel la..saya kenyang la kaz.."
"Alaa..jomla Mira..kalau tak awak teman saya makan..mungkin ni kali terakhir awak teman saya makan.."
"Yela..btw,kenapa awak cakap camtu.."
"Hehehe..cakap je.."
"Awak ni pelik la..."
"Saya memang pelik"..bisik kaz
"Haa..ape awak cakap..tak dengarlah saya.."
"Eahh..manade saya cakap pape..merepekla awak ni.."tipu kaz
"Ooo..eaa..macam dengar awak cakap something tadi.."
"Dah jomla makan.."
"Okokok"
To be continued
__________________________
Sorry ayat semakin berterabur..btw keep read no need to vote...I know my story is not interest..
Bye...
YOU ARE READING
Just A Moment Of Love
RomanceKau muncul dan tinggalkan aku begitu sahaja Sometimes We Need to forget Our person that We Love❤💓 There Must be wisdom on the contrary😇😉😊 __________________________________ Watak utama: Nur Syamira maira~mira Muhd kazmin faqrish~kaz Nur Laila af...