Mira Pov
"Emmm..nak pakai baju ape aeaak...ahaaa...tanya Fifi laa...Fifi Ooo Fifi..sini kejap aq nak mintak tolong.!!"
End Mira Pov
"Yep..Kenapa anda memanggil Fifi yang kiut miut lagi gojes ni😇😆😍"
"Kang aku sepak kau nanti..dah²aku panggil kau bukan nak bertekak ngan kau...aku nak kau pilih mana baju yang sesuai untuk aku.."
"Oooo...btw kau nak gi mana biasa kalau bak-bak baju Nie mana Kau pernah suruh aku pilihkan...emmm...I Smell Something Fishy😏...do You Wanna Date with Someone😏😎??"
"Erkkk...ma...mana A..ade aku nak Date..kau ni tuduh je.. tak baik tau." Nie lah Mira Klau Nak tipu mesti gagap.."kau cakap macam aku kenal kau satu dua hari..aku tau la kau tipu..cakap jela kan kita DH pernah janji yang kita tak akan rahsiakan pape antara satu sama lain..."
"Yelah²Aku Nak keluar ngan Mamat mana Ntah yang Cute and de eyesmile Macam Angel..huhu..melting Beb aku..tapi dia ni gedik Ngan mengada-ngada..Nantilah aku Citer Kat kau lebih detail..sekarang ni aku Nak cepat.."
"Hmmm.okylah aku nak kau pakai baju Warna biru putih ni sebab cantik and sesuai sangat ngan kau"Baju yang Mira pakai
"Terima kasih Fifi kalau takde kau tak tahulah sape lagi yang aku boleh harap..only You Beb..mohon terharu.."
"Hmmmm..yelah weyh..btw nama laki tu ape?"
"Nama laki tu Kazmin"
"Nama panjang?"
"Entah Ritu masa berkenalan dia Just gitau Nama tu je..pastu aku malas nak tanya lebih-lebih KaT dia."
"Ooo ok.pe la kau ni Lain kali tanya detail.."
"Erghh..malas aku..dah aku nak siap..kang nanti dia sampai aku tak siap gi.."Selepas sahaja selesai pakai baju yang Mira pilih
Dia memakai bedak dan lip Balm.walaupun simple Mira kelihatan sangat cantik.dia melihat ke arah jam tangannya.tinggal 5 minit lagi untuk pukul 4. dia pun turun dan duduk di sofa.lalu membuka Instagram sebentar..Scroll punya Scroll Mira tidak sedar yang sekarang sudah pukul 4.tiba -tiba dia terdengar bunyi hon kereta dia cepat-cepat menyimpan handphone nyerr..pastu dia melaung ke Fifi.
"Fifi aku pergi dulu tau..jaga rumah bebaik bye!!"
"Emmm...bye Mira jangan balik Lambat tau.."entah dengar ke tak budak ni..ahhh...lantak lah kesah pe aku asal dia bahagia..huhu kawan aku dah maju dah nampaknya..harap korang bahagia.monolog hati Fifi.Di dalam kereta..mereka hanya senyap seperti di dalam taksi Haritu hanya mendengar DJ radio bersuara..Mira bersuara memecahkan kesunyian..
"Errrr...awak nak bawak saya gi mana?"
"Awak dah makan lom?"
Ish dia ni aku tanya lain jawab soalan pulak tak faham soalan ape..
"Awak,"
"Haaaa..Ye pe"
"Dah makan lom?"
"Blom..Knp?"
"Ooo..kita makan dulu Ye saya lapar awak pun belum makan"
"Oohhh...Oky"
To be continued.
Teruskan membaca GAIS..and jangan Lupe vote.korang kalau follow author.author akn followback k..bye
YOU ARE READING
Just A Moment Of Love
RomanceKau muncul dan tinggalkan aku begitu sahaja Sometimes We Need to forget Our person that We Love❤💓 There Must be wisdom on the contrary😇😉😊 __________________________________ Watak utama: Nur Syamira maira~mira Muhd kazmin faqrish~kaz Nur Laila af...