Di rumah Kaz dan FAL
"Assalamualaikum wahai ahli kubur..k jk².."
"oii kau masuk bagi salam tu DH betul TPI Knp ade ahli kubur tu sesat ape..aku blom mati lagi EAA..kau nak aku mati cepat ke?😑😒"
"Alaaa...kau ni aku gurau je..janganlah marah FAL..aku tak nak kau mati lagi nanti aku dah kawin SPE nak jadi pengapit aku..😩😢"
"Tau pun..kau dah tanya lom KT Mira tu?"
"Tanya pe?"
"Haishh..kau ni.aku kan ade Sruh kau tanya Mira yang dia tu ade tak memberi perempuan yang boleh aku Try.😉😆"
"Ooo..tu................
....."
"Jangan kata kau tak tanya.aku masak kau nanti..😤"
"Aku tanya la janganlah risau ni Kaz la tak akan pernah lupa..hohoho"
Tapi hakikatnya Kaz hampir terlupa untuk tanya Mira"Dia kata ape?dia ade member perempuan tak?kalau ade single tak?" FAL tanya dengan mata bersinar.
"Wow.. tadi muka ketat terus berubah 100% ke muka gembira+bercahaya..hebat"
"Of Coss. Tngk lh member SPE..cptlh bagi tau"
"Cuba kau sabar aku tak duduk lagi mandi pun Blum aku blik terus kau muncul dari Mn ntah.."
"Aku kisah ape cptlh.."
"Kk..dia kata ade BFF perempuan..dia macam kau Housemate aku..dia single..Mira kata dia cantik.."
"Ookk..Cun..😆 boleh aku Try dia..btw knp Kau tak Mntk Gmbr,no Tel dengan nm dia..😖"
"Haih..kau ni DH kau sruh tanya tu aku tanya tujela..tupun DH OKy..Sekurang-kurangnya kau tau dia single..cuba bersyukur sikit..pastu tk ckp terima kasih pun"
"Hmmmm..yelah yelah terima kasih Ye kaz yang hensem ni..tapi aku nak kau tanya Mira..Klau tak aku rebus kau pastu bagi anjing makan kau nanti.😎"
"Kau ni ugut lak ok aku tanya nanti..DH sekarang aku nak mandi..bye..sib baik dia kawan sehidup semati aku kalau tak DH lama aku tak mengaku dia Kwan aku pastu jual Kat Thailand.." bisik Kaz
"Ape kau cakap Kaz""Aaa Tkde pape..aku cakap kau hensem sangat Harini"
"Yoyo'o je kau..hmm wat Eber la"
"Fuhhh..selamat kalau tak habis la dia jadi FALmon(FALmon~fal Monster)
Kaz pun bergegas naik ke biliknya dan mandi
Selepas selesai mandi dia baring di katil Queen dia dan Bukak iPhone 7 dia lalu chat Mira...................To be continued..
__________________________
Keep read and vote GAIS..
Sorry kalau hambar...
Wait for Next Chap ya GAIS....
YOU ARE READING
Just A Moment Of Love
RomanceKau muncul dan tinggalkan aku begitu sahaja Sometimes We Need to forget Our person that We Love❤💓 There Must be wisdom on the contrary😇😉😊 __________________________________ Watak utama: Nur Syamira maira~mira Muhd kazmin faqrish~kaz Nur Laila af...