Ik sta in de rij te wachten tot ik aan de beurt ben. 'Next!' Word er geroepen en het meisje voor mij wordt meegenomen. Ik ben de volgende, maar ben ik hier klaar voor? Ik kan het niet voorstellen dat ik gewoon 300 euro heb betaald voor het ontmoeten van iemand die ook gewoon zijn kont afveegt met wcpapier. Ik kijk door het doek dat als een soort deur wordt gebruikt en zie een menselijk figuur in de verte. Als ik mijn beeld een beetje scherp krijg word het verstoord door de security die het doek opent, 'next!' Roept hij en trekt mij mee. Spanning vliegt door mijn lichaam als ik het figuur zie staan wat ik al eerder zag. 'Hey beauty!' Zegt hij. Ik kan zijn gezicht pas echt goed zien als hij uit de schaduw stapt. 'Hey justin'. Als hij 3 stappen dichterbij komt ruik ik de cologne waar hij waarschijnlijk véél te veel van op heeft gedaan. 'Your boyfriend didn't do it right' zegt hij ineens. Ik snap het niet, ik heb geen vriendje.
Als hij merkt dat ik niet weet waar hij het over heeft wijst hij naar mijn nek. 'Oh that, that was just a vampire' zeg ik alsof het heel normaal is. Hij word lijk bleek en opent zijn mond om wat te zeggen, 'va-vampire?'. Met grote ogen kijkt hij me aan. Ik trek mijn truitje over de plek en begin dan te lachen. 'Ofcourse not! I have it since i was born'. Zo te zien is hij opgelucht. Hij krijgt een klein lachje op zijn gezicht, 'you totally got me!'. Hij legt zijn handen op mijn heupen en trekt me naar zich toe. Ik voel zijn hete adem in mijn nek als we willen poseren voor de foto. *klik* de foto is gemaakt. Ik voel justin's lippen in mijn nek. Hij laat een paar kusjes achter en grinnikt dan een beetje. 'Justin' zeg ik lachend. Na weer een paar kusjes in mn nek kijkt hij me aan, 'you like it a?', weer kust hij me in mijn nek. Ik kreun zachtjes van plezier. 'i think you like this better!' Zijn ogen worden rood en hij trekt zijn mond open. Ik zie zijn hoektanden scherper worden en hij bijt me. 'AAAAAAAAAAAAHHH' een pijn scheut gaat door mijn lichaam heen en het word zwart voor mijn ogen.Ik schrik wakker met een rilling door mijn lichaam. Pff gelukkig was het maar een droom. Ik stap uit bed en doe mijn kast open. Als ik me heb omgekleed loop ik naar beneden. Ik zie mijn moeder aan de eettafel zitten en loop langs haar. Ik pak een schaaltje met cornflakes en ga bij haar aan tafel zitten. 'Lekker geslapen?' Vraagt ze. Ik draai een beetje met de lepel door mijn eten en kijk er naar. 'Ik heb weer gedroomd over die vlek in mijn nek' zeg ik nogsteeds kijkend naar mijn eten. Als het stil blijft kijk ik op. 'Ik droomde dat ik daar werd aangevallen door een vampier, de vorrige keer kreeg ik al een zuigzoen van iemand die ik niet kende. Wat heb ik mam!' Ik word een beetje onrustig omdat het al een tijdje speelt dat ik er nachtmerries van krijg. 'Va-vampier?' Ze laat haar koffie vallen op haar schoot en springt dan op. 'Mam gaat het goed?' Vraag ik als ze paniekerig wordt. Snel pakt ze haar jas en vertrekt. Wat een leuke ochtend..
JE LEEST
I did it - a Justin Bieber vampire story
FanfictionYara heeft sinds haar geboorte al een soort vlek iets boven haar sleutelbeen, tenminste ze denkt dat ze er mee is geboren. Als ze er achterkomt dat ze die op een speciale manier gekregen heeft wil ze alles weten. Haar nieuwschierigheid was toch niet...