Mijn moeder gaat naar haar kamer en komt even later met haar tas vol met kleding. 'We gaan naar huis! Pak jij je spullen ook in?' Zegt ze. 'Nee mam, waarom gaan we?'. 'Ik wil dat je veilig bent yara, en dat ben je op dit moment niet'. 'Geezz mam! Alleen omdat ik met justin om ga?' Ik word boos en ga op de bank zitten. 'Je gaat gewoon je tas inpakken en mee naar huis'. 'Mag ik nog wel een brief naar hem schrijven?' Vraag ik. 'Nee!' Zegt ze duidelijk. 'Ook niet als jij hem na het schrijven leest?'. 'Nee!' Zegt ze weer. 'Please mam..'. Ik kijk haar aan met een pruil lipje en begin te knipperen met mijn ogen. 'Oke maar dan mag ik hem wel lezen!' Ik spring omhoog van blijdschap en ren naar mijn kamer om te schrijven. Ik schrijf 1 brief met daar op "i'm sorry, it was nice to meet you but i'm going home and i will never see you again! X yara." En 1 brief met daar op mijn adres en telefoon nummer en alle social media shit. Als ik klaar ben stop ik de 2e in mijn zak en laat ik de 1e aan mijn moeder lezen. 'Prima!' Zegt ze en geeft hem weer terug.
Justin's p.o.v
'Get it okay?' Scooter says. 'I try to get to her but she doesn't want to go too fast, i can't help it scooter' i say thinking about kissing her lips, 'I have to earn her trust, than i can get it'. 'Just hurry!' At that moment i hear someone knocking on the door. I open it and see yara and her mom standing there. 'Hey!' I say happy. 'I have i letter for you, i'm leaving. I'm going home.' She says and hands me the letter. When i try to give her a hug her mom holds me back. I look at her mark on her neck and lick my lips. 'Well bye!' I say when i feel my eyes burn and i close the door. 'She likes you! So grab your change!' Scooter says. I sigh and open the letter she gave me. 'Like i didn't know where she lives!' I say laughing.
Yara's p.o.v
De hele reis naar huis heb ik gezwegen. 'Moet je nog naar de wc?' Vraagt ze als we een tussenlanding van een halfuurtje hebben. Ik knik en loop naar de wc, pak mijn mobieltje en zet vliegtuigstand uit. *2 nieuwe berichten*. Van justin. "Thanks for giving me your phonenumber and adres! Love, justin" En "hey! I will take a flight after yours, see you soon! Love, justin" de laatste maakte mij aan het lachen. Het is super lief van hem dat hij zoveel moeite doet om bij me te zijn, ookal mag het niet van mijn moeder. Hij vind me echt leuk! Hij wil echt meer dan vrienden zijn! Dit maakt me zo blij! Ik loop terug naar mijn moeder. 'Gaan we al bijna?' Zeg ik. 'Zozo, jij hebt ook weer een tong gekregen om te praten?' Zegte verbaast. 'Ja die gebruik ik alleen soms niet'.
Aangekomen thuis laat ik mezelf op de bank vallen. 'Nu al thuis?' Vraagt mijn vader als hij vanuit de achtertuin binnen komt. 'Justin' zegt mijn moeder en mijn vader knikt. Mijn vader komt naar me toe en gaat naast me zitten. 'Ze komt wel over haar justin haat heen hoor!' Fluistert hij en knipoogt naar me. Dan sta ik op en loop naar mijn kamer. Als ik in mijn mijn kamer ben zit ik te kijken hoe ik kan ontsnappen. Via het raam? Ik kijk via het raam naar beneden. Oke dat is 'm! 'Yara, kom je eten? We hebben pizza gehaald' roept mijn vader onderaan de trap. 'Ja ik kom er aan!'
JE LEEST
I did it - a Justin Bieber vampire story
Fiksi PenggemarYara heeft sinds haar geboorte al een soort vlek iets boven haar sleutelbeen, tenminste ze denkt dat ze er mee is geboren. Als ze er achterkomt dat ze die op een speciale manier gekregen heeft wil ze alles weten. Haar nieuwschierigheid was toch niet...