Chapter 05

76 4 1
                                    

Ik open mijn ogen en ze vallen ook meteen weer dicht. 'Hey, you're awake!' Hoor ik de zelfde stem van vanmiddig zeggen. Als ik mijn ogen weer open doe kijken twee honingbruine ogen mij aan. 'You blacked out for a sec.' Zegt hij. 'J-justin?' Zeg ik. Ik kan mijn ogen niet geloven. Justin bieber heeft mij gered! 'That's me!' Zegt hij en aait over mijn haar. Als ik recht op ga zitten zie ik dat ik op justin's schoot lag met mijn hoofd. 'W-what happened to the body?' Vraag ik. 'Shh, lay down baby, I took care of it'. Ik leg mijn hoofd op zijn schoot en kijk naar de lucht. 'You know that i dreamed about you? We were talking and then you bit...' Ik stop midden in mijn zin omdat.. Die man.. Hij kreeg net als justin in mijn droom rode ogen. 'Vampier...' Zeg ik. 'What?'. 'That man was a vampire' zeg ik overtuigend en zit weer recht op. 'Shh, don't tell anyone i killed a vampire!' Zegt justin met een lach op zijn gezicht en duwd me naar achter op zijn schoot. 'No one will believe me!' Zeg ik lachend. Justin moet ook lachen en dan net komt mijn moeder om het hoekje. 'Daar ben je, zozo, stoor ik ofzo? Ik ga al!' Zegt ze snel en loopt weg. 'I'm sorry, that was my mum'. 'I know' zegt justin. Ik kijk hem raar aan, 'i mean i thought so' zegt hij snel. 'Can i sit up again?' Vraag ik. 'No, i like you laying on my lap' zegt hij en aait weer over mijn haar. 'Uhg' ik draai met mijn ogen en sluit ze dan. Als ik ze weer open doe zie ik justin naar mij kijken. 'You're beautiful'. Ik begin te blozen en verstop mijn gezicht in zijn shirt. Hij heeft een lekker geurtje op. Ik herken het ergens van.. Ik schrik omhoog als ik weet waar ik het van herken. 'Ermm, justin i have to go!' Zeg ik en sta op en loop snel weg. Dat geurtje herken ik van mijn droom, waarom? Waarom weet ik dat waarom was die man presies zoals justin was in mijn droom. Ik schud mijn hoofd leeg en besluit aan iets anders te denken. Oh dat mijn moeder en ik eindelijk een keer met ons tweeën op vakantie gaan en niet met de jongens. Aangezien mijn broertjes altijd de vakantie verpesten is het fijn dat ze niet mee zijn gekomen. Shit! Waar is mijn moeder? Ik haal mijn mobiel uit mijn zak en bel mijn moeder. Fuck, er moet natuurlijk 0031 voor. Als ik op bellen druk gaat hij twee keer over en dan krijg ik mijn moeder aan de lijn. 'Hey mam, waar ben jij?' Vraag ik. 'Hey lieveschat, ik ben in het hotel. Als je de weg weet mag je komen lopen zo niet haal ik je even op' zegt ze. 'Okee tot zo'. Ik hang op en loop richting het hotel. Ik loop rustig en kijk dan om of ik justin misschien zie. Ineens word ik in een steegje getrokken achter een vuilnis bak. 'I will walk you home' zegt justin. 'Omg justin you scared me!' Zeg ik opgelucht. Hij slaat zijn arm om mijn middel en loopt met me uit het steegje. 'Why did you run away so fast?'. 'Because in my dream when i met you, you wear the same cologne. And you were a vampire..' Zeg ik en hij kijkt me raar aan, 'oh just forget what i said'. 'I'm here on a vacation so i stay in a hotel' zeg ik en wijs naar het hotel dat voor ons staat. 'That one? Seriously?'. Als ik knik krijgt hij een grote lach op zijn gezicht. 'I'm also staying there' zegt hij en duwt me dichter tegen hem aan. 'Au justin your hurting me' zeg ik, niet gedacht dat hij zo sterk zou zijn. Hij ziet er ook aardig gespiert uit, toen ik nog fan was had hij nog niet zo'n gespierd lichaam. 'I'm sorry babe! Oh, which apartment are you staying in?'. Hij trekt me mee in de lift, wat ik raar vind want hij was toch claustrofobisch? Er klinkt zo'n ongemakkelijk lift muziekje en justin zit naar me te staren merk ik. 'Do you call everyone babe or baby?' Zeg ik om de stilte te verbreken. Hij moet lachen en dan gaat net de deur van de lift open. 'Maybe..' Zegt hij geeft me een knip oog en loopt de lift uit.

I did it - a Justin Bieber vampire storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu