'Wie?' Zeg ik alsof ik van niks weet. 'Ja wie? Justin waar is die?'. Ze loopt de kamer door en kijkt in de mogelijke plekken waar iemand zich kan verstoppen. 'In japan weet je nog?'. Ik draai met mijn ogen en stap uit bed. 'Wie heeft je wijs gemaakt dat hij hier is?'. Ze aarzelt een beetje, 'nick en ralph... nee je hebt gelijk! Je broertjes hebben een grote fantasie, sorry'. Ze loopt mijn kamer uit en even later hoor ik geklop op mijn raam. 'Come outside! We can go to the park' zegt justin als ik het raam open doe. 'Just let me change!' Zeg ik en loop naar mijn kast. 'Don't look! Okay?' Zeg ik. Als ik geen antwoord krijg draai ik mij om maar justin is er niet meer. Als ik me weer omdraai en verder wil lopen naar mijn kast knal ik tegen hem op. 'Wow, i didn't see you come here!' Zeg ik. 'Babe, lets go, i can take you to america or we can stay in holland! Let me take you with me, i want to be with you' zegt hij en kijkt me diep in mijn ogen aan. 'I don't think my mom likes that idea. But i'll think about it ok?'. Hij tilt mijn kin omhoog en geeft me een kus. Ik voel zijn tong tegen mijn lippen aan waardoor ik ik mijn mond open doe. Na een tijdje zoenen trekt justin mijn shirt omhoog. 'You have to pull it out anyway' zegt hij en geeft mij een knipoog. Hij trekt mijn shirt uit en dan sta ik in mijn ondergoed. 'Mmm, you're beautiful babe!' Zegt hij en begint me weer te zoenen. Hij duwt me naar achter, nogsteeds zoenend. Hij legt mij op mijn bed en kruipt boven op mij. Zijn hand glijd langs mijn zij naar mijn been. 'Am i interrupting something?'. Justin en ik schrikken en zien mijn moeder in de deur opening staan. 'Well well well justin, you found her!' Zegt ze. Ik pak mijn deken en bedek mezelf ermee. 'I love her!' Schreeuwt justin. 'No, you just use her!'. 'Mam, hou op! Je bent gestoord jij!' Schreeuw ik naar der. 'Volgens mij ben jij hier gestoord want ik ben hier niet de gene die in justin spelletjes trapt, en ik ben al helemaal niet diegene die bijna seks met hem heeft! Wat denk je? Dat hij zomaar weet waar je woont? Dat heeft hij allemaal uitgezocht!' Schreeuwt ze naar mij. Mijn vader komt aangelopen. 'Het adres heb ik aan hem gegeven! Die brief die ik je liet lezen? Die heb ik niet aan hem gegeven, ik heb een ander geschreven met al mijn gegevens!'. Mijn moeder wordt woest en probeert naar me toe te lopen maar mijn vader houdt haar tegen. 'Ik kleed me om en ik vertrek!' Schreeuw ik als mijn vader mijn moeder mee naar beneden neemt. Ik doe de deur dicht en doe mijn kast open. Ik kleed me snel aan en kijk dan in mijn kast voor een tas. 'I'm sorry!' Zegt justin en komt me helpen mijn tas inpakken. Ik haal een grote tas uit de kast tevoorschijn. 'Babe, i can buy you stuf if you want! Just pack the stuf you can't miss'. Ik trek mijn ondergoed-la open en dan kijkt justin mij raar aan. 'Oh you can miss that!' Zegt hij lachend. 'Justin!'. Ik begin te blozen en stop dan wat ondergoed in de tas. 'Ready?' Zegt hij als ik mijn tas dicht doe. 'Yep!'. 'Well lets go!'. Hij pakt mijn tas en tilt hem naar beneden. Ik roep mijn vader als ik in de gang sta. 'shit my phone!' Zegt justin en rent naar boven. 'Hey liefje, het spijt me zo erg van mama! Maar je belt me waar je bent en hoe het met je gaat oke?' Zegt mijn vader als hij de gang binnen komt. 'Nou ik bel als ik in america aankom en dan niet meer! Ik ben volwassen pap, jullie hoeven niet steeds op mijn lip te zitten!'. Justin komt van de trap lopen en pakt de tas weer op die hij had neer gezet toen hij naar boven moest. Als we buiten met mijn tas lopen kijkt iedereen ons aan. 'Omg, justin!' Wordt er geroepen. We lopen de straat uit en daar staat hij dan, de auto van justin. 'Omg, i love range rovers!' Zeg ik en ren er naar toe om hem van dichtbij te bekijken. 'Haha, well hop in!' Zeg justin die mijn tas in de kofferbak legt. 'Thank you so much for taking me to america!' Zeg ik als hij de auto in komt.
JE LEEST
I did it - a Justin Bieber vampire story
FanfictionYara heeft sinds haar geboorte al een soort vlek iets boven haar sleutelbeen, tenminste ze denkt dat ze er mee is geboren. Als ze er achterkomt dat ze die op een speciale manier gekregen heeft wil ze alles weten. Haar nieuwschierigheid was toch niet...