'YARAAA!' Word achter mij geroepen als ik mijn broodje afreken bij de subways. Ik draai me om en zie anouk naar me toe rennen. We geven elkaar een knuffel en dan lopen we naar een plekje waar we kunnen zitten. 'Heb je al een fijne vakantie?' Vraag ik haar? 'Ja! We gaan over een weekje naar Rome, en jij?'. Ik denk terug aan de droom die ik had vanacht. 'Wij gaan morgen naar japan..' Zeg ik met nogsteeds mijn gedachte bij de droom. 'Super leuk! Ugh ik wou dat mijn ouders zo rijk waren!' Zegt ze en pakt het stukje komkommer dat uit mijn broodje was gevallen. Ze kijkt me aan, 'ga je dat nog opeten of?'. Ik schuif het broodje naar der toe. 'Wat is er?' Vraagt ze als ik een tijdje stil ben. Zal ik het anouk vertellen? 'Ik heb vanacht naar gedroomd'. 'Wat heb je gedroomd!?' Vraagt ze nieuwschierig. 'Nou, ik stond in de rij voor een meet and great met justin en..' Probeer ik te vertellen en meteen haakt anouk me af. 'Justin! Ach ja wat naar!' Zegt ze sarcastisch. 'Ik was nog niet klaar! Ik stond dus in de rij en toen ik aan de beurt was vroeg justin over deze vlek' ik wijs naar de vlek in mijn nek. Als ik het hele verhaal heb verteld is anouk helemaal enthousiast over het feit dat ik over justin droomde en dat hij een vampier was. 'Maar omg, hoe voelde je je toen hij je kusjes in je nek gaf?' Ze kijkt me met sprankel oogjes aan. 'Je weet dat het een droom was?! Maar het was fijn..' Zeg ik en begin te blozen. 'Oeeehhhh, iemand hier vind justin leuk!'. 'Geezz, doe niet zo kinderachtig, de tijd dat ik fan van hem was is al voorbij'. We lopen door het steegje om naar mijn huis te gaan. 'Als we bij jou zijn ga ik snel naar de wc, ik moet al de hele tijd' zegt anouk en begint al sneller te lopen. Ik doe de deur open en anouk rent naar de wc. Als ik de trap op loop hoor ik het deuntje van mijn laptop. Ik klap hem open en zie dat ik 3 berichten heb; één van mijn oma die waarschijnlijk wil weten hoe het met mij gaat, en die andere twee komen van een onbekend iemand. Als ik er een open maak zie ik een foto staan van mezelf. Wat raar, dan is het vast iemand die ik ken. Ik lees de mail en schrik als anouk binnen komt. 'Wat is er?' Vraagt ze en probeert mee te kijken waardoor ik mijn laptop dichtklap. 'Mag ik blijven slapen? Jullie gaan morgen middag toch pas weg?' Zegt ze ineens. Ik knik en leg het bed al klaar.
a/n:
Sorry dat hij zo kort is!
JE LEEST
I did it - a Justin Bieber vampire story
FanficYara heeft sinds haar geboorte al een soort vlek iets boven haar sleutelbeen, tenminste ze denkt dat ze er mee is geboren. Als ze er achterkomt dat ze die op een speciale manier gekregen heeft wil ze alles weten. Haar nieuwschierigheid was toch niet...