Chapter 08

66 2 1
                                    

Ik loop naar het bedje wat nog vrij is. Als ik ga liggen doe ik mijn koptelefoon op en probeer te zonnen. Even later hoor ik iemand kuchen. Ik kijk op en doe mijn koptelefoon af. 'Is this place free?'. 'Yes!' Zeg ik en doe mijn koptelefoon weer op. Na 3 liedjes doe ik de muziek uit en leg ik alles onder de handoek. 'What's your name if i can ask?' Zegt degene naast mij. 'Yara'. Hij steekt zijn hand uit, 'my name is justin, nice to meet you'. Hij knipoogt naar me en ik schud zijn hand even. 'How old are you?' Vraagt hij. 'I'm almost 18, what about you?' Zeg ik met een lach. 'I'm 20'. 'You like it here?' Vraagt hij. 'Yes! But i met a guy, who's name is also justin and he is a total jerk!' Zeg ik om justin te plagen. 'Oh that's my twin' zegt justin en moet dan lachen. 'Do you wanna join me?' Hij wijst naar het water. Ik knik en loop het water in. Justin neemt een aanloop en duikt er in. 'OMYGOSHH, JUSTIN BIEBER!!!' Roept een meisje als justin boven water komt. Alle meisjes gillen en zwemmen naar hem toen. 'Girls, girls.. Let me swim!' Zegt hij met een lach. 'We can make selfies tonight'. Hij kijkt om zich heen en dan kijkt hij mij aan. Hij geeft een teken dat ik naar hem toe moet komen. 'You're not a fan or?' Vraagt hij aan mij. 'Erm, no i'm not sorry'. Hij legt zijn handen op mijn heupen, 'what kind of music do you like?'. 'Justin!' Fluister ik. Ik kijk naar zijn handen die nogsteeds op de zelfde plek zitten. 'What? I thought you didn't like my music'. Hij krijgt een grote grijns op zijn gezicht en duwt me dichter tegen zich aan. 'Justin, i don't want people to think we have something' zeg ik wat bozer. 'I'm sorry babe!'. 'No its ok! But it has to slow down a bit'. Hij knikt en ik draai me om om het zwembad uit te gaan maar justin houd me tegen. 'Lets go to your apartment' zegt hij en loopt via het trapje het zwembad uit en ik volg hem. Ik pak mijn spullen van mijn bedje af en loop samen met justin naar mijn appartement. 'My mom doesn't like you, but she has to accept you' zeg ik als we er bijna zijn. 'Did she tell you?' Zegt hij en kijkt verschrikt. 'Well yes! She told me when i was a fan that you did everything to get publicity, so she will be rude to you..' Waarschuw ik hem. 'Oh yeah i get it!'. Ik pak de sleutel uit mijn zak en maak de deur open. 'Mam? Ik heb iemand meegenomen' zeg ik als we binnen zijn. Als ik geen antwoord terug krijg loop ik met justin naar mijn kamer. 'Wow, it looks like mine!' Zegt hij voor de grap. 'Do you like me?' Vraag ik. 'Yeah! Why are you asking?'. 'Well, you want to kiss me all the time and hold me, so i want to know if you want to be something more than friends?'. 'Oh i get it, you think i do this to all the girls?' Zegt hij en pakt mijn hand. 'I'm sorry but i do..' Ik kijk naar de grond en dan word mijn kin omhoog getild. 'You..' Hij geeft mij een kus, 'are..' Weer een kus waardoor ik moet lachen. 'The..' Weer een. 'Only..' Weer een. 'One!' En daar komt de laatste. Hij legt zijn handen weer op mijn heupen. 'And yes i like you! I wanna be more than friends'. Ik begin te blozen en dan krijg ik een kus op mijn wang. 'Me either, but i want to know you more' zeg ik zacht. 'It's okay baby, i can wait' zegt hij met een lief stemmetje. 'Where is your mom?' Vraagt hij. 'I don't know' zeg ik en loop naar haar kamer. Daar is niemand. 'Shall we go outside?' Vraag ik. 'Yeah sure!'. Als ik de deur open doe staat mijn moeder daar. 'Oh hey!' Zegt ze als ze mij ziet. 'En hallo..... Justin?!' Ze kijkt verschrikt. 'Go out of my apartment! En yara jij blijft binnen!' Zegt ze boos. Ze trekt mij naar binnen en gaat zelf naar buiten en doet de deur dicht. Ik probeer te luisteren wat ze zeggen. 'Stay away from her! You hear me? Don't even try!' Hoor ik mijn moeder zeggen. 'I'm sorry but..' Zegt justin maar mijn moeder schreeuwt er doorheen. 'You have to go! And you can't see my daughter anymore'. De deur gaat ineens open en ik kijk verschrikt en spring achteruit. 'Het spijt me, het moest gewoon. Je kan hem niet vertrouwen liefje.'

A/n:

Omdat het nu al een tijdje de p.o.v is van yara komt er in chapter 9 een p.o.v van justin! Zo weten jullie ook een beetje wat er in zijn wereldje afspeelt en waarom hij met bijna iedereen ruzie heeft.

I did it - a Justin Bieber vampire storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu