En Baştan - 4

91 17 3
                                    

Selin yanıma geldiğinde sırıtıyordu. Yanıma oturup kocaman gülümsedi. Onun bu haline ben de gülümsedim. Kitabımı elime alıp Selin'le sınıfa çıktık. Sınıfa girdiğimde Emre yoktu. Tüm derse de girmemişti. Nereye gittiğini bilmiyordum ama o arkadaşlarıyla gittiğine emindim. Dersi dinleyesim de yoktu. Şimdi Emre olsa gizlice onu izlerdim. İzlediğimi fark edince de kan yanaklarıma hucum ederdi. Beni hep böyle yakalıyordu ama ben bakmaktan usanmamıştım.  Ona bakınca kendimi degişik hissediyordum. Baktıkça bakasım geliyordu. Neden böyle olduğunu bilmiyordum. Sanırım Emre'den hoşlanıyordum. Ama o beni umursamazdı bile. Bazen bana iyi davranıp yanıma gelip konuşuyordu bazen de yüzüme bakmadan gidiyordu.

Zil caldığında hoca bana imalı bir bakış atıp sınıftan çıkmıştı. Son iki derse girmiştik. Son iki dersin matematik olduğunu duyunca sevinmiştim. En azından dersi dinleyebilirdim. Zil çalıp Aygül hoca sınıfa geldiğinde günaydın diyip oturdu. Derse başladık.

İki dersin sonunda zil çalmıştı. Çantamı boynuma takıp tam kapıdan çıkıyordum ki Emre kolumu tutup beni sınıfa soktu. Ne oluyordu bu çocuğa ne yapmıştım ki ben şimdi(!)

" Hadi ama Emre noluyor ? "

" Benden birşey saklamıyorsun değil mi? "

Kaşlarımı çatmıştım, daha onu tam tanımıyorken ondan ne saklayabilirdim ki

" Ne konuda? "

" Benden hoşlanıyorsun? "

Kalbim yerimden çıkacak gibiydi. Ne saçmalıyordu şimdi bu çocuk. Ondan hoşlanmamdan bahsediyordu. Tamam biraz tatlı ve çekiciydi. Ama tam bir ego yığınıydı. Ondan hoşlanmamıştım. Ama bu onu beğenmediğim anlamına gelmezdi.

" Hayır senden hoşlanmıyorum. "

Hiçbir şey demeden kafasını salladı. Ben hiçbir şey anlamadan beni öpmeye başladı. Yavaş öpüyordu. Ben hiçbir şey yapmadan öylece duruyordum. Kendimi neden çekmediğimi bilmiyordum ama çekmekte istemiyordum. Neden bunu yaptığına anlam verememiştim.

O anda kendini çekti ve " Ben senden hoşlanıyorum ama Buse " dedi. Ne az önce yanlış duymadım di mi ben ? Bana benden hoşlandığını söylemişti. Hemen kapıyı açıp kendimi dışarı attım

----EMRE'DEN----

Ona hoşlandığımı söylemistim ve öpmüştüm. Ondan gerçekten hoşlanıyordum. Onun güzel sarı saçları bal rengi gözleriyle ona bağlanamamak çok zordu. Zaten o da benden hoşlanıyordu. Bunu belli ediyordu. Bana öyle bakıyordu ki ben ona bakar bakmaz gözlerini benden kaçırıyordu. O bunu daha çekici kılıyordu. Onu sevebilirdim. O masum Buse'yi sevebilirdim.

EN BAŞTANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin