Tanıtım

4.4K 379 189
                                    

Herkesin sahip olmak istediği, hayalini kurduğu bir hayat vardır. Bazılarımız peri masallarının gerçek olmasını ister, bazılarımız ise filmlerin. Hayatımda hiç peri masalı görmedim ya da okumadım. Kitaplarla pek aram da yoktur zaten. Özendiğim, keşke benim de hayatım böyle olsaydı dediğim bir film de çıkmadı henüz karşıma. 

Örümcek tarafından ısırılmak, yarasa sürüsünün saldırısına uğramak ya da caz kulübü açmak istemedim hiç. Ve evet, uzaya da gitmek istemedim. Belki kuvvetli bir çekiç çok işimi görürdü ama hayır, genel olarak herhangi bir film karakterine hayranlık duymuyorum. 

Çünkü zaten her gün bir peri masalına şahit oluyordum. Byun Baekhyun. Çocukluk arkadaşım, yarı zamanlı dadım, evinde kira vermeden oturduğum, bir kere bile bana bak demesem de beni bakmakla yükümlü olan o güzel çocuk... Ona bakınca modern bir Külkedisi masalını görüyor gibi oluyordum. Ama bütün masal prenseslerini toplasanız yine de Baekhyun kadar acı ve talihsizlik dolu olamazlardı. Çok şey yaşamıştı, onun yerinde olsam toparlanamayacağım kadar zor şeyler. Elbette burada onları anlatmak için bulunmuyorum. Çünkü Baekhyun bilmem kaç bölüm boyunca kendini yeterince acındırdı. 

Merak etmeyin ben kendimi onun gibi acındırmayacağım. Hem bunun için yeterince vaktim yok, hem de ailenin müsrif ve gelişme çağında olan çocuğu olduğum düşünülürse kendimi acındırmaya da hakkım yok. 

Konu çok dağılmadan beyaz atlı prensimize dönelim. İsterdim ki bu hikayenin beyaz atlı prensi ben olayım. Ancak ne yazık ki Chanyeol kalbinizi benden önce çaldı. Park Chanyeol, benim yakışıklı kredi kartım, ayaklı araba galerim... Bir insanın hayatında en fazla bir defa görebileceği türde bir adam. Muhtemelen onu görebildiğimiz için hepimiz çok şanslıyız. Aynı zamanda oldukça şanssız. 

Hala merak ediyorsunuz. Madem Chanyeol ve Baekhyun'dan bahsedecektim neden daha fazla rol çalmaya çalışıyormuşum gibi buraya geldim?  Aslında üstte okuduğunuz bütün şeyleri havalı bir cümle ile bağlamak için yazdım. Giriş ve gelişme olmadan sonuç olmuyor. 

Ben bir film kahramanı değilim, masal karakteri hiç değilim. Kendi halinde bir webtoon çizeriyim. Gerçekten kendi halinde çünkü okunma oranım yerlerde. 

Favori kitabınızın, en sevdiğiniz dizinin yan rollerinden biriyim. Her gün mükemmel bir ilişkiye şahitlik etsem de ne ben mükemmelim ne de mükemmel bir ilişkim var. Aslında halimden memnunum çünkü ikinci adam da olabilirdim. Neyse ki Baekhyun'a aşık olan bir düzine daha insan olduğu için bu rolden ucuz yırttım.

Kısacası bu, Baekhyun ve Chanyeol'ün masalı kadar büyüleyici olmasa da, o masalın en büyük şahidinin masalı. 

Bu, Chanyeol kadar mükemmel olmayan benim ve benim için dünyanın en kusursuz varlığı olan Luhan'ın masalı. 

Gördüğünüz üzere evet, Chanyeol kadar mükemmel olmasam da Baekhyun kadar mükemmel birini bulmayı başardım. 

Bu arada flamingo konseptini onların masalından çaldığımı itiraf ediyorum. Ah, evet. Hikayenin adını da biraz araklamış olabilirim. Ama kesinlikle bu şimdiye kadar gördüğünüz bütün hikayelerden farklı türde bir hikaye. 



----



Selaaaaaam şalskdşldkaldkadşlk 

Evet yine ben ama bu sefer çok şaşırmayın şlsdkaşslkldş 

Hepiniz After All Sehun'unu seviyo diye(seviyosunuz demi şlaskdşlaskdalsd) sehunun ağzından mini gerçekten çok mini bi fic yazmak istedim çünkü ben de AA sehununu çok seviyorum şalksdlşakdaşsd

Gerçekten çok mini bi fic olcak çünkü sıkı tutunun, tutundunuz mu? 

Bunu nasıl söyleyebileceğimi bilmiyorum çünkü hayatımda ilk defa böyle bir şey yapıcam çok tuhaf geliyo hala ama gerekli olduğunu düşünüyorum şlaskdlşkdşa

Hazırsanız söylüyorum 

Çünküüü ilk bi 5 bölümü texting olcak ŞLAKSDŞLKDAŞLKDALŞDKASŞ boi ve texting ne alaka demeyin, ben yeterince diyorum nitekim şlaskdşlskdşal 

Biliyosunuz Sehun Luhan'ı internetten tanıdı o yüzden ilk 5 bölüm böyle bir konuşma geçmişi yazıp sonrasında da kaza gününden itibaren alıştığınız boi fici kıvamında devam edicem asilşdksdşlakd ve en fazla 10/11 bölüm de de bitiricem 

Bölümler çabuk gelir sanırım çünkü o kadar da uzun ve olaylı bi kurgu olmayacak özel Hunhan bölümü yapacaktım ama o bölüme yazacaklarımı başka bi fic altında toplayıp After Allun tatlı sehunu için küçük bi tatlışlık yapayım dedim ve sizin için de <3 

Umarım beğenirsiniz ve umarım sizi hayal kırıklığına uğratmam

Kapak için dozingyu aşkıma çok teşekkürler ve sevgiler <3 (Sekai ve smut sevenler profiline uğrasın lütfen) 

Yakında görüşmek üzere öyleyse 

Sizi seviyorum <3 

After ToonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin