4. Bölüm

1.6K 280 117
                                    

L: Nasılsın?

Hunietoonie: Ölüyorum. Çok kötüyüm.

L: Ne oldu?

Hunietoonie: Ev arkadaşım iki gündür eve gelmiyor ve ben o yok diye hasta oldum.

L: O yok diye hasta mı oldun? Nasıl yani?

Hunietoonie: Sinir bozucu sevgilisinde kalıyor. Evde tek başıma olduğum için moralim bozuk. Moralim bozulduğu için düzgünce yemek bile yemiyorum ve şimdi de grip oldum.

L: Hayatımda gördüğüm en saçma şey bu sanırım Hun.

Hunietoonie: Şu an güldüğünü hayal edebiliyorum ve sana göz deviriyorum. Gülme çok ciddiyim.

L: Ev arkadaşını oldukça seviyor olmalısın. Yokluğunda böyle olduğuna göre.

Hunietoonie: Ev arkadaşım dediğime bakma aslında abim gibi. Hatta doğduğumdan beri benimle olduğunu düşünürsek gerçekten abim.

L: Doğduğundan beri derken?

Hunietoonie: Annesi ben küçükken bana bakıyordu. Şimdi de o bana bakıyor işte.

L: Çok yakın olmalısınız o zaman.

Hunietoonie: Yakın olmaktan da öte. Bunu nasıl tarif etmeliyim bilmiyorum ama o benim her şeyim. Oldukça zor zamanlar geçirmiştim. Baekhyun, ev arkadaşım, her zaman zor anlarımda yanımdaydı. Herkesin bir kahramanı olur ya, benim kahramanım o. Cesur, zeki ve eğlenceli biri. Ancak şimdi o zamanlar geçiriyor ve bu sefer ona ben ona destek olmaya çalışıyorum. Ama sanırım başarısız oluyorum.

L: Orada her şey yolunda mı? Sıkıntılı gibisiniz?

Hunietoonie: Ben gerçekten iyiyim. Özellikle son zamanlarda. Tanıştığımızdan beri.

L: Hun... Çok tatlısın.

Hunietoonie: Biliyorum.

L: Ve ukalasın.

Hunietoonie: Baekhyun birkaç yıl önce ailesini kaybetti. Benim de bir ailem yok ama bu konu hakkında fazla üzülmüyorum. Pek sevdiğim söylenemezdi çünkü.

L: Ben bunu bilmiyordum Sehun, üzüldüm.

Hunietoonie: Üzülmemen için bahsetmemiştim. Ve merak etme ikisi de yaşıyor, üçü mü demeliydim yoksa?

L: Anladım... Ama gerçekten ne diyeceğimi bilmiyorum.

Hunietoonie: En iyisi boş ver. Bekhyun'dan bahsediyorduk değil mi? Ailesini kaybetti, başarılı bir doktor olacaktı, mesleğini kaybetti. Ve biliyor musun? Mükemmel bir erkekle birlikteydi. En az Baekhyun kadar sevdiğim biriyle. Birlikte o kadar iyilerdi ki hiçbir zaman onlar gibi bir ilişkiye sahip olamayacağım diye üzülürdüm bazen. Baekhyun nasıl her şeyimse, zamanla o da bir parçam oldu. Ama o gitti. Gitti ve bizi burada bıraktı. Bu yüzden yıllar süren bir depresyonun içinde. Eski tanıdığım kişi değil. Her gün gördükçe üzülüyorum. Ve şimdi ki sevgilisi kabus gibi biri. Keşke ona yardımcı olabilsem.

L: Gerçekten zor olmalı. Tanımıyorum ama gerçekten çok üzüldüm.

Hunietoonie: Aslında tanıyorsun. Webtoonlarımın ilhamı o çünkü. Öyle güçlü bir karakter ki her ana karakterim ondan izler taşıyor. 

L: Bu güzel bir şey. Yani birine ilham olmak. 

Hunietoonie: Biliyor musun? Küçükken Baekhyun'a aşık olduğumu sanıyordum. Benden büyüktü ve her şeyde iyiydi. Ödevlerimi, maketlerimi yapardı. Kendisi de küçük olmasına rağmen bana çubuk kullanmayı öğretti. O varken bir an bile yalnız ve mutsuz hissettiğimi hatırlamıyorum. Bu hissin aşk olduğunu düşünüyordum. Bunu ilk defa birine söylüyorum.

After ToonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin