ARKADAŞLAR NEDEN KİMSE BANA BÖLÜM ATMAYI HATIRLATMADI BEN BÖYLE Bİ FİCİM OLDUĞUNU UNUTMUŞUM BEN BU YÜZDEN TEXTING YAZMAMALIYMIŞIM İNSAN FİCİNİ UNUTUR MU NEYSE İYİ OKUMALAR
Ha bi de bölümdeki mesajları farklı günlerden kesitler gibi düşünün ilk defa text yazınca tarihleri nasıl belirtmeliyim bilemedim şalskdalşsdka
---
Hunietoonie: İyi misin?
**
Hunietoonie: Günlerdir bana mesaj atmıyorsun ve artık endişelenmeye başladım.
**
Hunietoonie: L gerçekten soruyorum. İyi misin? Neredesin? Seni merak ediyorum.
**
Hunietoonie: Ve biraz da özlemiş olabilirim.
**
Hunietoonie: Tek istediğim şey iyi olduğunu bilmek L. Lütfen en azından bunu söyle.
**
Hunietoonie: Neredeyse 15 gün oldu. Niye bana yazmıyorsun? Tek istediğim şey lanet bir iyiyim kelimesi. Endişeleniyorum ve korkuyorum.
**
Hunietoonie: İstemeden de olsa bir şey mi yaptım? Bugün 20 gün oldu ve artık gerçekten kalbini kırdığımı düşünüyorum. Her ne dediysem gerçekten seni üzmeyi düşünmedim. Bir an bile. Lütfen beni affet.
**
Hunietoonie: Tam bir ay geçti. Her günüm seni düşünerek geçiyor. Ve her gece yatmadan önce belki geri dönersin diyerek uykuya dalıyorum. Çizim yapasım bile gelmiyor. Ama belki bir yerlerden okuyorsun diyerek çizmeye devam ediyorum. İyi hissettirdiğini söylemiştin çizimlerimin. Bu yüzden her lanet dakika bir şeyler çiziyorum. Baekhyun bu halimden endişe duyuyor. Onu endişelendirmek istemiyorum. Endişe edeceği çok şey var zaten. Lütfen geri dön.
**
Hunietoonie: Peki. Böyle mi olmasını istiyordun? Beni önemsiz bir şeymişim gibi bir köşeye mi iteceksin. Senin için hiç mi önemim yoktu? Sana değer verdiğimi biliyordun. Sikeyim sana değer veriyordum ben. Çizimlerimin hepsine artık sen ilham oluyordun. Peki sen ne yaptın? Tek bir kelime bile etmeden ortadan kayboldun. Tamam senin istediğin gibi olsun her şey. Bundan sonra sana tek bir kelime bile yazmayacağım. Sen gelsen bile.
**
Hunietoonie: Tanrım... Dün gece gerçekten saçmalamışım. Çok özür dilerim. Küfür bile etmişim sana. Lütfen bana kırılma Baekhyun'la biraz içiyorduk ve sonra kendimi sana yazarken buldum. Çok utanıyorum ve tekrardan özür diliyorum.
**
Hunietoonie: Bana günleri saymamam konusunda ne demiştin? Çünkü artık konuşmadığımız günleri saymaya başladım. 45 gün oldu. Lütfen geri dön.
**
Hunietoonie: Sana uzun süredir yazmıyordum. Çünkü geri dönmeyeceğini anladım. Anladım ve bunu anladığımdan beri kalbim o kadar kırık ki. Gerçekten senin için önemli değil miydim? Habersizce gidecek kadar hem de... Artık gerçekten ben de bıraktım. İçkili değilim ve ciddi olarak söylüyorum. Bundan sonra ben de bıraktım seni.
**
Hunietoonie: Konuşmayalı 3 ay oldu. Sana yazmayalı ise 1 ay. Kendini bu bir ay mı tutabildin anca diyebilirsin. Ama kötüyüm. Gerçekten kötüyüm ve sana ne kadar kızgın olursam olayım senden başka konuşacak kimsem yok. Baekhyun'la kavga ettik. Ona kötü şeyler söyledim. Çok kötü şeyler. Sevgilisi evlenme teklifi etmiş, inanabiliyor musun? Evde öylece otururken, televizyon başında. Öyle çok kırıldım ki. Baekhyun bunların hiçbirini hak etmiyor. O öyle birini hak etmiyor. Onun adına o kadar çok üzülüyorum ki en sonunda dayanamadım ve bütün düşünlerimi söyledim. Rengini kaybettiğini, canlılığını, hayat enerjisini kaybettiğini söyledim. O da bunların farkında olduğunu söyledi. Her şeyini kaybetmiş bir insana bunları nasıl diyebildim? Zaten yeterince kayıp vermişken bunları da kaybettiğini nasıl söyledim? Benden nefret etmesi gerekirken geldi ve barıştık. Yine de kendimi kötü hissediyorum. Beni Baekhyun'dan kimse sevmedi L. Babam ben küçükken evi terk etti. Bir gün bile annemin sevgisini hissetmedim. Üvey babama ise bana şiddet gösterdiği için uzaklaştırma altında. Chanyeol yok. Jongin şu an erkek arkadaşıyla oldukça mutlu ve kimseye anlatamıyorum. Böyle anlarda kimsemin olmadığını daha iyi anlıyorum. Webtoonlardaki aptal hayal dünyasına sığınmaya çalışıyorum. Ama ne için? Bir kişi bile okumazken mi? En kötüsü de senin gitmiş olman. Babam gibi, Chanyeol gibi, senin de gitmiş olman. Şimdi Baekhyun'u gerçekten iyi anlıyorum. Yalnız olmak değil, sevdiğin insanların senden gitmesi daha kötüymüş. Kendine iyi bak.
**
L: Selam. Imm, biliyorum 4 ay oldu ama umarım bahanemi dinlersin. Ve ben de seni özledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After Toon
FanfictionAfter All'un aksesuarı veya yan sanayisi. Hangisini tercih ederseniz.