2×5+1

204 17 10
                                    

" wait wait . korg ni apa ? "

" we are human . " jawab suga selamba

" yelah . tpi mcm mana my friend boleh kenal jungkook ? i mean minat mcm fan . ada bantal gmbr jungkook n banyak lagi " jelas aku

" kitaorg idol . tkkn jimin tk bagitau ? " jawab namjoon

" wait ? idol ? " bengang betul kepala aku ni

" yeah yg nyanyi , dance kt atas stage . yg kuar bbma tu . yelah "

aku pandang jimin . aku naik atas tingglkan diorg . hek eleh dia ni , haritu kata tkde sekeret apa apa . ni apa ? kata dia ustaz . MUHAMMAD JIMIN PENIPUU !

" sayang .. haih . "

" wei asal kau tk gitau dia lagi ? "

jimin mengambil kopiah yg ada di atas kepala dia tu ( oyemji author leh bayangkan !! )

" aku nk beritahu dia masa kitaorg smpai sini . tpi ylah dia dh tahu dulu . "

SEKIP SEKIP SEKIP

j

imin baca Al - Quran lepas solat Isyak . yea merdu , mesti masa dia nyanyi kt atas stage semua fan dia cayir kan ? kesah apa aku . ego ego . jimin memberhentikan bacaannya .

" sayang . jom baca Al - Quran ni . "

" uzur " jawabku sepatah . aku tk pandang dia lalu . aku main je ph ni .

" sayang marah kat abang lagi ke ? maaflah . abang nk beritahu sayang masa kita smpai kt sini . tpi sayanggg dh tau "

aku bangun dri katil . nak pergi keluar . malas nk dengr . eh ye ye aku tahu korg akan ckp apaaaa . sbb mende kecik je aku nk majuk ann ? aku tk tau sebbapa ok .

" sayang . " jimin cepat memegang tangan aku .

woi bapak cepat budu . tdi dia ddk dekt lantai yg berjauhan 6 meter dri aku . woi shit nya . kau flash ke jimin !

" abang nk ckp ni . dengr lah "

ok disebabkan aku tknk jd isteri yg akan masuk ke neraka , so aku ddk n dengr . tpi aku tk pandang muka dia .

" abang mintak maaf sngt sangat . mcm yg abang ckp , abg nk ckp biler kita smpai kt sini . tpi syaang dh tau . ok abang janji abang akan berenti kerja dari kerja tu "

yg ni aku rasa bersalah

" buknnya sayang marah sebab keje tunya apa . tpi sbb abang kata . abang tkde secret apa apa dh . smeuanya abang dh ckp kt sayang . abang mcm dh tipu sayang tau . " tunduk aku

" alololo " jimin memegang pipi putih + merah aku .

" ok mulai sekrg abang janji . tkde lagi sekeret . n one more thing , abang setill akan berhenti . tpi kena tunggu smpai abang dpt kerja baru lah . " kata jimin dngn nekadnya

" eh . tkpe ke ? kang fans semua bising kata apaa . " risau aku . yelah mana ketaknya . aku search petg tdi , diorg ni femes giler ! smpai masuk Ellen , BBMA lah mcmmcm . kang fans dia serg aku ha .

" tkpee . lagipun nnti jin kena pergi army "

" HAH ? JIN ? ABANG BELA JIN KE ? ABANGGGGGGG ! MENDE SYIRIK BANG ! " woiiiiii jin mata satu ker !?

" eh bukn lahhh . jin kawan abang seokjin . haih mcm mcm lah sayang dia . nk tergelak abang buatnya "

" oh eheheh "

jimin mula memeluk ku pastu " GEDEBUK " . berdebuk jatuh atas katil dua dua . ha kau . lenyek aku kena hempap dengn jimin . ok jimin tknk bangun . maka aku terpaksa tidur mcm tu . wei boleh kuyus aku ( bye lemakkk )

esok pagi wuuuuu ( 13+ )

terbutang mata aku bila tengok jimin tk pakai baju . wahhhhhh . putehnyaaaa . tangan aku berada di ats perutnya . wush . a b s ! aku sengaja ke kiri dn ke kanan tngn aku nk rasa abs suami ! HEK .

" sedap belai 6 roti abang ? "

ok aku kaku . kaku tk terkata . aku pejam mata . jimin peluk akuuuu . wei rasa dia punya vein tangaannnnn tu . i kennot .

" jom " jimin bisik

wei jimin . nk g ane ? kau jngn memacam pagi ni . kang org dengr . huwarghhhhh otak kuning aku dh keluar timbul .

" pppergi ma--naa ? " gagap aku wei

" buat -- "

" HUWARGHHH SAYANG TKNK !!! SYAANG TK READY LAGI NAK ADA BABY ! SAYANG BARU 15 JANGAN BANG !! " aku bangun cam nk silat dh tu

ok jimin gelak kt aku . hell . asal kau gelak . tahi punya laki .

" sayang . haduih haduih . jauh sngt memikirnya . abang nak AHAHAHHAHAHAHAH . jap jap . biar abang ambik nafas jap . HAAHHAHAHAHAHAH . " ok aku pandang dia mcm nk cekik je .

" fuhhh . ok abang kata . jom lah buat
eh bukn buat . jom teman abang pergi bighit ent. HHAHAHAHAHAHAH haduih haduih . untung aku dpt isteri pandai melawak cmni " jimin tk renti gelak kat aku smpai lah dia masuk bilik air .

BIG HIT ENTERTAINMENT

yuyuyuyuyuyuyu seyya nampak . dioyang tengh sebok . mmg sebok . wau . apa tu ? oh menari . aku masuk dlm bilik tu . tengok diorg menari n guess what . mata ku . jungkook . dia menunjuk dia punya a b s  .

[ OG ] imam saya  - pjm -Where stories live. Discover now