- 2017. július 14. péntek. - napokig nem jelentkezett, de semmilyen változás nem látszódott sem a kinézetén, sem a hangszínén. Ugyanolyan gyötört tekintet égetett lyukat a kamera lencséjén, mint pár nappal ezelőtt. - Jimin.. - remegett a hangja, fogalma sem volt arról, hogy mégis hogyan mondja ki azt a tényt, ami már egy ideje nem hagyja aludni. - Meglettél, és.. - zokogásban tört ki, az ölében heverő párnát egyből arcához szorította. - ..nagyon hiányoztál. - pár pillanat hezitálás után újra megszólalt.
Jimint 2017. június tizedikén, hajnali öt órakor elrabolták. Azt nyilatkozta, hogy kicsalogatták az udvarra, és a még álmos Jimint elkábították, bedobták az autó csomagtartójába. Városokon keresztül szállították eszméletlen testét, ahol egy elhagyatott tanyára tették le. Ott a pincébe zárták, többször is megerőszakolták, verték, megkínozták és éheztették saját szórakoztatásra.
A fiút a rablók versíró versenyen látták meg legelőször, ahonnan nem volt visszaút. Heteken keresztül követték őt, miközben minden adatot megszereztek róla, és a családjáról, emiatt egyszerűnek számított a bűncselekmények elkövetése.
Jimin egy óvatlan pillanatban ki tudott szabadulni, és a maradék erejével segítséget tudott hívni. Kórházba szállították, és súlyos állapota miatt gépek tartották őt életben hosszú napokig. Yoongi iránt érzett szerelme tartotta benne az erőt a kezdetektől a végéig.
Az elkövetőket rá két napra elkapták, és azonnal a börtönbe szállították őket. Nem ez volt az első alkalom, hogy embert raboltak, kínoztak, esetleg öltek.
Jimin pár hónap után fizikailag teljesen rendbe jött, lelkileg viszont még sokáig gyötörték a történtek. Később kezdte el az utolsó iskolai évét, de gond nélkül érettségizett le. Yoongival való kapcsolata az erősebbnél is erősebb lett.<szerk>
kíváncsi vagyok a véleményetekre. megleptelek benneteket, vagy erre a befejezésre számítottatok?
nagyon szépen köszönöm, hogy olvastátok, voteoltatok, kommenteltetek, vagy valamilyen formában támogattatok! sokat jelentett számomra. hálás vagyok nektek:-)
—m
KAMU SEDANG MEMBACA
gyere vissza - y.m
Cerita PendekEgy tehetetlen szerelmes videónaplót indít eltűnt kedveséért. 2018.05.08.-2018.06.02. -manksza