Persista o senzatie ciudata in mine, dar ce anume este exact nu mi-ar place sa va spun. In momentul de fata stau cu sufletul la gura in fata juratilor care urmeaza sa decida care dintre noi doua va lua rolul principal. Si daca ar fi dupa mine, eu l-as lua. De ce? Pentru ca sunt mai buna decat Candy. -Bine, domnisoarelor. In prmul rand vreau sa va spun ca nu a fost usor sa facem aceasta alegere. Asa ca am cerut un sfat de la un elev. Si acest elev este Michael.La dracuuu! Dintre toti pustanii tocmai pe el l-au ales? Clar, sunt terminata! De-a binelea. -Asa ca...cea care va primi rolul principal este Candy. Atat pentru astazi. Ne vedem dupa terminarea programului pentru repetitii.O zi buna!Atat? Asta e tot pentru azi? Si cu mine cum ramane? Nici macar un rol secundar? Pe bune? Si ce a zis? O zi buna? O zi buna pe dracu! Mi-a stricat toata ziua. -Ce spuneai Jessica McKenna? Ca o sa regret? Cred ca tu esti cea care regreta acum. Ce sa-ti spun? Bafta in esecuri!Imi storc mintea la cum sa ii dau un raspuns pe masura in timp ce capul meu bubuie de nervi. -Ai avut noroc! Daca nu era Michael, intrai in pamant de rusine. Stii, ca un strut. Pentru ca arati fix ca unul. Doar ca mai ingamfat. -Taci, catea!Nu a trecut mult timp dupa plecarea reginei , ca imediat a venit si Diana -Ai vazut? Am exclamat eu triumfatoare. Ma rog, nu chiar atat de triumfatoare. Imediat i-am inchis gura! -Off, Jessi imi pare rau! Chiar meritai rolul ala. Ai jucat foarte bine. Erai ideala pentru acel rol .Hei..pentru ce isi cere scuze? Nu a fost vina ei. A fost vina tampitului care a influentat juriul. -Nu-i nimic. Poate data care vine am sa reusesc.Ce tot spun acolo? Nu mai e nici o "data care vine". Se termina ultimul an de gimnaziu. Nu o sa mai fie alte scenete.Acum o sa fiu nevoita sa stau acasa cu mama, facand clatite in forma de brad in loc sa ma duc la repetitii. -Mergem? Vine tata sa ne ia cu masina. -Aaa, da sigur.Incepe sa ninga tulburator cu fulgi mari de zapada ce lovesc parbrizul intr-o pantonima scanteietoare. E uimitor cum fulgii de nea sclipesc in razele soarelui, dand un efect magic ce iti fereca inima instantaneu , lasandu-te fara suflare. Banuiesc ca asta inseamna spiritul craciunului.Un timp mitic care se umple cu amintiri frumoase si induiosatoare. -Jessi s-a intamplat ceva? -A? A... nu! Ma gandeam, doar atat.Ce faci in vacanta? -Pai.. merg intr-o excursie cu familia la munte. Petrecem Craciunul si Anul nou acolo. Tu?Eu...pauza. Niciodata nu am mers cu familia undeva. Mama e prea ocupata cu munca iar tata....a fugit. Asa spune mama , dar ea nu stie ca nu mai sunt un copil mic si mai stiu ca nu a fugit ci a divortat. La cat de mult se certau era imposibil sa nu fuga.. -Stau acasa.O sa ma uit toata vancata la filme de craciun in pat mancand lapte cu cereale si alte tampenii daunatoare organismului. -Oh...Pai parintii mei m-au intrebat daca nu cumva ai vrea sa ne insotesti.. -Poftim? Am auzit eu bine?