Eram geloasa. Geloasa pe Diana. Statea in stanga lui Luca si radeau impreuna la glumele domnului Collins. Erau lamentabil de fericiti, pe cand eu eram inghesuita in spate, intre mama si valizele ei. In total eram sase persoane inghesuite intr-un wolkswagen familial, ascultand cu totii melodiile de Craciun al lui Michael Bubble si a Cristinei Aquilera. Totul era asa de magic si frumos. Mai ales cand priveam pe geam, fulgii de nea ce dansau alene pe melodia ,,Let it snow". Dar nu durara mult atmosfera aceasta. ca imediat l-am auzit pe Luca mormaind o injuratura urmata de o acceleratie, ce patina in gol pe zapada moale. -Ce s-a intamplat? A intrebat domnul Collins. -Ne-am impotmolit. A raspuns Luca crispat.Arata asa dragut cand era nervos. -Si ce facem acum? Am zis cu un nod in gat, abea auzindu-ma din cauza emotiilor. Dar spre surprinderea mea el ma auzise. Se uita la mine cu o privire calma prin oglinda retrovizoare. Si a intredeschis gura sa imi raspunda dar Diana io lua inainte. -O impingem! -Exact!Luca impreuna cu mama,doamna Collins si Diana erau in spate pregatiti sa impinga masina, iar eu cu domnul Collins eram in fata asteptand semnalul lui Luca. Imediat cum am auzit ,,ambreiaj'' am scos frana de mana si am intrat in prima treapta de viteza. Dar degeaba, caci rotile patinau intruna -Hai sa mai incercam o data!De data asta Luca a venit langa mine, aplecandu-se spre volan. In timp ce toti se chinuira sa impinga masina, eu profitam de apropierea noastra, Mirosea a after-shafe. Imi placea lucrul acesta. Dar cel mai mult corpul sau. Era bine facut. -Nu o sa reusim. A raspuns Luca catre ceilalti. Avem prea multa greutate iar masina e infundata bine. O sa mergem pe jos pana la statiune iar maine dimineata am sa vin cu cateva ajutoare pentru a lua masina inapoi. -Dar e mult de mers. Micuta mea Jessi o sa raceasca. -Mamaaa!Obrajii imi luara foc de rusine. Am 16 ani, Sunt practic o adolescenta, nu o copila. -Defapt, mai sunt 8 km. O sa ne ia maxim o ora pana acolo.Am incuviintat cu totii si am inceput sa despachetam bagajele. Cand sa imi iau valiza, deja o mana se intinsese spre ea. -Ce nai...Era Luca. -Am sa o iau eu. Esti prea fragila pentru aceasta valiza. Mi-a zis in timp ce mi-a facut cu ochiul.Oh, Doamne! Mi-a facut cu ochiul! Nu imi mai simt picioarele. Cred ca o sa lesin. Oare m-am indragostit? -Mergem? -Da!Si cand sa ma indrept spre el, am alunecat pe gheata ascunsa de sub zapada, cazand in fund si tipand de durere. Oare a fost din cauza ghetii?